تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۴۳۱۷۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

دردسرهای یک گوشی برای «زینب سلیمانی»

۷۹
۲۴
دردسرهای یک گوشی برای «زینب سلیمانی»
کبنا ؛تصویری از گوشی آمریکایی در دست زینب سلیمانی، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.
به گزارش کبنا نیوز، در دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی، بیش از آنکه بحث بر سر خود سردار باشد، انتشار تصویری از زینب سلیمانی با گوشی آیفون خبرساز شد. 
تابناک خبرگزاری متعلق به محسن رضایی با انتشار عکس زیر نوشت: گوشی زینب سلیمانی جنجال ساز شد. بیشتر انتقادها لوکس و آمریکایی بودن این گوشی را هدف گرفته بود.

همدلی نوشت: تصویر منتشرشده از دختر شهید سلیمانی با یک گوشی آیفون چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی به سوژه روز تبدیل‌شده است. برخی در واکنش به این تصویر نوشتند که چرا فرزند شهید سلیمانی که به دست آمریکایی‌ها به شهادت رسید باید از جدیدترین نسخه یک محصول آمریکایی استفاده کند. منتقدان بر این نکته تأکید کردند که کشور و مردم به خاطر ایده آمریکاستیزی با محدودیت‌های مختلفی روبه‌رو شده است ولی بااین‌حال برخی مسئولان از مزایا و محصولات آمریکایی استفاده می‌کنند. در مقابل این انتقادات برخی نیز نوشتند که گوشی که در دست زینب سلیمانی دیده می‌شود تنها یک هدیه از طرف همسر لبنانی‌اش بوده است، برخی هم نوشتند که از اساس طرح چنین انتقادی درست نیست. به‌هرحال پیش‌ازاین افکار عمومی نسبت به تصاویر منتشرشده از گوشی‌ها و لب تاپ‌های ساخت شرکت اپل مقامات و مدافعان ایده مبارزه با آمریکا واکنش منفی نشان داده بود.
اقتصادآنلاین نوشت: تصویری از زینب سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد دختر سردار سلیمانی تلفن iphone ۱۳ pro max (که آمریکایی است) استفاده می کند.
رویداد 24 نوشت: دومین مراسم سالگرد ترور سردار سلیمانی در نقاط مختلف ایران برگزار شد اما هیچکدام به اندازه مراسمی که دو روز گذشته در فرودگاه بغداد در عراق برگزار شد، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها خبری شد. البته دلیل این موضوع نه به خاطر خود مراسم، بلکه به خاطر تصویری بود که در آن زینب سلیمانی با گوشی آیفون iphone ۱۳ pro max ثبت شده بود. این مدل تلفن یکی از گران‌ترین مدل‌های تلفن در بازار است که ساخت کشور آمریکاست. کاربران شبکه‌هی اجتماعی در دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی به این تصویر بیش از تصاویر و اتفاقات دیگر توجه کردند. سوال عمده آنها این بود که چرا زینب سلیمانی فرزند شهید قاسم سلیمانی از گوشی موبایل آیفونی استفاده می‌کند که اولا ساخته آمریکاست و دوما قیمت بالای آن بسیار بالا است به شکلی که نه تنها خرید آن در توان بخش عمده‌ای از مردم ایران نیست و بسیاری خانواده‌ها با پس‌انداز چند ساله خود هم نمی‌توانند به این رقم دست پیدا کنند.
انتشار این تصویر باعث ایجاد دو قطب موافق و مخالف شده است. مخالفان به شعارهای ساده‌زیستی و ضدآمریکایی آنها اشاره می‌کنند و می‌پرسند اگر آمریکا بد است، چرا گوشی آن را وارد می‌کنند. موافقان هم معتقدند مردم ایران با مردم آمریکا دشمنی ندارند و موضوع اختلاف با سیاست‌های دولت آمریکاست نه شرکت‌های آمریکایی که عموما خصوصی هستند. آنها البته گفته‌اند چرا این انتقادات درست در روز سالگرد ترور سردار سلیمانی مطرح شده و اگر انتقادی هم بود، باید به روزهای دیگر موکول می‌شد، نه روزی که برای گرامیداشت یاد سردار بوده است.
صف موافقان و مخالفان به این شکل در شبکه‌های اجتماعی از یکدیگر جدا شده است. البته گروهی هم معتقدند سطح بحث‌های شبکه‌های اجتماعی چنان تنزل یافته که بحث به مدل گوشی یک فرد رسیده که ربطی به دیگران ندارد. با این حال از روز گذشته بحث‌ها همچنان ادامه دارد و زینب سلیمانی نیز ترجیح داده سکوت کند و وارد این فضا نشود.



