تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۴۳۹۳۹
کبنا گزارش می دهد؛

سرپرست شهرداری دوگنبدان عزل شد / موسوی نژاد: رئیس شورا در خصوص نامه 26 دی ماه چه پاسخی دارد؟ / علیپور: نامه بدون مصوبه بود

۱۱
۰
سرپرست شهرداری دوگنبدان عزل شد / موسوی نژاد: رئیس شورا در خصوص نامه 26 دی ماه چه پاسخی دارد؟ / علیپور: نامه بدون مصوبه بود
کبنا ؛سرپرست شهرداری دوگنبدان پس از 110 روز عزل شد و سرپرست جدید جایگزین وی شده است.
موسوی نژاد طی مدت گذشته در شهرداری برنامه های خوبی را اجرایی سازی کرد و رضایت عمومی از وی وجود داشت، اما امروز با اتمام مدت سه ماهه، و با وجود تمدید سرپرستی وی (که در روزهای گذشته در رسانه ها انتشار یافت)، عزل شد.

به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز سه شنبه (5 بهمن ماه 1400) نامه ای از طرف شورای شهر منتشر شده که طی آن سید مصیب موسوی نژاد از سمت خود عزل و سجاد نویدی نیا به مدت سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری جایگزین شده است.
موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز، در این خصوص گفت: بنده از روزی که در مدیریت حمل و نقل شهری شهرستان مشغول بوده ام بدون اینکه با کسی رایزنی کنم به بنده گفتند شما به عنوان سرپرست انتخاب شدید، و امروز صبح ساعت 9 هم گفتند سرپرست جدید انتخاب شده است و شما عزل شده اید.
موسوی نژاد اظهار کرد: در روزهای گذشته شورا گفته بود تا زمان تصدی شهردار بنده سرپرست هستم، اما شورا این حق را دارد که هر زمان که اراده کند سرپرست را عوض کند.
موسوی نژاد اظهار کرد: ولی بنده نمی دانم که اعضای شورا و رئیس شورا در خصوص نامه ای که در 26 دی ماه چه پاسخی دارند بدهند، مبنی بر سرپرستی، و نامه ای که امروز مبنی بر تصدی سرپرست جدید انتشار داده شده است؟ شورا باید در این خصوص جوابگو باشند.
موسوی نژاد بیان کرد: ما مأمورینی داشتیم و در این 110 روز تلاش کردیم با علم و دانش خود و توان خود برای مردم خدمتی به شهر داشته باشیم.
موسوی نژاد اظهار کرد: انشالله این قطاری که روی ریل بوده همچنان در ریل توسعه باشد، خدماتی شد که هر چند کند بود، اما این خدمات برای مردم محسوس بود، امیدوارم از سرپرست جدید نیز حمایت شود و شاهد پیشرفت شهر باشیم.
علیپور عضو  شورای شهر دوگنبدان نیز در این خصوص گفت: 26 دی ماه موقتا ابلاغیه ای بدون مصوبه به آقای موسوی نژاد داده شد تا زمانی که سرپرست جدید انتخاب شود.
وی گفت: آقای شکوهی در روزهای گذشته نامه زدند تا سرپرست انتخاب شود، آقای موسوی نزاد خیلی زحمت کشیدند و ما هم تمام و کمال از ایشان حمایت کردیم، و الان هم فضا به جوان دیگری داده شده است، شاید ایشان هم فکرهای خوب و جدیدتری داشته باشند، تا زمانی که شهردار تعیین تکلیف شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
مسخره بازی جدیداقای شکوهی از رایی که به شما دادیم پشیمانیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شورایی بی معنیتروبی مفهومترازاین شوراشهرستان گچساران به خودندیده است
ننگتان بادکه اینهمه باسرنوشت مردم بازی میکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخ سی شهر بی صاحب قحط رجال در گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای چه مسخره بازیه شورای شهر درآورده اشکال کار موسوی چی بود ،میخواین همه رو یه جورایی از خودتون راضی نگه دارید جای تاسفه
میر غضب
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی همیشه یادت باشه زمین گرد هست. غروز بدچیزی هست برادر
Iran, Islamic Republic of
که بشین سر جات
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بخت گچساران خوابيده با اين اعضاي شورا و اين انتخاب عا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حالا که پیدا نميشه برای شهرداری گچساران از خانم ها جهت پست شهرداری استفاده کنید متاسفانه اعضای شورا با انتخاب هر سرپرست یک سری امتیاز های می گیرند از جمله بکار گیری فرزندان و اقوام خود در شهرداری استفاده از رانت و این وضعیت به نفع اعضاء هست تا اینکه یک شهردار ثابت انتخاب کنند اگر به مجموعه اعضاء توجه کنید هیچ کدام سابقه مدیریتی ندارند حتی از مدیریت یک بازارچه هم عاجزند تا برسد به اداره شهر و شورا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ جمهوری اسلامی شورا بدترین ترکیبی بوده که تا حالا دیده ام بی خیال و بی مسئولیت و عدم تصمیم گیری قوی و مستدل تابع حرف سیاسی در یک کلام عدم ثبات در تصمیم گیری چقدر مردم بدبخت هستند که شما را انتخاب کردند نه آسفالت و نه عمران و آبادی و نه شهرداری به زمانی شورای شهر گچساران حرف اول را در کشور می زد اما حالا چه که توان انتخاب یک شهردار را نداره خداوند به راه راست هدایتشان کند مردم همه چی را درک می کنند و این شما هستید که دچار ضعف هستید
Iran, Islamic Republic of
شهرداری گچساران و شهر گچساران تا همیشه مدیون اقای سید مصیب موسوی نژاد هست . واقعا همه ما از خدمات ایشان راضی هستیم.و براشون آرزوی موفقیت داریم
دردمند
Iran, Islamic Republic of
باید به حال این شورا گریست که معلوم نیست دنبال چه اهداف شومی هستند که شهردار را انتخاب نمی کنند. اگر واقعا نیروی کاربلد و متخصص کم داریم که نمی توانیم انتخاب کنیم باید زار زار گریه کرد که نتوانستیم در طول این سال‌های مدید، جایگزین پروری کنیم و ( اگر نیروی متخصص و متعهد داریم ولی موضوعات سیاسی و منافع شخصی،گروهی و حزبی مانع انتخاب است( که این فرض به یقین نزدیکتر است) باز باید شب و روز ناله کرد.
فغان از عدم مدیرانی دلسوز...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1