تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۴۲۶۲۱
در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه مطرح شد

پیشوا: استاندار را با دست‌های مرئی و نامرئی محدود نکنید / اجازه بدهید مدیران را خود انتخاب کند / گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد / ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه / در خوراندن فرهنگ اسلامی ناتوانیم / در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم/ تشییع جنازه «سجاد رزمجو» تمام خروجی نهادهای فرهنگی را به چالش کشانده است

۱۳
۱
پیشوا: استاندار را با دست‌های مرئی و نامرئی محدود نکنید / اجازه بدهید مدیران را خود انتخاب کند / گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد /  ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه /  در خوراندن فرهنگ اسلامی ناتوانیم / در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم/  تشییع جنازه «سجاد رزمجو» تمام خروجی نهادهای فرهنگی را به چالش کشانده است
کبنا ؛حبیب‌الله پیشوا وکیل پایه یک دادگستری گفت: آقای استاندار را با دست‌های مرئی و غیرمرئی محدود نکنید، اجازه بدهند که خود مدیران را جابجا و جایگزین را انتخاب کند.
به گزارش کبنا، شامگاه (دوشنبه 29 آذرماه 1400) اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
در این نشست تعدادی از اعضا به نمایندگی از سایرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.
حبیب‌الله پیشوا عضو شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد و وکیل پایه‌یک دادگستری در این نشست به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: « دستور بفرمائید که آقای استاندار را با دست‌های مرئی و غیرمرئی محدود نکنند، اجازه بدهند که خود مدیران را جابجا و جایگزین را انتخاب کند، اینکه برای ۳۰ یا ۴۰ مدیر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۵۰۰ نفر لیست داده می‌شود، یعنی عدم پشرفت در امور.»
به گزارش کبنا، متن صحبت‌های پیشوا به شرح زیر است؛

بیشتر بخوانید:

نشست اعضای شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب ( + تصاویر )

پیشوا: استاندار را با دست‌های مرئی و نامرئی محدود نکنید / اجازه بدهید مدیران را خود انتخاب کند / گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد / ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه / در خوراندن فرهنگ اسلامی ناتوانیم / در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم/ تشییع جنازه «سجاد رزمجو» تمام خروجی نهادهای فرهنگی را به چالش کشانده است

ما مردم را می‌خواهیم، اما معمولاً تا زمان انتخابات، بعد از انتخابات آنها را رها می‌کنیم / دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد 30 میلیارد تومان بدهی دارد

پناهی: مطالبات ما به نفع عموم مردم و در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است / دانشی: شورای وحدت به معنای واقعی کلمه به دنبال وحدت است

مسئولان از چه می‌ترسند که از بانوان اهل پژوهش و مطالعه استفاده نمی‌کنند / بانوان متعهد انقلابی می توانند راهگشا باشند

چهل و اندی سال است که مردم نظاره‌گر، حامی و همراه مسئولین هستند، خدمات با کارهای بزرگی هم انجام گرفته است ولی خیلی کارهایی که باید برای این مردم و نظام انجام می‌گرفت محقق نشده است.
چهل و اندی سال گذشت؛
یک دوره هشت ساله اول انقلاب درگیر نقل و انتقال نظام نوین انقلابی با نظام گذشته، تهیه و تصویب شیوه حکومت داری و مواجهه با جنگ تحمیلی بودیم. 
دو دولت دفاع مقدس داشتیم.
دو دولت برای توسعه و سازندگی داشتیم.
دوه دولت برای اصلاحات و فضای باز سیاسی داشتیم.
دو دولت بعنوان خدمتگزاری و خدمت‌رسانی داشتیم.
دو دولت تحت عنوان اعتدال و توسعه داشتیم
و اکنون دولت قوی برای ایران اسلامی را امتحان می‌کنیم.
نتیجه عملکرد این دولت‌ها؛
با وجود اینکه زیرساخت‌ها (نفت، گاز، ذخایر آبی، محیط زیست، جنگل و مرتع و ...) به علت استفاده بی‌رویه آسیب جدی دیدند اما در اموری همانند؛ فناوری هسته‌ای، صنایع دفاعی، نانو، داروسازی، نگاه به علم، عمق اندیشه در جامعه، عمر مفید که هم اکنون به ۷۵ سال یا همان امید به زندگی باشد، رشد خوبی داشتیم ولی فاصله طبقاتی همچنان بیشتر و بیشتر شده است. اقتصاد و معیشت مردم خوب نیست، تورم، گرانی، بیکاری و آمار آسیب‌های اجتماعی بسیار بالا است. واقعیت آن است که مسئولین و سیستم اداری از جامعه عقب‌تر هستند به طوری که رتبه بندی معلمان را انجام نمی‌دهند تا تحصن و تظاهرات می‌کنند. به داد کشاورزان زاینده رود اصفهان نمی‌رسند تا تظاهرات می‌کنند. و آنگاه برای‌شان اعتبار تخصیص می‌دهند، شبیخون افزایش قیمت بنزین و فرآورده‌های نفتی و ... از این قماش هستند که گویا حواسمون جمع نیست.
2- امروز آیتم‌های ضروری زندگی کسی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی غذای مناسب، پوشاک، مسکن، بهداشت، تحصیلات و حمل و نقل زیر کف و حداقل استاندارد رسیده است، نه تنها همه این آیتم‌ها بلکه اگر یکی از آنها نباشد یا زیر کف استاندارد قرار گیرند یعنی زیر خط فقر قرار دارند، دستور بفرمائید برای هرکدام از این آیتم‌ها توسط مسئولین مربوطه کارگروهی تشکیل و آسیب‌ها شناسایی گردد، با تشکیل دولت سیزدهم امیدوار بودیم و هستیم که در سایه هماهنگی و همدلی هر سه قوه برای اولین بار بعد از انقلاب، وضعیت سریع تغییر کند، فاصله طبقاتی کاهش و طبقه پایین به سمت طبقه متوسط حرکت کند.