علیرضا خوشبخت فعال سیاسی و روزنامه‌نگار در صفحه توییتر خود به این مسئله اشاره کرده و نوشته بحث درباره خود گوشی نیست بلکه بحث درباره استانداردهای دوگانه است. او نوشته «آیفون داشتن زینب سلیمانی به خودی خودی هیچ ایرادی ندارد. افکار عمومی وقتی واکنش نشان می‌دهد که شما از یک طرف با هر محصول مادی و فکری آمریکایی حتی واکسن! مخالفت کنی و به خاطر این دشمنی بحران اقتصادی برای مردم درست شود و بعد یک محصول گران آمریکایی به دست بگیری! ملت حرف حساب می‌زنند!»
در طیف حامیان، آسید پویان حسین‌پور فعال ارزشی توییتر نوشته همسر لبنانی زینب سلیمانی این گوشی را برای او خریده است: «یعنی واقعا یک عده بابت گوشی که هدیه همسر لبنانی زینب سلیمانی بوده، به او حمله کرده‌اند؟ دقیقا روز شهادت حاج قاسم؟ واقعا این رسم تسلیت و تعزیت است؟ خدا به عاقبت همه ما رحم کند!»
نوشته حسین‌پور البته خود اصولگرایان را هم راضی نکرد؛ چه آنکه آنها نیز به یکدیگر انتقاد کردند. یکی از کاربران ارزشی در پاسخ به توییت حسین پور نوشته دختر سردار سلیمانی باید جایگاهش را بداند و با انتشار چنین تصاویری بچه‌های جهادی و ارزشی را ناامید نکند.
وقتی طیفی از اصولگرایان از این موضوع راضی نبودند، طبیعی بود گروه دیگر نیز با چنین پاسخ‌هایی راضی نشده باشند. بعضی از آن‌ها با اشاره به انتقادات طیف ارزشی به مسائلی مثل «ثروت بالای خانواده هاشمی»، «عبای ایتالیایی روحانی» و «زندگی لاکچری احمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی»، از اصولگرایان پرسیده‌اند چطور در آن زمان حساسیت به مارک‌های خارجی تا این اندازه بالا بود، اما حالا نسبت به فرزند سردار سلیمانی، مواضع متفاوتی اتخاذ کرده‌اید؟
برخی دیگر هم نوشتند خب اگر مشکلی با شرکت‌های آمریکایی وجود ندارد و مشکل با دولت آمریکاست، چرا بر سر ماجرای واکسن یا واردات هواپیمای آمریکایی اینقدر مشکل ایجاد شد؟ آنجا هم طرف حساب دولت آمریکا نبود.
در این میان سیدمحمود رضوی از چهره‌های نزدیک به قالیباف هم از زینب سلیمانی دفاع کرده و نوشته «اول گفتند حاج قاسم مبارز بود، الگو نبود، به راحتی مکتب بودن او را زیر سوال بردند، دیروز ناموس او را آماج حملات قرار دادند، به زودی به خود حاج قاسم هم حمله میک‌نند و او را زیر سوال می‌برند. فرقانیسم جدید نه ولایت را قبول دارد و نه شهادت، آمده تا ایران بی الگو و مرجع بسازد.»
البته معلوم نبود انتقاد رضوی به چه کسانی بود، چه آنکه اگر چنین انتقادی هم درست باشد، پس باید گفت بخشی از اصولگرایان ارزشی هم مشمول «فرقانیسم» مد نظر او هستند! 
جمله رضوی آنقدر نامربوط و بد بود که صدای خود اصولگرایان را در آورد. وحید اشتری که در توییت قبلی خود به دنبال راهی بود تا کلمه‌های «آیفون» و «زیپ» در تایم لاین او نباشد (منظورش این بود که اساسا نباید وارد چنین بحث‌های سطح پایینی شد) حمله تندی به رضوی کرد و شعور سیاسی او را مورد تردید قرار داد: «یک عده منتقد آیفون پسر سیدحسن خمینی بودند. یک عده منتقد آیفون دختر حاج قاسم. یک عده منتقد هر دو؛ و یک عده هر دو گیر دادن را بی‌مورد می‌دانند. ولی یاد بگیرید جزو هر کدام ازین دسته‌ها بودید، اینقدر ساده به کسی انگ فرقان و ضد امام و ضد حاج قاسم نزنید. این‌ها بدیهیات شعور سیاسی است.»
