کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفتمین روز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نیمه‌های شب در خیابان‌ها چه می‌کردند؟

1 بهمن 1400 ساعت 15:39

 طرح امنیت اجتماعی برای پاکسازی از اراذل و اوباش حتی در دمای زیر ۶ درجه سانتی‌گراد ادامه دارد.


 طرح امنیت اجتماعی برای پاکسازی از اراذل و اوباش حتی در دمای زیر ۶ درجه سانتی‌گراد ادامه دارد.
نزاع‌های دسته جمعی در سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد موجبات نگرانی زیادی را در جامعه فراهم کرده و مردم خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش شدند. در این میان دستگاه‌ قضا و نیروی انتظامی زودتر از هر دستگاه دیگری به وسط میدان آمدند تا ضمن پاسخگویی به مطالبه به حق مردم، بساط مخلان نظم و امنیت را جمع کنند.
سید علی ملک‌حسینی دادستان جوان استان کهگیلویه و بویراحمد، حمید نادریان معاون او این روزها بیشتر از هر فرد دیگری وسط میدان هستند تا از نزدیک عملیات جمع شدن بساط ناامنی و ارتقاء امنیت اجتماعی را رصد کرده باشند. ملک‌حسینی تنها کسی هست که این روزها پاسخگو است. او در کنار سکوت دستگاه‌های فرهنگی و مسئولان مربوطه، پای کار آمده تا ضمن روشن شدن افکار عمومی احساس امنیت را بیش از هر زمان دیگری به مردم بدهد. دمای 6 درجه زیر صفر نتوانست مسئولان دستگاه قضا و نیروی انتظامی را به خانه‌های گرم بکشاند و آنها هم دوش سایر سربازان نظام در این دما حضور پیدا کردند که جامعه را از وجود مخلان نظم و امنیت پاک کنند.

بنا بر این گزارش، به همین منظور نیروی انتظامی و دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح امنیت اجتماعی در تلاش برای پاکسازی شهر از اراذل و اوباش هستند. در حالی که دمای شهر یاسوج شب گذشته ۶ درجه زیر صفر بود و به شدت هوا سرد بود اما طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساعت ۲ نیمه شب با حضور دادستان، معاونین دادستان و معاون پیشگیری از جرم دادگستری‌ و نیروی انتظامی به صورت ناگهانی برگزار شد و جمعی از اراذل و اوباش دستگیر شدند.
دادگستری و نیروی انتظامی اعلام کردند این طرح تا زمان پاکسازی کامل شهر از اراذل و اوباش ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: به مردم اطمینان خواهیم داد که اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می‌باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.
پایگاه خبری پلیس نوشت، شب گذشته ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد، یکم بهمن ماه و هفتمین روز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سردار «کیقباد مصطفایی» اظهار داشت: هم اکنون با حضور میدانی مسئولان دستگاه قضایی و کارکنان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مطالبات مردمی در حال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر یاسوج می‌باشیم.
 وی افزود: خوشبختانه این طرح رضایتمندی مردم را به همراه داشته است و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می‌باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که این طرح بازتاب بسیار خوبی داشته، خاطرنشان کرد: اجازه عرض اندام به هیچ فردی را نخواهیم داد و با هرکس که بخواهد امنیت جامعه را به خطر بیندازد برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.


کد مطلب: 443763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443763/مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-نیمه-های-شب-خیابان-ها-می-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1