کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

سرپرست شهرداری دوگنبدان عزل شد / موسوی نژاد: رئیس شورا در خصوص نامه 26 دی ماه چه پاسخی دارد؟ / علیپور: نامه بدون مصوبه بود

5 بهمن 1400 ساعت 15:38

سرپرست شهرداری دوگنبدان پس از 110 روز عزل شد و سرپرست جدید جایگزین وی شده است.


سرپرست شهرداری دوگنبدان پس از 110 روز عزل شد و سرپرست جدید جایگزین وی شده است.
موسوی نژاد طی مدت گذشته در شهرداری برنامه های خوبی را اجرایی سازی کرد و رضایت عمومی از وی وجود داشت، اما امروز با اتمام مدت سه ماهه، و با وجود تمدید سرپرستی وی (که در روزهای گذشته در رسانه ها انتشار یافت)، عزل شد.

به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز سه شنبه (5 بهمن ماه 1400) نامه ای از طرف شورای شهر منتشر شده که طی آن سید مصیب موسوی نژاد از سمت خود عزل و سجاد نویدی نیا به مدت سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری جایگزین شده است.
موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز، در این خصوص گفت: بنده از روزی که در مدیریت حمل و نقل شهری شهرستان مشغول بوده ام بدون اینکه با کسی رایزنی کنم به بنده گفتند شما به عنوان سرپرست انتخاب شدید، و امروز صبح ساعت 9 هم گفتند سرپرست جدید انتخاب شده است و شما عزل شده اید.
موسوی نژاد اظهار کرد: در روزهای گذشته شورا گفته بود تا زمان تصدی شهردار بنده سرپرست هستم، اما شورا این حق را دارد که هر زمان که اراده کند سرپرست را عوض کند.
موسوی نژاد اظهار کرد: ولی بنده نمی دانم که اعضای شورا و رئیس شورا در خصوص نامه ای که در 26 دی ماه چه پاسخی دارند بدهند، مبنی بر سرپرستی، و نامه ای که امروز مبنی بر تصدی سرپرست جدید انتشار داده شده است؟ شورا باید در این خصوص جوابگو باشند.
موسوی نژاد بیان کرد: ما مأمورینی داشتیم و در این 110 روز تلاش کردیم با علم و دانش خود و توان خود برای مردم خدمتی به شهر داشته باشیم.
موسوی نژاد اظهار کرد: انشالله این قطاری که روی ریل بوده همچنان در ریل توسعه باشد، خدماتی شد که هر چند کند بود، اما این خدمات برای مردم محسوس بود، امیدوارم از سرپرست جدید نیز حمایت شود و شاهد پیشرفت شهر باشیم.
علیپور عضو  شورای شهر دوگنبدان نیز در این خصوص گفت: 26 دی ماه موقتا ابلاغیه ای بدون مصوبه به آقای موسوی نژاد داده شد تا زمانی که سرپرست جدید انتخاب شود.
وی گفت: آقای شکوهی در روزهای گذشته نامه زدند تا سرپرست انتخاب شود، آقای موسوی نزاد خیلی زحمت کشیدند و ما هم تمام و کمال از ایشان حمایت کردیم، و الان هم فضا به جوان دیگری داده شده است، شاید ایشان هم فکرهای خوب و جدیدتری داشته باشند، تا زمانی که شهردار تعیین تکلیف شود.
 


کد مطلب: 443939

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443939/سرپرست-شهرداری-دوگنبدان-عزل-موسوی-نژاد-رئیس-شورا-خصوص-نامه-26-دی-ماه-پاسخی-علیپور-بدون-مصوبه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1