تلاش سایر اصولگرا‌یان برای موجه جلوه دادن رفتار زینب سلیمانی، به شکل‌های دیگری هم انجام شد. در ابتدا بعضی گفتند که این تصویر فتوشاپ است. بعضی کاربران تصویری منتشر کردند و مدعی شدند که دختر دیگری که در تصویر حضور دارد، گفته که گوشی متعلق به او بوده است. به این ترتیب در واکنش به این عکس، دست‌کم سه ادعا مطرح شد؛ فتوشاپ بودن عکس، هدیه همسر زینب سلیمانی و در نهایت اینکه گوشی متعلق به او نبوده است.
یکی از کاربران اصولگرا در توییتی نوشت زینب سلیمانی الگوی کسی نیست اما باید بداند به خاطر جایگاه پدرش مراقب رفتارش باشد، بنابراین نباید از نقد او هراس داشت و اگر رفتار نادرستی وجود داشت، باید نقد کرد. او نوشت «فردی که برای اولین بار عکس دختر سردار سلمیانی را منتشر کرده، خانم زینب الموسوی (نفر سمت چپ تصویر) است که او را پیدا کردم و خب مشخص شد که گوشی خانم سلیمانی برای خودشان است و فتوشاپ نیست. گفتم بدانید باز طور دیگری عمل نکنید؛ مثل قضیه هواپیمای اوکراینی که داشتید می‌گفتید کار ایران نبوده و بعد که معلوم شد چه شده، لال شده بودید.

بازتاب گوشی آمریکایی زینب سلیمانی در روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی


انصاف نیوز نوشت: غلامرضا بنی‌اسدی، روزنامه‌نگار در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت: «برای خواهرم زینبِ سلیمانی درباره گوشی آیفون ۱۳ که در دست داشت؛ سلیمانی‌وار پرچم آمریکا را زیر پا بگذار و کمپینِ نه به محصولات آمریکایی راه بیانداز!
زینب، دخترِ ایران است. زینب سلیمانی به حرمت “سرباز قاسم سلیمانی” روی سر ما جا دارد. او عزیز نهضت جهانی مقاومت علیه استکبار و تکفیر و ترور است. ما نسبت به نام او غیرت داریم چنان که پدرش نسبت به حرمت تک به تک ما غیرت داشت. او خواهر همه ماست و ایرانی به خواهرش هم محبت دارد و هم غیرت می‌ورزد. این چند کلام را هم که خطاب به “خواهرم، زینب سلیمانی” می‌نویسم از همین جنس برادر – خواهری است.
این روزها که بوی حاج قاسم مثل عطری در افزایش است، شماها هم بیشتر در نگاه مردم‌اید. تکانِ چادرتان به چشم می آید. نشستن و برخاستن‌تان رصد می شود و قطعا گوشیِ در دست‌تان هم اذهان را با هزار تحلیل متفاوت متوجه خود می‌کند. گوشی‌ای که می‌گویند آیفون ۱۳ است. گوشی‌ای که خود نمادی از شیطان بزرگ است در کنار نمادهای قدیمی کوکاکولا و وینیستون. یعنی هرجا محصولاتی از این دست باشد به معنایِ پرچم آمریکاست. در دست هرکس باشد، ما را ناخوش است چه رسد در دست دختر سردارِ آمریکا شکن ما که خون پاکش بر ذمه آمریکاست. می‌گویند محصول تازه این شرکت آمریکایی است یعنی بعد از ترور سردار تولید شده است. ما آدم‌های عادی دل‌چرکین هستیم برای استفاده از محصولات آمریکا. قطعا زینب که پیکرِ پدرش را با بمب‌های آمریکایی، “ارباً اربا” دیده است، هزار بار بیش از ما از آمریکا متنفر است. هنوز سخنرانی زینب را در تشییع جنازه سردار به یاد داریم که با زبان سلیمانی، ترامپ را مورد خطاب قرار می‌داد. ما او را با آن سخنرانی در ذهن قاب کرده‌ایم. اینکه امروز آیفون ۱۳ به دست داشته باشد، خارج از آن قاب است. تصویری که در فضای مجازی بسیار بازخورد داشت و هرکس از نگاه خود به آن پرداخته بود.
زینب برای ما حرمت ویژه دارد چنان که پدرش برای همه ما احترام ویژه قائل بود. می‌خواهم به خواهرم زینب سلیمانی بگویم – اگر آن عکس فتوشاپ نیست – رسما و علنا با کنار گذاشتن آن گوشی، پرچم آمریکا را بسوزان و غرورشان را بشکن و به حرمت خون پدر و همه شهدای مبارزه با استکبار جهانی، کمپین نه به محصولات آمریکایی را جلودار باش».

