تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۴۴۲۶۱۸
در دیدار اعضای شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه مطرح شد

پناهی: مطالبات ما به نفع عموم مردم و در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است / دانشی: شورای وحدت به معنای واقعی کلمه به دنبال وحدت است

۱۳
۱
پناهی: مطالبات ما به نفع عموم مردم و در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است / دانشی: شورای وحدت به معنای واقعی کلمه به دنبال وحدت است
کبنا ؛
اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.
به گزارش کبنا، شامگاه (دوشنبه 29 آذرماه 1400) اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
در این نشست تعدادی از اعضا به نمایندگی از سایرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

بیشتر بخوانید:

نشست اعضای شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب ( + تصاویر )

پیشوا: استاندار را با دست‌های مرئی و نامرئی محدود نکنید / اجازه بدهید مدیران را خود انتخاب کند / گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد / ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه / در خوراندن فرهنگ اسلامی ناتوانیم / در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم/ تشییع جنازه «سجاد رزمجو» تمام خروجی نهادهای فرهنگی را به چالش کشانده است
 
ما مردم را می‌خواهیم، اما معمولاً تا زمان انتخابات، بعد از انتخابات آنها را رها می‌کنیم / دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد 30 میلیارد تومان بدهی دارد

علی محمد دانشی در این نشست عنوان کرد: ترکیب شورای وحدت استان عدد 40 است. این عدد یک عدد مقدس است. این 40 نفر در واقع رکن اول آن جامعه روحانیت مبارز است. در استان ما علاوه بر 5 روحانی، نمایندگان فعلی و ادوار هم در شورا حضور دارند. نمایندگان ادوار هم در این شورا نماینده دارند. این رکن دیگری است. در مرکز کشور قریب به 50 حزب و تشکل دعوت جامعه روحانیت را پذیرفتند. در استان ما متناظر با احزاب کشوری قریب به 17 تشکل دبیر و مسئول در استان دارند. به طور خاص دو نفر از جوانان نیز حضور دارند. علاوه بر روحانیت استان و احزاب و تشکل‌ها، چند نفر از چهره‌های تأثیرگذار عضو شورا هستند.
وی افزود: حاج‌آقا پناهی ریاست شورا را بر عهده دارند. خوشبختانه نگاه همین است که شورای وحدت به مفهوم واقعی به دنبال ایجاد وحدت باشد. با ضرورت عقلایی و بر اساس باورهای دینی ما، شخص آقای پناهی با رایزنی‌های تأثیرگذارشان بنا بوده بر وحدت باشد. در همه استان‌ها نیز شورای وحدت با آهنگ ولایت و نماینده ولی فقیه باید تداوم پیدا کند.
در ادامه پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دهه اول فاطمیه شهادت حضرت زهرای اطهر را تسلیت عرض می‌کنم. شورای وحدت به جهت رسالتی که بر عهده دارد، خود را در عرض جناح‌های داخل استان نمی‌بیند. بالاتر از حزب است. رسالت آن جناحی نیست. بلکه نگاهی پدرانه و به تعبیر بهتر نگاهی برادرانه به جریان‌های درون استان دارد و تلاش می‌کند با رویکرد حمایتی، زمینه رقابت مثبت را به وجود بیاورد که منجر به توسعه استان شود.

وی ادامه داد: در خصوص مسئولین نیز بارها اعلام کرده‌ایم ما از مسئولینی که منصوب دولت انقلابی هستند حمایت می‌کنیم.
وی افزود: در وهله دوم به نفع عموم مردم مطالبه‌گری خواهیم کرد. مطالبات ما به نفع عموم مردم و در جهت توسعه استان خواهد بود.
پناهی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما حاضر هستیم به عنوان یک بازوی توانمند در خدمت شما باشیم و در عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند بازوانی هستید که مردم را دلگرم در صحنه نگه دارید و از مطالبات مردم حمایت کنید و مجموعه توانمند آنها می‌تواند در خدمت شما باشد و هر جا نیاز باشد به عنوان یک سرباز نقش ایفا کند.
وی ادامه داد: شورای وحدت به جهت نفوذی که در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد حاضر است متواضعانه و مطیعانه در خدمت شما ایفای نقش کند.
پناهی اظهار داشت: بارها عرض کرده‌ایم به دنبال نه منافع شخصی هستیم و نه منافع جناحی و گروهی و سیاسی. چرا که هر حزبی کار خود را انجام می‌دهد، ولی حضور دبیر احزاب در اینجا به این خاطر است که همه نیروها در یک جا جمع شوند و در راستای توسعه استان به کار گرفته شوند. ما مطالبه جناحی نخواهیم داشت.