3- خدمت آقای استاندار گفتم و نوشتم که تلاش برای فراهم نمودن مهاجرت معکوس، شناخت آسیب‌های اجتماعی ناشی از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها، حاشیه‌نشینی، بروز و ظهور گسل‌ها و تعصبات قومی، قبیله‌ای، طایفه‌ای، ایلی و منطقه‌ای را دست کم نگیریم.
4- در شرایط کنونی، وضعیت اقتصادی و معیشتی، محیط زیست، جنگل و مرتع، آلودگی آب و هوا، فقر، گرانی، اعتیاد به مواد مخدر، طلاق، پایین رفتن سن آلودگی به مواد مخدر و فساد و ده‌ها مورد دیگر از مرز هشدار یا گذشته است یا در حال عبور است.
5- نیاز به بازنگری در خیلی از گفتمان‌ها و عملکردها داریم.
6- دو قطبی و یا چند قطبی سیاسی را نه تنها مضر نمی‌دانم بلکه لازم و ضروری برای کمک به شفاف سازی حکمرانی است، و چیزی که باور نکردنی است آن است که عده‌ای قبول ندارند که جامعه دائم در حال تغییر و تحول است، تغییر در نگرش اقتصادی و سفره مردم، اجتماعی، هنری و مخصوصاً فرهنگی به عده‌ای دیگر نیز این تغییرات را افراطی و اصول بنیادی نیز تسری می‌دهند. این دوگانگی و تلقی افراط و تفریط از تغییر و تحول در جامعه موجب گسست فرهنگی و نسلی شده است و چنین است که سلبریتی‌ها با ترکیبی از ورزشکاران، هنرمندان، خوانندگان سنتی، پاپ و حتی لری پُر رونق، خوش نشین و کعبه آمال جوانان می‌شوند. نسلی که تتلوها محصول آن شده است، چرا به این روز و روزگار افتاده‌ایم؟
آیا خوراک فرهنگی ما نامناسب بود یا شیوه خوردن آن نامناسب؟ فرهنگ اسلامی از قبل از تولد تا موقع مرگ و حتی برای کفن و دفن برنامه دارد، پس ایراد بر ماه‌هاست که در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم تا جائیکه مراسم تشییع جنازه یک خواننده موسیقی لری در استان تمام خروجی این همه نهادهای فرهنگی و مذهبی را در معرض و نقل و چالش قرار داده است.
و آخر کلام و درخواست؛
 انتظار از حضرتعالی؛