پارس نیوز نوشت: این روزها تصویری از زینب سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد دختر سردار سلیمانی تلفن iphone ۱۳ pro max (که آمریکایی است) استفاده می کند. تصویری از دختر سردار سلیمانی که گوشی موبایل اپل مدل آیفون ۱۳ پرومکس در دست دارد، موردتوجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. و عده ای مذهبی نمای عقل کل پندار حتی از سالگرد شهید سلیمانی حیا نکردند و هم صدا با علینژاد ها حرمت زینبش را برای یک گوشی شکستند.
یاد قصه فدک زنده شد.!
پس از رحلت پیامبر عده ای گفتند چرا باید فاطمه باغی به این گرانی داشته باشد مگر پیامبر ساده زیست نبود و به همین بهانه غصبش کردند 
حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) در نامه ای به والی بصره می نویسند :' آری از آن چه آسمان بر آن سایه افکنده است، فدک در دست ما بود. مردمی بر آن بخل ورزیدند و مردمی سخاوتمندانه از آن چشم‌ پوشی کردند.'
به نظر می رسد اقدام دستگاه حاکمه نیز در غصب فدک همان هدف را تعقیب می کرد که اشاره شد و آن تهی دست نمودن خاندان پیامبر از بنیه مالی بود.
برچسب ها :
دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی زینب سلیمانی با گوشی آیفون فرودگاه بغداد در عراق فرودگاه بغداد عراق آیفون iphone ۱۳ pro max آیفون ۱۳ pro max iphone ۱۳ pro max تلفن همراه زینب سلیمانی ازدواج زینب سلیمانی با مقام حزب الله لبنان ازدواج زینب سلیمانی نامه زینب سلیمانی به دختران «حاج قاسم» هدیه زینب سلیمانی به رهبر انقلاب توییت زینب سلیمانی به مناسبت روز پدر پیام زینب سلیمانی به رهبران مقاومت فلسطین زینب سلیمانی در آغوش پدر شوهرش گوشی آمریکایی زینب سلیمانی گوشی زینب سلیمانی ساخت کشور آمریکا گوشی آمریکایی گوشی آمریکا فرزند شهید قاسم سلیمانی مردم ایران ضدآمریکایی گسترش شبكه‌هاي اجتماعي پدیده‌های شبکه‌های اجتماعی فیلتر شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شبكه‌هاي اجتماعی واکسن واکسن ضد کرونا واکسن "ویروس کرونا همسر لبنانی زینب سلیمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نخستین مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم و شهدای مقاومت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شهادت حاج قاسم مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اصولگرایان فراکسیون اصولگرایان ثروت بالای خانواده هاشمی عبای ایتالیایی روحانی زندگی لاکچری احمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ضمن ادای احترام به خواه بزرگوارم یادگار سرار دلها حاج قاسم عزیز قلب همه ملت ایران شاید داشتن گوشی
پیشرفته از ضروریات کاری این خواهر عزیز باشد ولی نباید از گوشی آمریکایی استفاده می کردد که در واقع موجب نگانی مردم شود اگر حتی هدیه باشد و واقعا باید بعنوان وارثان سردار دلها باید بیشت مواظبت کنند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
نباید در کار شخصی دخالت کرد همه چیز را بزرگ میکنند دختر سردار دلها برای ماها مثل خواهر و دختر خودمان است بابا دست بردارید به این چیزهای پیش پا افتاده
یکی بود و دیگر نیست
آنکس که اسب داشت غبارش فرو نشست،گرد سم خران شما نیز بگذرد
لال شوم ،کور شوم ،کر شوم لیک محال است که من خر شوم
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
نباید در کار شخصی دخالت کرد همه چیز را بزرگ میکنند دختر سردار دلها برای ماها مثل خواهر و دختر خودمان است بابا دست بردارید به این چیزهای پیش پا افتاده
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
نباید در کار شخصی دخالت کرد همه چیز را بزرگ میکنند دختر سردار دلها برای ماها مثل خواهر و دختر خودمان است بابا دست بردارید به این چیزهای پیش پا افتاده
مجید
Iran, Islamic Republic of
فتوشاپه.واقعی نیس
Iran, Islamic Republic of
کاملا واقعیه عزیز
Iran, Islamic Republic of
اصلا از کجا معلوم که عکس زینب سلیمانی باشه؟
اولا با ماسک گرفته شده و بعدشم هیکلشم اصلا به زینب سلیمانی نمیخوره!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر از نظر امنیتی نگاه کنیم گوشی های آیفون نسبت به بقیه برند ها امنیت خیلی بالا دارد با توجه به اینکه همسر ایشان از اعضای حزب الله هستند و امکان ترور ایشان هست
فتوشاپکار
Iran, Islamic Republic of
اگر انگشت شست بر روی گوشی را نگاه کنید می بینید از کادر زده بیرون.جعلی
Iran, Islamic Republic of
عموجان انگشت شستش زیر چادرشه. کجارو میبینی؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
داشتن این گوشی به هر دلیلی برای این خانم اشتباهه. بعدشم کی گفته ایفون امن ترین گوشی دنیاست؟؟؟ اتفاقا الان پرچمدارای هواوی امنیت بسیار بالایی دارن. خب خواهر من پرچمدار میخواستی میرفتی پرچمدار هواوی میگرفتی. p50 pro
یکی مثل بیشتر مردم
Iran, Islamic Republic of
عزیز گوشی چینی فقط برای مردم هست.
