تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۴۱۹۶۴
کبنا از رویه تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد

تغییر مدیران؛ فوری و ضروری

۲۳
۱
تغییر مدیران؛ فوری و ضروری
کبنا ؛چند ماهی از شروع به کار دولت سیزدهم می‌گذرد و سید علی احمدزاده، 31 شهریورماه 1400 به عنوان  استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد و الان حدود 70 روز از مدیریت احمدزاده در این استان می‌گذرد. تغییر و تحولات امر عادی و طبیعی است که احمدزاده بارها در جلسات با گروه‌های مختلف به آن اشاره کرده و گفته است، بر اساس یک سری از شاخص‌ها و همفکری با نمایندگان مجلس مدیران آینده مشخص می‌شود. اما به نظر می‌رسد، رویه تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی مورد رضایت شخصیت‌های مذهبی، سیاسی و جریان‌های سیاسی نیست. روز گذشته شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای به موضوع تغییر مدیران گریزی زد و تلویحاً از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستند که گوش به نمایندگان مجلس ندهد و استدلال‌شان این بود که مدیرانی که از سوی نمایندگان مجلس معرفی می‌شوند، مدیران رانتی و گوش به فرمان نمایندگان خواهند بود. ستار هدایت‌خواه و خلیفه‌ خلقی‌پور مسئولیت شورای ائتلاف اصولگرایان را برعهده دارند و این دو بارها به موضوع تغییر مدیران اشاره کرده‌اند و شنیده هم می‌شود که شورای ائتلاف تلاش زیادی برای انتصاب مدیران مدنظرشان دارند که در این خصوص بیشتر می‌نویسیم.
شورای وحدت اصولگرایان هم در نشستی که با مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون داشتند، به موضوع تغییر مدیران اشاراتی داشتند و تاجایی که از روشنفکر می‌خواستند که از مدیران عسلی، گردویی و انتخاباتی پرهیز کنند. در کنار شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی، ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به موضوع تغییر مدیران مستقیم اشاره کردند.

بیشتر بخوانید:

 انتصابات محل ایراد در کهگیلویه و بویراحمد

موسوی: می‌ترسم که رئیسی رئیس جمهور است / چرا یک نفر 10 جا هیئت مدیره است / با استخدام‌های فله‌ای نظام را بدنام كرديم ( + فیلم )

حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان؛ متأسفانه گرانی ها نه تنها کنترل نشده، بلکه افزایش پیدا کرده / مدیرانی انتخاب شوند که ویژگی های انقلابی بودن را بطور صددرصدی داشته باشند

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد بیانیه داد؛ عدم دخالت نمایندگان مجلس برای رهایی از مدیران رانتی

