تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۴۲۱۴۲
در جلسه تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید گچساران؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در تراز مردم گچساران کار کنید

۵
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در تراز مردم گچساران کار کنید
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم گچساران تراز و بینش بالایی دارند. انتظار این است که فعالیت ما در تزار مردم باشد. مردم از ما انتظار دارند ما در حد بینش و تراز آنها کار کنیم و حرف بزنیم.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 17 آذرماه 1400) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقبولیت و مشروعیت برای هر مسئولی اهمیت دارد، آقای دیهیم بدانند که مردم حمایت کننده هستند، ولی شما باید جهادی و انقلابی برخورد کنید، پایبند به تنفیذ باشید، تا وقتی تنفیذ و مشروعیت برای حکم فرمانداربودن شما جاری است که به مردم خدمت کنید.
احمدزاده اظهار کرد: کسی که انقلاب را نگهداشته است اول عنایت امام زمان و پس از آن، ایستادگی و دفاع مردم بوده است، اگر بخواهید این مردم پای صحنه باشند و اگر بخواهید که مردم پشتیبان شما باشند باید خدمتگذار پاکدست و جهادی باشید.
وی گفت: دلیل رفتن آقای اتابک و آمدن فرماندار جدید، تغییر سیاست ها و تغییر دولت است و اینکه مردم با انتخاب خود تغییر ایجاد کردند.
احمدزاده گفت: آقای دیهیم شما تحت یک جریان سیاسی و تفکر سیاسی انتخاب شدید ولی در خدمتگذاری به مردم نباید تفاوت قائل شوید، شما فرماندار همه مردم شهرستان گچساران هستید.
وی گفت: اگر به هزار دلیل نمی خواهید به مردم خدمت کنید، بگردید و یک دلیل برای باز کردن گره او پیدا کنید.
استاندار اظهار کرد: مردم گچساران از سطح فرهنگ بالایی برخوردارند و توانمندی های خاصی دارند، در صنعت نفت نام و آوازه دارند، در جنگ نقش بی بدیلی داشته اند، برای پیشرفت انقلاب، شرکت نفت یکی از محوری ترین نقش ها را داشته است و کمر طاغوت را شکست.
وی گفت: در حملات جنگ 8 ساله، تعداد زیادی از نیروهای نفت شهید داده اند. مردم گچساران تراز و بینش بالایی دارند. انتظار این است که فعالیت ما در تراز مردم باشد. مردم از ما انتظار دارند ما در حد بینش و تراز آنها کار کنیم و حرف بزنیم.
احمدزاده گفت: پالایشگاه گچساران جزو مطالبات استانی ما است، نیروگاه سیکل ترکیبی باید پیگیری شود، شبکه های آب کشاورزی باید به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید

اتابک فرماندار سابق گچساران: مدیران‌کل بعد از «تاجگردون» آدرس گچساران را فراموش کردند / آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم / با موبایل و پاوربانکم از گچساران می‌روم، زمین نخریدم / از تاجگردون تشکر می‌کنم

سید ناصر حسینی‌پور: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد / اراضی ملی را از آقایان پس می‌گیریم / مدیرعامل شرکت نفت گچساران باید کنار مردم باشد

آغاز مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گچساران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی / دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرماندار بود ( + تصاویر )

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
مردمه نابود کردیته
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله مرحبا بیست لذت بردیم از این فرمایشات بی‌نظیر نمونه نداره بهت ازاین چه میشه گفت 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
امید
Iran, Islamic Republic of
منتظریم ببینیم
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار
جهت اطلاع جنابعالی
سی سخت شهری است زلزله زده وبحران زده که جزو استان کهگیلویه وبویراحمد است ودر ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز استان قرار دارد
این شهر درزلزله ۲۹ بهمن ۹۹ زیر ساخت های ان دچار آسیب جدی واساسی شدند
ومردم سرپناه خودشان را ازدست دادند ودر بدترین شرایط زتدگی می کنند
Iran, Islamic Republic of
چه قشنگ و رمانتیک حرف میزنن ولی در عمل در باتلاق رانت و قدرت و سیاست در جا میزنن خدا به مردم رحم کند والا ترمز بریده همه خادم و نوکر
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1