وووو
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
بهادران
Iran, Islamic Republic of
یادگاران سردار دل ها باید بیشتر مراقب اعمال و رفتارشان باشند تا خدای ناکرده دست آویزی برای معاندان نباشد.
آرمین
Iran, Islamic Republic of
این ی اشتباه بزرگه، متأسفانه گوشی دست گرفته ک خریدن ان کار هرمسی نیست، و از اون بدتر، برند کشوری دست گرفته ک قاتل پدر(سردار دلها) هستش،
و نکته ای باز هم مهمتر، در دست گرفتن گوشی ای در این اوضاع، ک واکسن امریکایی نزاشتن وارد کنن
و حتی رهبرم ب منع استفاده از این گوشی آمریکایی تاکید کرده بود.
متأسفانه تبدیل شدن ب ی فزرند ناخلف
علی
Iran, Islamic Republic of
نخیر اینطوری نیستش کسی که چهل سال صادقانه خدمت کرده مطمعن باش که خانواده اش رو هم پاک و صالح تربیت کرده اون گوشی مال دوستش بوده و برای سلفی داده بوده همین
محمد
Iran, Islamic Republic of
خنگول
رباب
Iran, Islamic Republic of
شما انجا بودید که این جزئیات را با اطمینان میگید
Iran, Islamic Republic of
کجای
حسام
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار ربطی به این قضیه نداره
بد خواهان سردار و خواهرم زینب سلیمانی دنبال یک بهانه ای بودند که آبروی این خانواده محترم رو ببرند که پیدا کردن
Iran, Islamic Republic of
یک فرد اتقلابی درفامیل یا کشور نبود که با اوازدواج کنی
منا
Iran, Islamic Republic of
ازدواج موضوعی کاملا شخصیه
دردمند
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی حاج قاسم بود اجازه نمیداد این حاشیه ها پیش بیاد نمونش دختر بزرگ ایشان علی رغم میل باطنی اعضای خانواده و بزرگان نظام بدون هیچ رزومه کاری اومد تو لیست شورا شهر تهران قرار گرفت شک نکنید اگه حاج قاسم بود نمیذاشت ثبت نام کنه اینم از گوشی آیفن در هر صورت اشتباست دشمن به راحتی حاشیه ایجاد میکنه چه خودش و چه شوهرش نباید گوشی آمریکایی میگرفت شوهرش که لبنانی هست نه اروپایی که بگیم براش عادیه میتونست همین امکانات رو تو یه گوشی دیگه داشته باشه ایهالحال حاج قاسم مرد بود و با این حاشیه های کوچیک پشیزی تاثیر نداره ولی برام جالب آقازاده ها خیلی بیشتر جوانب رو رعایت میکنن
Iran, Islamic Republic of
سلام
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
همه چیز واسه ما مردم عادی بده زمان همه چیزو ثابت میکنه
France
گوشی اپل سمبل آمریکاست و آمریکا می تونه از دارنده این گوشی جاسوسی بکنه. اوباما هم به ملکه انگلیس یک موبایل اپل به عنوان سمبل آمریکا داد. گوشی دست ایشون گران ترین گوشی اپل است. سردار که قهرمان ماست و خانواده اش برای ما محترم است. ولی این دختر شجاع باید هوشیار باشه.
Iran, Islamic Republic of
اگر استفاده کند عیبش مخفی بود ولی اینکه نشان بدهد بد است. هم برای جامعه برای قشر کم درآمد و هم برای سو استفاده دشمن.
