کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

خیال‌تان راحت، قصد ورود به انتخابات را ندارم، بروید به مراد دل‌تان برسید / صدای مردم بودن مانور انتخاباتی نیست، صدای بی‌توجهی و له شدن مردم در مناسبات سیاسی است

21 اسفند 1400 ساعت 11:39

امام جمعه دهدشت در پاسخ به برخی از حواشی‌های اخیر، گفت: به برخی از این روابط عمومی‌های رسانه نما می‌گویم دست بردارید از این حرف‌ها و تحلیل‌های غلط، بنده قصد ورود به انتخابات مجلس را ندارم. قلم و دوربین خبرنگار باید در خدمت معنویت، امیدآفرینی و مطالبه‌گری باشد.


امام جمعه دهدشت در پاسخ به برخی از حواشی‌های اخیر، گفت: به برخی از این روابط عمومی‌های رسانه نما می‌گویم دست بردارید از این حرف‌ها و تحلیل‌های غلط، بنده قصد ورود به انتخابات مجلس را ندارم. قلم و دوربین خبرنگار باید در خدمت معنویت، امیدآفرینی و مطالبه‌گری باشد.
به گزارش کبنا از دهدشت، حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (20 اسفند ماه 14009 دهدشت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری مبنی بر دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی اظهار داشت: نباید کار به جایی برسد که رهبر معظم انقلاب یک مسئله را دوبار تذکر بدهد، نقش نمایندگان نظارتی است دخالتی نیست. انتظار می‌رود هیئت رئیسه مجلس چاره‌ای بیندیشد.
حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه به نقش امریکا در بحران‌های جهانی اشاره کرد و افزود: چرا رژیم غاصب استکباری آمریکا به دنبال بحران سازی در جهان است؟ چرا هر کجای دنیا جنگ می‌شود آمریکا یک سر مسئله است؟ رژیم مافیای آمریکا از زمان پایان جنگ جهانی دوم سیاست مداوم بدون توقفی را در خصوص گسترش حمله نظامی به بیشتر نقاط جهان داشته است، طبق آمار موجود جنگ‌ها را بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا شروع کرده، یعنی 81 درصد جنگ‌ها را بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا شروع کرده است. اما برخی‌ها هنوز همین  رژیم استکباری پلید را تطهیر می‌کنند  یعنی به طور متوسط هر چهار جنگ در یک سال توسط آمریکا شروع شده است.
وی با تشکر و قدردانی از سپاه پاسداران برای ساخت و ارسال ماهواره‌ای نور 2، افزود: ساخت و ارسال ماهواره‌ی نور  افتخارآفرینی دیگر سپاه سرافراز و مقتدر اسلام است، گام بلند سپاه در فضایی شدن جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین کشور مسلمان فضایی قابل ارزش است که کاربرد این ماهواره می‌تواند در مقیاس ۵۰۰ کیلومتری حوادث طبیعی را رصد کند و داده‌های لازم را در اختیار مسئولان قرار می‌دهد.
 وی با اشاره به مذاکرات وین، اظهار داشت: زمانی که مذاکرات وین به امضا خواهد رسید که خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری امضا شود.
 امام جمعه دهدشت  به جنگ روسیه و اوکراین گریزی زد و بیان کرد: استانداردهای  دوگانه غربی‌ها در بازنمایی پوشش رسانه‌ای جنگ اوکراین و یمن را ببینید. ۸ سال در یمن جنگ است پوشش داده نمی‌شود و محکوم می‌شود بعد از آغاز عملیات ویژه روسیه به وضوح روح نژادپرستی را در پوشش اخبار رسانه‌های غربی‌ها دارید می‌بینید.
حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه مطالبه گری را از رسالت‌های نهاد امام جمعه دانست و گفت: ما در نهاد امام جمعه به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و استفاده از جوانان و اجرایی نمودن گام دوم انقلاب تلاش خواهیم کرد، اگر خودمان برنامه‌های خود را  نگوییم دیگران تخریب می‌کنند و بالعکس بیان می‌کنند.
وی افزود: به صراحت عرض می‌کنم برنامه‌ای برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ندارم. تکلیف مشخص است، جلسات شبانه تخریب را جمع کنید. اگر لازم شد به مردم می‌گویم که چه کسانی جلسه می‌گیرند. افتخار می‌کنم خادم نماز جمعه هستم این امامه‌ی من سند افتخار نماز جمعه بودن من است، این را خوب انجام بدهیم کافی است. 
وی گفت» صدای مردم بودن مانور و انتخاباتی نیست. صدای مردم بودن صدای بی‌توجهی و له شدن مردم در مناسبات سیاسی است. چرا هر کسی از حقوق مردم دفاع می‌کند، یک عده‌ای منافعشان به خطر می‌افتد، بلند می‌شوند و می‌گویند قصد حضور در انتخابات را دارند، این‌ها همه خلاف تقواست. مفتخرم که انتخاب شدم برای خدمت به مردم اگر بنده این توفیق را داشته باشم که خادم این مردم باشم این برای من افتخار است.
حجت الاسلام وحدانی فر اظهار داشت: از این مسائل حاشیه‌ای دست بردارید ذات نمازجمعه مطالبه‌گری است، بیان و پیگیری مشکلات مردم است نماز جمعه حلقه اتصال بین مردم و مسئولین است.
 وی خطاب به برخی از روابط عمومی‌های رسانه نما، گفت: دست بردارید از این حرف هاو تحلیل‌های نادرست را کنار بگذارید و قلم و دوربین خبرنگار باید در خدمت معنویت امیدآفرینی و مطالبه‌گری باشد. از انتخابات فاصله بگیرید. دو سال از انتخابات مجلس 98 می‌گذرد اما متاسفانه هنوز جو شهرستان انتخاباتی است. تا کی کهگیلویه باید مظلوم باشد از دست این رسانه نماها.
وی افزود: البته برخی رسانه‌ها به رسالت خودشان واقف هستند برای به توسعه رسیدن شهرستان کمک می‌کنند، خبرنگارانی که قلمشان آلوده به سیاست زدگی است پیگیری و مطالبات مردم را سیاسی جلوه می‌دهند. این مردم درد دارند. زخم‌خورده سیاست هستند. بنده طلبه‌ای هستم در همین شهر و در همین جایگاه تلاش می‌کنم و حرف مردم را خواهم زد. مطالبه‌گری خواهم کرد و به وقتش مطالبی را برای مردم روشن خواهم کرد و خواهم گفت بنده قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارم شما راحت باشید و به مراد دلتان برسید. نگران نباشید و به کارتان برسید.

-------------------------
مریم افشون


کد مطلب: 445707

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445707/خیال-تان-راحت-قصد-ورود-انتخابات-ندارم-بروید-مراد-دل-تان-برسید-صدای-مردم-بودن-مانور-انتخاباتی-نیست-بی-توجهی-له-شدن-مناسبات-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1