روشنفکر در نشست شورای وحدت: حاضر نیستم بخاطر حفظ صندلی دست به هر اقدامی بزنم

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه‌های این هفته شهر قلعه رئیسی صراحتاً به تغییر مدیران اشاره می‌کند و می‌گوید: «جناب آقای استاندار با مدیران دولت قبل اهداف دولت جدید محقق نمی‌شود و این مدیران بلاتکلیف می‌باشند مردم انتظار تغییر دارند ادامه این روند باعث دلسردی و ناامیدی مردم می‌شود و لذا نیاز فوری و ضروری واگذاری مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها به جوانان مؤمن انقلابی و حزب اللهی است.»
حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک نیز برخی از مدیران فعلی را آفت می‌داند و می‌گوید: «متاسفانه هنوز که هنوز است تغییر در مدیران نمی‌بینیم. از استاندار محترم تقاضا می‌شود یا مدیران را وادار به کار انقلابی نمایند یا با تغییر در پست‌های مدیریتی منتظر خدمات‌رسانی بهتر در این دولت انقلابی هستیم. برخی از مدیران آفات هستند که از استاندار خواستار روی کار آمدن مدیران انقلابی و با انگیزه هستیم.»
بنا بر این گزارش، با این وجود، گویا همه منتظر تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، اما دلیل روند کند مدیران در این استان روشن نیست، هر چند به نظر می‌آید؛ روند قانونی و اداری تغییر مدیران فرایند طولانی دارد، اما به طور کلی این روند در کل کشور کند است و گویا دولت بنا ندارد که خیلی شتاب زده به این موضوع ورود کند. اگر چه تغییرات هم باید به گونه‌ای باشد که شرایط را بهتر از قبل کند نه اینکه هیچ تغییری حاصل نشود، بلکه در بعضی از موارد هم شاهد رکود باشیم. مشکل دیگری که وجود دارد، در دوران انتخابات مجلس و ریاست جمهوری افراد زیادی برای پست‌ها قول گرفته‌اند که به نظر می‌رسد این هم مشکل دیگری سد راه تغییر مدیران باشد.
به گزارش کبنا؛ خطبه‌های نماز جمعه شهر قلعه رئیسی به شرح زیر است.
جت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه شهر قلعه رئیسی در خطیه‌های این هفته اظهار داشت: یکی از گناهانی که با روح تقوا و ایمان ناسازگار گناه کبیره سرقت است این گناه هم خیانت و ظلم و یک گناه حق الناسی است سارق هیچ حرمت و کرامت ای ندارد و مجرم است و امنیت اجتماعی را سلب می‌کند در جهنم هم معذب است و مورد لعن و نفرین خداست عذرخواهی او در قیامت پذیرفته نمی‌شود حقیقتاً آنچه به سیم‌های برق و کابل‌ها رحم نمی‌کند خائن است کسی که از تاسیسات عمومی و امکانات بیت المال سرقت می‌کند خائن است است و باید مجازات شود کاری کنند در صیانت از اموال خودشان و بیت المال کمک کنند دهیاران و بسیج منطقه را برای سارقین نا امن کنند.