A
Iran, Islamic Republic of
هر چه باشد ایشان از این گوشی علیه دشمن استفاده میکنند و استفاده از وسایل و سلاح دشمن علیه خودش ایرادی ندارد!!!
Iran, Islamic Republic of
عزیزم گوشی سلاح جنگی نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا عزیزم گوشی صلاح جنگی تر از جنگ فیزیکی میتونی ازش خیلی ها رو از دین بدر کنی با وسایلش و میتونی خیلی ها رو به سمت خودت بکشونی عزیزم(جنگ نرم
Iran, Islamic Republic of
طبق آیه صریح قرآن تا می‌توانید خود را تجهیز کنید بر علیه دشمن"واعدوا لهم مستطعتم من قوة" دو م این گوشی از چند جهت مطابقت دارد با واقعیت یعنی کسی که میره گوشی مخره خودش میدونه برا چی می‌خره لمسش کیفیتش دوربینش کارکرد برنامه ها و.. سوم اینه گوشی یک صلاح است امروزه در جنگ با دشمنان اسلام جنک سایری و جنگ نرم هستیم به قول حضرت آقا رهبر فرزانه ما حفظه الله جنک نرم بدتر از جنگ فیزیکی و به یقین بدتر از آن هم هست به دلیل پیامد های اسف ناک و زیانبار دینی و مذهبی که دارد پس هر چه ما دراین زمینه یعنی جنگ نرم باید قوی باشیم یادم می آد زمانی که شهید فخری زاده را زدند همه گفتند چرا ماشین ضد گلوله نداشت خب برادر من این هم مسئله ی امنیتی را شامل می‌شود چرا دختز حاج قاسم از این گوشی نداشته باشد ولی یه احمقی مث بعضی ها که در خارج مفت دارن میخورن داشته باشن و راحت باشن آیا ایشون امنیت و آرامش مجازی نمی خواد اتفاقأ ایشون بیشتر همه به این جور امنیت ها لازم دارن
رضا
United States
چهل ساله که خودتون رو با این حرفای مفت گول زدین .
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
درجنگ باید از تمام امکانات دشمن :::::علیه خودش استفاده کرد :::::اگر افرادی ادعا دارند از عدوات دشمن بهره علیه دشمن بردن ::::عیب وگناهه :::::::خیلی ساده اندیشند :::::(((فقط مواقعی که مستقیم ازدشمن باشد ))) ما باید هر معامله ای که ولو بادشمن خونی ::: منافعش از ضررش بیشتر ه تعلل نکنیم ::::::هنوز کشور روبه غاریم
Iran, Islamic Republic of
اگه اینجوریه چرا به جای ارابه مرگ چارتا ماشین بدرد بخور خارجی وارد نمیکنن تا علیه دشمن ازش استفاده بشه
Iran, Islamic Republic of
ماشین رو‌خودمون تولید میکنیم ولی گوشی رو‌هنوز تکنولوژیشو‌نداریم به اون صورت
رضا
United States
ایشون چه حرکتی میخواسته بزنه علیه آمریکا که از امکانات اونا استفاده کرده؟؟ از کدوم جنگ صحبت میکنی؟؟
Iran, Islamic Republic of
جنگ امنیت فضای مجازی
مونا
Iran, Islamic Republic of
اهای افرادی که اینجور خبر ها را پخش میکنید یه لحظه با خودتون فکر کردید اگر این کار فتوشاپ باشد در قیامت که عذابی دارین اصلا نمیگم که دارین دروغ میگید یا نه! بر فرض هم که راست باشه چرا تا یه عکس و میبینید سریع جنجال به پا میکنید
به خاطر ندارم کدوم یکی از معصومین بودن که گفتن تا خیری رو که کامل نمیدونی یا اصلا ممکنه باشه یا نباشه این طرف و اون طرف پخش نکنه اصل به این فکر کردید شاید مال یکی دیگه بوده داده یه لحظه نگه داره شاید هدیه بوده و شاید های دیگه مال خودش هم باشه شاید راضی نباشه که شما ها خبر پخش کنید انسان ممکن الخطاست برای گناه ولی اینکه گوشی امریکایی داشته باشه شاید کار خوبی نباشه ولی فکر نمیکنمناه باشه
وفا
Iran, Islamic Republic of
این حرفا دردی از گشنه ومستاجر وبیکار ومریض و... هزارتا مشکل دیگه مون دوا نمیکنه
یاس
Iran, Islamic Republic of
بحث این است که سردار مدافع پابرهنگان و گرسنگان چراباید دخترش گوشی ای داشته باشد که کمتر کسی توان خرید آن را دارد. بالاخره ماباچه کسی در جنگیم از قرا. خودمان با خودمان.
