تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۴۰۹۳
در نشست با سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد؛

هشدار معاون استاندار: شهرداران بدانند این سفره اختصاص اعتبار همیشه پهن نیست / در یاسوج اعتبار گرفتیم، شهرداری اقدامی انجام نداد!

۳
۰
هشدار معاون استاندار: شهرداران بدانند این سفره اختصاص اعتبار همیشه پهن نیست / در یاسوج اعتبار گرفتیم، شهرداری اقدامی انجام نداد!
کبنا ؛معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو مسئله اولویت شهرداری‌ها بود که کار خاصی در این زمینه صورت نگرفت
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (10 بهمن ماه 1400) کیامرث حاجی‌زاده در نشست با سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزی که به استان آمدم شهرداری‌ها با انباشت بدهی به نیروها مواجه بودند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انباشت نیروهای غیرمتخصص در شهرداری‌ها افزود: شهرداری‌ها از نیروهای غیرمتخصص انباشته شدند بعد می‌خواهند دولت، قانون و استانداری مشکلاتشان را حل کنند.
وی بیان کرد: شهرداری‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند و حقوق جاری نیروها براساس درآمد پایدار شهرداری‌ها است، یکسال گذشته ۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به استان اختصاص و میان شهرداری‌ها توزیع شد.
حاجی‌زاده عنوان کرد: در چهارماه اخیر با پیگیری‌های استاندار بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان از محل آلایندگی و ارزش افزوده جذب و میان شهرداری‌ها توزیع شد.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی یکسال ۸۰ میلیارد و ۴ ماه اخیر ۵۱ میلیارد تومان به شهرداری‌ها تزریق شده اما از آنها گلایه داریم.
حاجی‌زاده عنوان کرد: سال گذشته اعتبار گرفتیم و به شهرداران اعلام کردیم ساماندهی فضای سبز، ورودی و خروجی شهرها و مبلمان شهری اولویت باشد اما کار خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در یاسوج، خود ما ورود کردیم اعتبار گرفتیم و به راهداری دادیم تا در این زمینه‌ها کار کند، در گچساران و دهدشت هم تا حدودی کار انجام شده اما بقیه شهرداری‌ها اقدامی انجام ندادند.
وی عنوان کرد: شهرداران بدانند این سفره اختصاص اعتبار همیشه پهن نیست و باید به فکر درآمد پایدار باشند، در همه شهرهای استان زمینه درآمد پایدار وجود دارد.
وی بیان کرد: طبق قانون ۷۰ درصد اعتبارات باید برای احداث زیرساخت‌ها هزینه شود و حقوق پرسنل باید از درآمد پایدار شهرداری‌ها پرداخت شود.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از به نتیجه رسیدن دو طرح جامع شهرهای یاسوج بزرگ و دهدشت خبر داد و افزود: طرح جامع این شهرها در شورای عالی شهرسازی مصوب شده و به زودی ابلاغ می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه دولت به سازمان همیاری شهرداری‌های استان هم کمک‌های خوبی داشته خاطرنشان کرد: این سازمان به مانند شهرداری‌ها به فکر درآمد پایدار باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
5ساله اقای شهردار همین شهردار وبیشتر اعضای شورا قول دادهان حوزه انبار بذر شرف اباد را اسفالت کنن که تا کنون انجام ندادن کسی هم نیست ازشون بپرسه که چرا با مردم اینگونه رفتار میکنید
Iran, Islamic Republic of
حیف و میل می شود همین و بس
پرداخت اضافه کاری
پرداخت ماموریت
پاداش
ب خاطر کارای نکرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
یکی به آقای حاجی زاده بگه که خودتون تخصصتون چیه(بهداشت) که به عنوان معاون عمرانی استاندار انتخاب شدین که میگین نیروی غیر متخصص در شهرداریها انباشت شدن
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1