چتر حمایتی باشید برای همه آحاد مردم، گوشزد و نهیب بدهید به کج اندیشه‌ها و انحصارگرایی‌ها، خودخواهی‌ها و در این ایام که آهنگ جابجایی مدیران و عزل و نصب‌ها سخن روز شده است عدالت و انصاف دیده شود. هر کسی در دولت قبلی بوده نالایق و ناشایست نیست.
صرفاً گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد این خواهش و درخواست را کسی از نماینده ولی فقیه دارد که ۴۰ سال در جریان اصولگرا ثابت قدم می‌باشد و به خاطر درگیری با اصلاح‌طلبان حبس را به جان خریده است ولی موجب نمی‌شود که حقوق طیف گسترده‌ای از شهروندان را نادیده بگیریم. ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه، گرایش و برداشت افراد از جریانات سیاسی جامعه!!!
عنایت بفرمائید که در تعیین و تشخیص صلاحیت افراد سخت‌گیری نشود، فقط چهارده معصوم بیشتر نداریم یعنی اینکه هیچکس مصون از خطا و اشتباه جز چهارده معصوم نیست. دستور بفرمائید که آقای استاندار را با دست‌های مرئی و غیر مرئی محدود نکتند، اجازه بدهند که خود مدیران را جابجا و جایگزین را انتخاب کند. اینکه برای ۳۰ یا ۴۰ مدیر در سطح استان بیش از ۵۰۰ نفر لیست داده می‌شود و یا کسانی که استاندار را قبول ندارند و کت و شلوار و مدیریت می‌پوشند و می‌خواهند مدیر زیرمجموعه مقام مسئولی باشند که قبول ندارند یعنی عدم پیشرفت امور.
 هرچند پیش‌بینی آینده مبتنی بر امروز است. اگر امروز طرح و برنامه داشته باشیم آینده خوب خواهد بود ولی قدر متیقن آن است که آینده خوبی در انتظار مردم و نظام سیاسی ایران به حول و قوه الهی پیش‌بینی می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای پیشوا شما برای دامادت اکبری تبار داری چانه میزنید
Iran, Islamic Republic of
نتیجه پشت پا زدن به مردم مگه چیه ..کاملا ملموسه ممکنه بتونی یه دوره از رای مردم بالا رفت ولی دور بعد نمیشه ..نمونه بارزش داماد ایشان...
پاپ
Iran, Islamic Republic of
، چکاره ای داری خط و نشون می کشی ، تو برو دنبال کار خودت کی به حرف تو گوش میده چون صداقت در گفتار می تونه اثر گذاری داشته باشد و همه شما و نیتتون را می دونند.
Romania
شما ها دعوای خودتون را حل کنید و روی سفر ه انقلاب که ان را ارثیه خود می دانید با هم گلاویز نشوید نمیخواد برای اصلاح طلبان چونه بزنید...یادتان باشید پرخورها از سوء هاضمه می میرند...
Iran, Islamic Republic of
کل سرمایه مردم بدبخت بوده حالا دم از مردم میزنه
یاران نزدیک
Romania
شمابگوجان دکتراکبری تبارودکتررضایی هدف خاصی برای این اشخاص نداری
Iran, Islamic Republic of
جناب پیشوا مردم زیاد حرفها را جدی نمیگیرند .شما حرفهات منفعت طلبانه هست باز مگه شما چکاره ایدکه برای استاندار خط ونشان می کشید ؟دولت متبوع جنابعالی نزدیک شش ماهه که سکاندار شده مردم رو داره نابود میکنه .هیچ برنامه خاصی نداره و خودت هم میبینی که تورم در دولت ایده آل شما ثانیه ای شده و تمام وعده هایی که دادین همه توخالی بود
دارایی
Iran, Islamic Republic of
اصلا خود مدیران چرا قبول کنن بمونن..اونها یه تفکر دیگه داشتن و باید برن کسی که تفکرش با هم سازگار نیست چرا اصرار بر موندن داره ..آیا نباید رو اصول فکری خودشون بمونن مسخره هست البته مدیریت براشون منافع داره(( رفتنی باید بره )) به قول احسان بیگ التماس نکن ..
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این نگاه واقعا انسان شریفی هستید خدا حفظت کند
Iran, Islamic Republic of
آقای پیشوا دامادتو با خودت می بری که براش پست ردیف کنی ایشان هیچ جایگاهی در این دولت ندارد
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
جر سر اکبری تباره
اگر اکبری تبار پست گرفت و شورای وحدت تشکیل جلسه مجدد داد من درو غگو هستم
اگر کبنا نیوز هم این کامنت را نمایش نداد به رسالت خبرنگاری خودش عمل نکرده .
Iran, Islamic Republic of
پیشوا یه ح ف درست زده بی من عمرت هم یو بی
Iran, Islamic Republic of
اگر عزت مردم همینه نامبارک چرا همه مدافع مردم بودن وهستن ولی چهره استان با فقر و نداری رنگین است کو وجدان بیدار
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1