تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۴۴۵۲۳۷
در شب عید مبعث انجام گرفت

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان چیتابی

۲
۰
توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان چیتابی
کبنا ؛ گـروه جهادی عاشقان ثارالله چیتاب درشب مبعث بسته‌های معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان چیتابی توزیع کردند.
سرهنگ پاسدار محمدرحیم مقتـدائی مدیر این گروه در گفت‌وگو با کبنا، اظهار داشت: گروه جهادی عاشقان ثارالله در ادامه تلاشهای خود در قبال خدمت به نیازمندان بافراهم کردن بسته‌های معیشتی رسالت خود راکماکان باقدرت خدمت جهادی انجام می‌دهد.
وی افزود: این بسته‌ها به خانواده‌های نیازمند ازقبل شناسایی شده درلست بندی‌های مرتب و غیره تکراری اختصاص یافته که توسط کارگروه جهادی عاشقان ثارالله بین مستحقین امر توزیع می‌گردد.
مقتدائـی تصریح کرد: توزیع این اقلام در ادامه تلاشها مرحله به مرحله با همدلی و احسان به تعداد افراد شناسایی شده و تعدادبسته در چیتاب بوده و ارزش هر بسته بصورت مقیاس نیازاحتمالی در نوسان ۴۸۰ تا ۵۲۰ هزار تومان بوده است که اینبار شامل، برنج، روغن، حبوبات و...بوده که به تناسب نیاز بصورت شبانه درشب بعث نبی اکرم"ص" بین نیازمندان توزیع گردید.
محمدرحیم مقتدائی بیان کرد: توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی در سطح شهر براساس مصوبه کارگروه شورای گروه از جمله جمعیت خانوار، میزان محرومیت و غیره برنامه ریزی شده است کهان شاء الله بامحیاشدن فرصت مجددِ دریافت اقلام باتلاش و پویائی کارگروه در نوبت‌های دیگر تا قبل از عیدامسال هم توزیع می‌شود.
مدیر گروه جهادی عاشقان ثارالله چیتاب اضافه کرد: حضور جوانان در این گروه جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله ساخت و تعمیرات خانه‌های محرومین، مساجد حسینیه‌ها، توزیع بسته‌های بهداشتی، لوازم التحریر و... مغتنم و نقش موثری را در خدمات اجتماعی محرومین و مرمت مکانهای فرهنگی دارند.

------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فلاح
Iran, Islamic Republic of
درود برگروه جهادی چیتاب که واقعا پای کارند درخدمت به محرومین
Iran, Islamic Republic of
بااین کارها هیچ وقت تو دل مردم نمی روید دیگه حنای شمابرا مردم رنگی نداره
تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1