قبول کنید آدم به همه چیز شک می کند.
آزیتا
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی(ع) میفرمایند حق رو با مرد میسنجی یا مرد را با حق؟ملاک و معیار و حق،ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم هست ملاک راه امام‌ حسین(ع) هست.۱گوشی که معلوم‌نیست جریانش چی بوده که نباید مارو‌ به شک وادار کنه دوست عزیز
حسام
Iran, Islamic Republic of
دوست داشته چنین گوشی ای رو خریداری بکنه
به من و شما چه
Iran, Islamic Republic of
خوبه والله. زندگی ما شخصی نیست و به همه ربط داره.
اما زندگی دختر سردار شخصی؟
Iran, Islamic Republic of
کی گفته حالا زندگی شما شخصی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
حضرت محمد و زهرا رو لطفاً با اینها قیاس نکنید در ضمن اینها هر روز مرگ بر آمریکا گویان گوشی اپل آمریکایی دست می‌گیرند پس بس کنید . بسسسسس کنید روزگارتان طی شد
حمید حمیدی
Iran, Islamic Republic of
بنظر حقیر این کوچکترین آزمون برای فرزندان مردان بزرگ بود ، تلنگری شد که حواسشان باشند که دنیای مسموم سیاست و کثیف رسانه های معاند منتظر یک سوتی و خطا از جانب آنها است ، میتونست این آزمون سختر برای آنها رقم بخورد ، این گوشی دست فرزندان خیلی از سیاسیون است ولی حاج قاسم حسابش از بقیه واقعا جداست ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعاکه این رسمش نیست ک درمورددخترسردارسلیمانی این جورفکرکنند
مجید
Iran, Islamic Republic of
این فتوشاپه عزیز
عواقب این خبر تماما بر عهده شماست
اون دنیا پات گیره
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا....
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ساده نباشید این فقط چیزی بود که دیده شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایشون در حال مبارزه با آمریکا بود و در گرماگرم مبارزه با آمریکای جهانخوار.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فعلا از محصولات آمریکایی استفاده کنه تا محصولات قم و حزب الله اسمبل بشوند و به بازار بیایند . تا اون زمان اشکالی نداره استفاده کنه . تقبل الله اعمالکم .
Iran, Islamic Republic of
اینکه این گوشی برای ایشون نیست و وقتی از جایگاه سخنرانی میان بیرون دستشون یه گوشی مشکی هست رو کار ندارم
ولی واقعاً آدم اینقدر بی سواد میشه که فرق واکسن آمریکایی با گوشی آمریکایی رو متوجه نشه بابا واکسن آمریکایی احتمال آلوده بودن و خطر بیولوژیک داره
Iran, Islamic Republic of
۱سری که کلا عقده چیزای خارجی دارن فرق اینارو‌متوجه نمیشن
آرتینا
Iran, Islamic Republic of
گوشی چیزیه که معمولا هدیه داده میشه من خودم ۳ ۴تا گوشی دازم ۱دونشم خودم نخریدم
عبد
Iran, Islamic Republic of
گوشی مهم نیست
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
زینب سلیمانی ها هم روزی اشتباه میکنند و انتقاد سازنده برای همه انسانهاست. وقتی که خودرا الگوی مقاومتی مردم میدانند بایدبیشتر مراقب رفتارهایشان باشند گوشی لوکس آمریکایی خط بطلانی است برتمام سخنرانی های ضد آمریکاییشان...امروزه مردم آگاهند و دائم رفتارهای افراد مهم را رسد میکنن.
در اذهان مردم ایشان زندگی مرفهی دارند.تنها خواسته مردم این است که یا باید سبک زندگیشان ساده و شبیه پدر بزرگوارشان و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه باشد و یا اینکه هیچ وقت و هیچ وقت شعار بدون عمل ندهند.
که مردم شریف سرزمینم ایران از این نوع شعارها به شدت بیزارند.
