تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۴۴۳۹۳۳
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برنامه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارائه شود /

متخصصان اجتماعی بدون جناح را وارد کار کنید؛ نه متفکران جناحی و سیاسی

۲
۰
متخصصان اجتماعی بدون جناح را وارد کار کنید؛ نه متفکران جناحی و سیاسی
کبنا ؛مدیریت سوء در استان کهگیلویه و بویراحمد و بی برنامه بودن و غیرعملیاتی بودن سازمان ها و نهادهای دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد موجب شده که مدیران از آسیبهای اجتماعی غافل بمانند، معاون سیاسی استاندار امروز در کارگروه مقابله با آسیب های اجتماعی اظهار کرد: «برنامه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارایه شود، طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی در اولویت کاری قرار گیرد».
به گزارش کبنا نیوز، اما این گفته معاون سیاسی چه مصادیقی دارد؟ دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، امور زنان استانداری تاکنون چه کاری از پیش برده اند و در دولت انقلابی قرار است این ادارات چه فعالیت مثبتی در جهت رفع آسیب ها داشته باشند.
عموما تنها اخباری که از امور زنان در رسانه ها منتشر می شود در خصوص پیشرفت افزایش کمی حضور زنان در رده های مدیریتی بوده است که مسئولان به این کمیت می بالند! اما کسی از کیفیت امور سخن نمی گوید.
آسیب های اجتماعی، در اقشار و سطوح مختلف استان متفاوت است و نیاز به ورود متخصصین دارد، متخصصینی که وابسته به جناح های سیاسی نباشند. جلسات روتین استانداری و حتی اعتبارات میلیاردی در صورتی که بدون فکر و برنامه متخصصین هزینه شود و یا با تفکرات جناحی و سیاسی و بخاطر برچسپ جناحی-دولتی و شانتاژهای سیاسی انجام گیرد، کاری از پیش نمی برد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (5 بهمن ماه 1400) سیدجواد هاشمی در کارگروه مقابله با آسیب های اجتماعی استان با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی گفت: نباید به آسیب های اجتماعی مصداقی نگاه کرد.
وی با بیان اینکه، آسیب های اجتماعی ابعاد پیچیده و گسترده ای دارد، تاکید کرد: اگر مدیران از یک موضوع اجتماعی غفلت کنند در سایر مسائل نیز دچار مشکل می شویم.
وی با بیان اینکه، مسائل اجتماعی را باید هم اقتصادی هم سیاسی و هم امنیتی بنگریم و مسائل این حوزه را در اولویت کاری قرار دهیم، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و اقدامات، سرعت آسیب ها را کنترل  و نسبت به کاهش آنها پرداخته شود.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: اقدامات زیادی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است اما متاسفانه پیچیدگی مسائل به قدری زیاد است که توفیقات در این حوزه در حد لازم نبوده است.
هاشمی مهر با تاکید بر اینکه، می طلبد عنایت ویژه ای به این مسائل داشته باشیم افزود: یک میلیارد تومان برای آسیب های اجتماعی هزینه شده است.
به گفته هاشمی مهر، امروزه جامعه سنتی به سمت مدرنیته حرکت کرده است و تحولات و تغییراتی شکل گرفته و این مسئله آسیب های خاص خود را دارد و نوع این آسیب ها با گذشت زمان در حال تغییر و تحول است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: تلاش ها بر این است که آسیب های اجتماعی در استان کاهش یابد.
هاشمی عنوان کرد: نگاه ها و نسل ها تغییر می کنند و متولیان باید با هوشیاری بیشتر و در چارچوب قانون به وظایف خود برای کاهش این آسیب ها اقدام کنند.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری هم گفت: آسیب های اجتماعی در استان رها نشده است و هر دستگاهی وظیفه ذاتی خود را انجام می دهد.
حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی افزود: اینکه برخی از دستگاه های اجرایی وظایف خود را انجام ندهند موضوع به طور کامل فرق می کند و باید با آنها به خاطر کم کاری هایشان برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خب اگر قراره متخصصان بدون جناح وارد شوند
اول از همه باید شما بروید .
تو بدون جناح کی بودی تا حالا !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشون تنها کسی هستند که بر اساس شایستگی انتخاب شدند و همونطور که هشت سال به دلیل جناح بازی از چرخه مدیریتی کنار گذاشته شدند الان هم با جناح خودشون برگشتند به جایی که لیاقتش را دارند. سی سال سابقه کار در وزارت کشور از پایینترین رده استانداری تا فرمانداری چند شهرستان. فرماندار نمونه کشور در چندین سال متوالی.
کاش یاد بگیریم وقتی کسی را نمیشناسیم درموردش نظر ندیم.
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1