تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۴۲۱۳۹
در مراسم معارفه فرماندار شهرستان گچساران مطرح شد

سید ناصر حسینی‌پور: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد / اراضی ملی را از آقایان پس می‌گیریم / مدیرعامل شرکت نفت گچساران باید کنار مردم باشد

۸
۰
سید ناصر حسینی‌پور: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد / اراضی ملی را از آقایان پس می‌گیریم / مدیرعامل شرکت نفت گچساران باید کنار مردم باشد
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 17 آذرماه 1400) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، اظهار داشت: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد.

بیشتر بخوانید:

آغاز مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گچساران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی / دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرماندار بود ( + تصاویر )

متن صحبت‌های سید ناصر حسینی‌پور به شرح زیر است؛
*زمانی به دوستان می‌گفتم کاش مجلس انقلابی بیاید و فلان قانون اصلاح شود، ولی الان می‌بینیم که دولت انقلابی شکل گرفته، ما دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن، نداریم، بنده به عنوان نماینده مجلس دو وظیفه بر عهده دارم، وظیفه قانونگذار و نظارت. تاکنون کسی در خصوص این دو وظیفه از بنده چیزی نخواسته است.
یک موضوع متأسفانه جاافتاده است که نماینده پیگیر حل مشکلات ریز و درشت مردم باشد. در دولت انقلابی؛ آقای رئیسی از شما انتظار دارند، شب و روز برای انجام کار مردم نداشته باشید و با جدیت پای کار باشید.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه به تغییر مدیرعامل شرکت نفت گریزی زد و گفت: مجموعه نفت حالا رئیس جدیدی دارد، این رئیس اگر کوه‌های دیل و نارک آتش گرفت، نباید شانه خالی کند، اگر کوهی آتش گرفت، در دولت آقای رئیسی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران باید بیاید و در کنار مردم قرار بگیرد، حق مردم از شرکت نفت فقط حق آلایندگی نیست، بلکه باید نسبت به مردم محله لبنان و رادک مسئولیت اجتماعی داشته باشد.



باید مدیری داشته باشیم که در میدان باشد، مدیر در این شهرستان باید مدیر میدانی باشد. کاری که از ما ساخته، این است که هم و غم خود را برای حل مشکل اشتغال و رفع بیکاری مردم بگذاریم، همانگونه که قرارگاه اقتصادی در مرکز استان تشکیل شده، باید در این شهرستان نیز، مسئولان اجازه ندهند سرمایه دار دست خالی برود.
وی در ادامه به اهمیت سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: دلم درد گرفت، وقتی یک سرمایه گذار در اداره منابع طبیعی نامه‌ای گرفت و زمین برای سرمایه گذاری وجود نداشت. حتماً زمین‌های ملی را از آقایانی که این اراضی را به عنوان اجرای طرح گرفته‌اند و هنوز پس نداده‌اند، خواهیم گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: کارخانه سیکل ترکیبی، پتروشیمی دوم، کارخانه کاشی، کارخانه‌های دیگر را پیگیری خواهیم کرد.
سید ناصر حسینی پور در انتها گفت: در حال حاضر بحث اینکه، چرا کسی از یک طایفه‌ای فرماندار شد، وجود دارد، مگر می‌شود کسی فرماندار این شهرستان باشد و از یکی از طوایف شهرستان نباشد، فرماندار از هر طایفه‌ای باشد، باید خادم و نوکر مردم باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
حرف رو همه میتونن بزننن جناب حسینی تا الان چیکار کردین برای گچساران ما هرچه داریم از نماینده قبلی بوده بعد از ایشان همه سرمایه گذار ها رفتن پروژه ها خوابیدن چون همه میدانیم برای تغیر مدیران پا به عرصه انتخابات گذاشتین
علی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی به جز شعر و رجز خوانی یک جو سواد اقتصادی داشتی ککا جان کلور دست مردم را نخواهد گرفت متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
واقعا / چقد کینه و نفرت داره از تاجگردون هر جا ک اومد یه کنایه میزنه، بابا دولت مجلس و همه چی از خودتونه... دیگه چی میخایین. چقدر شعار ....
باوی
France
کینه کجا بود.... اینا همیشه با هم بودند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دیدی کت و شلوار پوش هم شدی ..
سید عزیز
ما مردم گچساران و باشت امیدی به تو نداریم.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
انگار هدف اقایون فقط تغییر مدیران و کارمندان و بدنبال ان سرایداران و....می باشد .والا شما برای هدف دیگری قرار شد بیایید .بابا دو تا کار عام المنفعه شروع کنید انطوری بزرگ می شید نه با تعویض مدیران و کارمندان ادارات
حسن
Romania
خیلی خنده داره
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1