United Arab Emirates
سلام دست بردارید از این کار هاتون چرا تهمت میزنید سامسونگ ساخت کره هستش چرا همه استفاده میکنن هنوز الان برای زینب سلیمانی میگو یید گوشی خارجی دارن
بسته این همه از پشت آدم های مومن صحبت می‌کنید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
حسام
Iran, Islamic Republic of
سلام
به هیچ کسی ربطی نداره که این خواهر گرامی از گوشی ای استفاده میکنه
این رو خطاب به دشمنان سردار و این خواهر گرامی عرض میکنم
Iran, Islamic Republic of
آقا اصلا این گوشی هدیه شوهرشه بازم فرقی نمیکنه مگه شوهرش حزب الهی نیست مگه آمریکا ستیزی مرام اینا نبود
سرباز امام زمان
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
ترور و شهادت سردار سلیمانی هیچ ربطی به این ماجرا نداره
گوشی و برند گوشی یه چیز شخصی هستش
و برند گوشی خانم سلیمانی هیچ ربطی به شهادت سردار نداره
این رو خطاب به دشمنان سردار و خانواده محترمشون میگم
بار آخرتون باشه که برای سردار و خواهرم زینب سلیمانی دردسر و شایعه میسازین
والسلام
سرباز امام زمان
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
ترور و شهادت سردار سلیمانی هیچ ربطی به این ماجرا نداره
گوشی و برند گوشی یه چیز شخصی هستش
و برند گوشی خانم سلیمانی هیچ ربطی به شهادت سردار نداره
این رو خطاب به دشمنان سردار و خانواده محترمشون میگم
بار آخرتون باشه که برای سردار و خواهرم زینب سلیمانی دردسر و شایعه میسازین
والسلام
Iran, Islamic Republic of
هرکی نمیتونه گوشی اپل دست حاجیه زینب ببینه،پاشه از ایران بره!
Iran, Islamic Republic of
اگه من بودم آمریکا پدرم را کشته بود هرگز به وسایل ساخت آمریکا نگاه هم نمیکردم
فن ابدی باران کوثری، سیروان خسروی، فرزاد فرزین و محسن چاوشی
Iran, Islamic Republic of
اگه اینجوریه من سامسونگ galaxy دارم
مدلش gt s7262
علی سلیمی
Iran, Islamic Republic of
.دختر حاج قاسم سلیمانی باشه قرار نیست چون پدرش قاسم سلیمانی هر دخالت و حرفی بزنه اون که نباید در مساعل که بهش مربوط نیست دخالت کنه مگه مملکت خاله بازیه
محمد امین علیزاده
Iran, Islamic Republic of
عالی
منطقی
Iran, Islamic Republic of
موبایلی رو دستت بگیری که سازنده اش بابات رو شهید کرده
واقعا متاسفم
نرگس
Iran, Islamic Republic of
این کی هست که شده الگو و اسوه شما
Iran, Islamic Republic of
زینب سلیمانی اگر آمریکا هم زندگی کند زینب سلیمانی دختر شیر مرد قاسم سلیمانی است
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط مردم عادی حق ندارن در آمریکا زندگی کنن!
علی
Iran, Islamic Republic of
ایشان مرد ایرانی را برای زندگی مناسب ندانست و به یک غیر ایرانی شوهر کرد که هیچ ایرادی ندارد. همچنین تصمیم گرفت که به‌جای ایران، در کنار آب‌های نیلگون مدیترانه (لبنان) به مردم خدمت کند که این‌هم ایرادی ندارد.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
هیچ مشکلی نداره چیزخاصی نیس یعنی خاهرما اختیارنداره ی همچین گوشی داشته باشه
فاطمه جعفری
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشی زینب من دختر سیزده ساله دارم الان یک ماه مریض فشارخونی هست بعد من سی پنج سال دارم دارای سه تا فرزند دارم خودم مشغول به کارم هشت سال کار میکنم خرج بچهام میدم دیگه من دخترم مشکل مریض داره نمیتونم ببرمش دکتر مشکل عصبی داره فشارش بالا پایین میشه باید نوار مغز بگیرم ندارم پول ببرمش دکتر خواهش زینب خانم کمک کنی دخترم ببرم دکتر 09904168505 شنبه باید برود مدرسه بخاطر فشارخون داره قبول نمیکنن معلم
کایکو
United Arab Emirates
من وقتی که شعار تولید و حمایت ملی یعنی خرید کالای ایرانی رو شنیدم و خیلی ذوق کردم و همیشه سعی می‌کردم جنس ایرانی بخرم اما وقتی دیدم که مسولان حتی سیسمونی نوه اش رو هم از یه جای دیگه می‌خره یا حتی کفش و لباسش رو از یه کشور دیگه می‌خره به خریت خودم پی بردم‌و گذاشتم کنار
بهرام
Iran, Islamic Republic of
مردم ریاکار
S
Iran, Islamic Republic of
اره فقط برای ما حرومه
برای اونا نه هع😏
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1