تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۴۳۷۶۳
هفتمین روز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیمه‌های شب در خیابان‌ها چه می‌کردند؟ / اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد

۰
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیمه‌های شب در خیابان‌ها چه می‌کردند؟
کبنا ؛ طرح امنیت اجتماعی برای پاکسازی از اراذل و اوباش حتی در دمای زیر ۶ درجه سانتی‌گراد ادامه دارد.
نزاع‌های دسته جمعی در سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد موجبات نگرانی زیادی را در جامعه فراهم کرده و مردم خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش شدند. در این میان دستگاه‌ قضا و نیروی انتظامی زودتر از هر دستگاه دیگری به وسط میدان آمدند تا ضمن پاسخگویی به مطالبه به حق مردم، بساط مخلان نظم و امنیت را جمع کنند.
سید علی ملک‌حسینی دادستان جوان استان کهگیلویه و بویراحمد، حمید نادریان معاون او این روزها بیشتر از هر فرد دیگری وسط میدان هستند تا از نزدیک عملیات جمع شدن بساط ناامنی و ارتقاء امنیت اجتماعی را رصد کرده باشند. ملک‌حسینی تنها کسی هست که این روزها پاسخگو است. او در کنار سکوت دستگاه‌های فرهنگی و مسئولان مربوطه، پای کار آمده تا ضمن روشن شدن افکار عمومی احساس امنیت را بیش از هر زمان دیگری به مردم بدهد. دمای 6 درجه زیر صفر نتوانست مسئولان دستگاه قضا و نیروی انتظامی را به خانه‌های گرم بکشاند و آنها هم دوش سایر سربازان نظام در این دما حضور پیدا کردند که جامعه را از وجود مخلان نظم و امنیت پاک کنند.

بنا بر این گزارش، به همین منظور نیروی انتظامی و دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح امنیت اجتماعی در تلاش برای پاکسازی شهر از اراذل و اوباش هستند. در حالی که دمای شهر یاسوج شب گذشته ۶ درجه زیر صفر بود و به شدت هوا سرد بود اما طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساعت ۲ نیمه شب با حضور دادستان، معاونین دادستان و معاون پیشگیری از جرم دادگستری‌ و نیروی انتظامی به صورت ناگهانی برگزار شد و جمعی از اراذل و اوباش دستگیر شدند.
دادگستری و نیروی انتظامی اعلام کردند این طرح تا زمان پاکسازی کامل شهر از اراذل و اوباش ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: به مردم اطمینان خواهیم داد که اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می‌باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.
پایگاه خبری پلیس نوشت، شب گذشته ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد، یکم بهمن ماه و هفتمین روز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سردار «کیقباد مصطفایی» اظهار داشت: هم اکنون با حضور میدانی مسئولان دستگاه قضایی و کارکنان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مطالبات مردمی در حال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر یاسوج می‌باشیم.
 وی افزود: خوشبختانه این طرح رضایتمندی مردم را به همراه داشته است و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می‌باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که این طرح بازتاب بسیار خوبی داشته، خاطرنشان کرد: اجازه عرض اندام به هیچ فردی را نخواهیم داد و با هرکس که بخواهد امنیت جامعه را به خطر بیندازد برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1