تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۴۵۳۱۴
یادداشت؛

معاون اقتصادی استانداری عقب‌تر از دولت کنونی 

سید محمد قاضی نیا
۷
۰
معاون اقتصادی استانداری عقب‌تر از دولت کنونی 
کبنا ؛
در بازدیدی که در ۹ اسفند ۱۴۰۰ توسط برخی مدیران استانی و معاونت اقتصادی استاندار صورت گرفت معاونت استاندار عنوان کردند که تامین آب پایدار از سد کوثر اهمیت داشته و این مشکل با تعامل شرکت آب منطقه ای این مشکل بعداز مدت ها برطرف و این اقدام به بهره برداری می رسد.
در جواب به ایشان  باید عنوان کرد که پتروشیمی گچساران در سال ۱۳۸۴ مصوبه گرفت و در سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شد. تامین آب پتروشیمی در فاز اول و دوم آن به میزان حدود ۱۷ میلیون مترمکعب از محل سد کوثر در قالب تخصیص آب صنعت ابلاغیه وزارت نیرو دارد. خط انتقال آب پتروشیمی از محل سد تا مجتمع پتروشیمی با هماهنگی آب منطقه ای در دهه ۹۰ مطالعه شد و در حال حاضر تکمیل و اجرا شده است. ایستگاه پمپاژ آن نیز در روستای پادوک در مجاورت سد مکان یابی و در حال تکمیل می باشد و قرار داد تامین آب آن هم به آب منطقه ای در سنوات گذشته منعقد و امضا و فقط محل انشعاب آن که محل اتصال به خط اصلی لوله سد است باید در یک موقعیت مناسبی از نظر فنی با نظر کارشناسان در واقع پیش بینی میشد که هم اکنون آن فرآیند توسط کمیته ای متشکل از آب منطقه ای و پتروشیمی در حال انجام است. این بازدید هم یک بازدید تشریفاتی بوده که در محل سد حضور یافته و عملا ارتباطی با مسائل فنی و مدیریتی نداشته است. در سال ۱۴۰۱ قبل از افتتاح پتروشیمی افتتاح آبرسانی از سد کوثر به پتروشیمی انجام خواهد شد که یک پروژه بزرگ در کنار پروژه پتروشیمی می باشد. در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد طرح آبرسانی به مجتمع پتروشیمی پیشرفت فیزیکی داشته است. بنابراین اگر مشکلی بوده چطور بیش از ۹۰ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است‌. از یک طرف به نظر می رسد معاونت اقتصادی اولین بار است با اینگونه طرح ها مواجه می شود و از طرفی بهتر است معاونت اقتصادی استاندار اهتمام برای طرح های نو و جدید داشته باشند و طرح های قبل خود به خود جلو رفته اند و در حال نهایی شدن هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا درست نوشتی
نامی
Iran, Islamic Republic of
معاون اقتصادی خوب نظریه پردازی میکنه فقط
جهان
Iran, Islamic Republic of
ایشان دنبال یه هدف خاصیه که شل منش نیست
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای قاضی نیا شما بفرمایید کارشناس هستید یا اقتصاد دان یا مهندس آب یا مهندس پتروشیمی ؟؟خود به خود جلو میره یعنی طرح های سر زمین مانده دولت قبل خودش هر شب جلو میره ؟چرا کارشناسی های بدون حساب و کتاب و مغرضانه می نویسید چرا نمیزارید مسول به وطایف خود از جمله پیگیری و سر کشی ادامه بدهد .چرا منافع شخصی و طایفه ای و عیر کارشناسی رو فدای کار کارشناسی میکنید.کلا استان عجیبی داریم .
سید
Iran, Islamic Republic of
هیچ کار عملیاتی تاکنون انجام نداده است
کبنا نیوز
Iran, Islamic Republic of
نظرات سلیقه ای نیار بالا برادر این طایفه بازی بزار کنار کبنانیوز زشته برای یه رسانه درست نیست .بزار استان و مسولین استان پیگیر مطالبات مردمی باشند .جایگاه رسانه خراب نکنید.
Iran, Islamic Republic of
منم وقتی صحبت معاون را درباره تخصیص آب شنیدم شاخ درآوردم آخه میخاین بگین حداقل اینقدر تابلو نباشه مسوولین دولت انقلابی مردم را چی فرض کردن
تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1