پناهی ادامه داد: هشت سال در این مملکت گذشت و مردم دیده نشدند. نگاه دولتمردان به برجام بود که نافرجام ماند. الأن مردم با یک امیدی آمده‌اند. اما رسانه‌های خارجی دارند نوعی یاس و ناامیدی القا می‌کنند. ما امیدواریم مسئولین کاری کنند که این رؤیای دشمنان ما به وقوع نپیوندد. در همه این‌ها شما به عنوان پدر استان رسالتی دارید که همه جریان‌های درون نظام ما به عنوان کسانی که دم از ولایت می‌زنیم، این جمع مصمم است با صلاح شما در عرصه حضور جریان‌های سیاسی پیشقدم باشیم و با رفاقتی که در بین فعالین سیاسی بر اساس رهنمودهای شما در آینده توسعه استان رقم بخورد و بیشتر از جوانان در مسئولیت‌ها استفاده شود.
وی عنوان کرد: این جمع می‌تواند یک جریان بسیار مصمم و هیئت اندیشه‌ورز خوبی بوده و نتیجه آن هم پیشبرد اهداف عالیه نظام و سر و سامان دادن به امید مردم در استان باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
هر روز در حال جلسه هستید....کی میخواین برای مردم کار کنین...شرکت سهامی اصولگرایان....
Iran, Islamic Republic of
کاش زندگی اعضای شورای وحدت را با ۸۰ درصد زندگی مردم مقایسه میشد تا تقابل حرف تا عمل را می دیدیم.
Iran, Islamic Republic of
خروج این جلسات چیه چه سودی داردآیا به انداره همان پذیرایی وتشریفات که هزینه میکنن سودی هم دارد پناهی میگه درهشت سال کاری انجام نشده پس این همه خدمات رسانی درروستاها راکی انجام داده مشکل این است که جایی نمیروی که خدمات دولت سابق راببینی
Iran, Islamic Republic of
اینا بهرشونه ایخان / حونه و حونه ایگشت الان هم د باید بهرشه بسونه
Iran, Islamic Republic of
منهای حاج پناهی که آدم با صداقتی هست همشون.
Iran, Islamic Republic of
من اگر جای امام جمعه یاسوج بودم به این پناهی می گفتم .شما رو چکار به باند و گروه؟
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهی شما که میفرمایی خروجی جلسه خدمت به مردم است یه موسسه یه نهادی تشکیل بده با همین افراد شورا که عده ای ازمردم تحت حمایت وحقوق بگیرشوند این کارا رابکن والا هرهفته جلسه هیچ مشکلی راحل نمیکنه
سید
Romania
این جمع آدم های هستن که فقط دنبال اختلاف و تفرقه هستن اقای حسینی خودت را با اینا شریک نکن و ترتب تکن اینا دیگه از چشم مردم افتاده اند
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام اصوالگراین کی باشن رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب کجاست سران اصوالگرا کجایین چرا خاموش شدین مطالبات مردم راکیا باید بدن اینا که هیچکدام در ستاد ایت الله رئیسی نبودن اینا برا دیگر کاندیدا ستاد زده بودن .....جای سوال است نماینده محترم ولی فقیه باید نظارت بیشری شود.....
امید
Iran, Islamic Republic of
در فکر نان و بدبختیهای مردم باشید.
Iran, Islamic Republic of
حاج پناهی شما آدم سالمی هستی عطای این گروه معامله گر را به لقایشان هدیه کن تا آبروت محفوظ بماند.
مردم
Iran, Islamic Republic of
اگر شما نفوذ داشتید در انتخابات رای می آوردید
Iran, Islamic Republic of
اینا هر روز جلسه جلسه
یعنی ما هستیم ما رئیس اصولگرایان استان هستیم
بابا بیخیال مردم شمارو نمیخواهند
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1