تیراندازی و ساز و نقاره در مراسمات آبروی می‌برد
 امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: اخیراً در سطح استان شاهد رسم‌های جاهلی هستیم که هم آبروی مردم متدین استان و هم ایلات را می‌برد و هم چهره و فرهنگ استان و ایلات را زشت می‌کند و یک سنت بدعت گونه و غلطی و رسم جاهلی تیراندازی و خوانندگی و اسب دوانی و ساز و نقاره که در بعضی از مناطق استان در مراسمات تشییع جنازه‌ها مشاهده می‌شود.
 صلواتی خاطرنشان کرد: این کارها اولاً توهین و بی‌احترامی به اموات مسلمان است و بی ارزش و بی قدر و منزلت کردن اموات است و ملائکه و ملکوتیان از این رفتارهای جاهلانه معذبند.
 خطیب جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: یک راه و رسم سراسر سیئه و گناه آلود و از روی غفلت و عدم معرفت به آموزه‌های دینی و سفر آخرت و قیامت است و این برنامه‌ها هم اسراف است هم ایجاد مزاحمت است هم خلاف سنت پیامبر است و هم باعث گرفتاری و رفع عذاب و رنج برای اموات و هم ترویج گناه و اسراف و ترویج اشرافیت و انحراف و تحریف فرهنگ اسلامی می‌باشد.
 صلواتی گفت: براساس آیه قرآن در سوره یاسین همانا ما مردگان را زنده می‌کنیم و آن چه را از پیش فرستاده‌اند و آثارشان را می‌نویسیم و پرونده میت بعد از مرگ او باز است تمام اعمال و رفتار و عملکرد وارثان و بستگان در نامه عمل میت ثبت می‌شود نه فقط اعمال، بلکه همه آثار آن نیز ثبت می‌شود و در حساب قیامت لحاظ می‌گردد.
 خطیب جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: ای کاش به جای به نمایش گذاشتن این فرهنگ سراسر سیئه و گناه آلود و فخر فروشی تیراندازی و خوانندگی و آوازه خوانی و اسب دوانی و احیای فرهنگ جاهلی و این اعمال شیطان پسند با تلاوت قرآن و با روضه حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و ذکر شهادتین و با استغاثه به ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها و با صدقه و کمک به فقرا و ایتام و نیازمندان امواتمان را بدرقه منزل قبر و قیامت کنیم و به آنان رحم کنیم و سختی‌ها و گرفتاری‌ها و فشارهای قبر را بر آنان آسان کنیم اموات به دعا و قرآن و عبادات فوت شده نیاز دارند.
 وی ادامه داد: همه بانیان این سنت سیئه را دعوت می‌کنم به این کلام رسول الله مَنْ سَنَّ سُنَّةً حَسَنَةً فَلَهُ أَجْرُهَا وَ أَجْرُ مَنْ عَمِلَ بِهَا وَمَنْ سَنَّ سنَّةً سَیِّئَةً کانَ عَلَیْهِ وِزْرَها وَ وِزْرَ مَنْ عَمِلَ بِها؛ [1] کسی که سنت و روش نیکویی را بنیاد نهد، پاداش و ثواب آن سنت و کسی که به آن عمل می‌کند برای اوست، و کسی که سنت و روش بدی را بنیاد می‌نهد کیفر آن روش ناپسند و کیفر کسانی که به آن عمل می‌کنند برای او خواهد بود و بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین به این آداب و رسوم جاهلی پایان دهند.
 صلواتی تاکید کرد: باید با افرادی که بانی این فرهنگ غلط هستند و با افراد هنجار شکن و قانون گریز و آنانکه آنرا ترویج می‌کنند باید برخورد شود و همین جا از مدعی العموم محترم درخواست می‌کنم محکم و قاطع با مسببان این آداب و رسوم جاهلی برخورد کنند و به علما و روحانیت استان و حوزه‌های علمیه و هیئات مذهبی و اساتید دانشگاه و صدا و سیما و فرهنگیان و نخبگان و اهل علم برای فرهنگ نامیمون وارد میدان شوند و ذهن‌ها و عقل‌ها و دلها را بیدار کنند و انتظار این است سپاه غیور و شریف برای مجوز اسلحه و فشنگ این افراد چاره اندیشی کند.
 وی با بیان اینکه از جهتی چون اینکار باعث سلب امنیت عمومی و آرامش و ایجاد مزاحمت برای مردم است نیروی انتظامی باید بساط این جلسات را جمع کند ادامه داد: آنچه این روزها در فضای کلی کشور و استان و شهرستان و بخش چاروسا و می‌بینیم بی انگیزگی مدیران زیاد شدن مشکلات و مسائل مردم و بی تفاوتی به وضع مردم است باید هرچه سریعتر یک جان تازه یک انرژی تازه‌ای و یک مدیریت با انگیزه‌ای بر نهادها و ادارات و سازمان حاکم شود.
نیاز فوری و ضروری تغییر مدیران
 وی خطاب به استاندار استان گفت: جناب آقای استاندار با مدیران دولت قبل اهداف دولت جدید محقق نمی‌شود و این مدیران بلاتکلیف می‌باشند مردم انتظار تغییر دارند ادامه این روند باعث دلسردی و ناامیدی مردم می‌شود و لذا نیاز فوری و ضروری واگذاری مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها به جوانان مؤمن انقلابی و حزب اللهی است.
 صلواتی به روز دانشجو اشاره و گفت: دانشجو باید مطالبه گر آرمانخواه و ارزشی و ولایت محور باشد و انتظار نائب امام زمان عج از دانشجویان جدی گرفتن ارتباط باخدا و مناجات و نماز و مساله علم و عدالتخواهی و آزاد اندیشی و آزادیخواه و ضد استکبار و ضد فساد و ضد اشرافی گری و ضدگرایش های انحرافی و اهل دفاع صریح و بدون تقیه از نظام جمهوری اسلامی باشدو روز دانشجو را به همه دانشجویان عزیز منطقه چاروسا تبریک عرض می‌کنم.
 امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: نماز جمعه این هفته بخش چاروسا به یاد شهید والامقام خداکرم درخش برگزار می‌شود شهیدی که راهپیمایی‌های قبل از انقلاب شرکت می‌کرد و مدافع انقلاب و آرمانهای امام راحل بود در کلاس درس و دانشگاه‌به خوش اخلاقی و اخلاق حسنه معروف بود.
 دود گرانی نان فقط به چشم اقشار ضعیف و فقیر می‌رود
 وی افزود: حال که مسئولین راه حل مشکلات نانوایی‌ها و جلوگیری از قاچاق آرد و نان به شهرها و استان‌های همجوار و سایر ادله نان را اجرا نکردند ای کاش قبل از تصمیم گیری گرانی نان از مردم نظرخواهی می‌کردید به مردم اطلاع می‌دادید اما واقعیت این است که راه جلوگیری از قاچاق آرد و نان و حل مشکل نانوایی‌ها گرانی نان نبود دود گرانی نان فقط به چشم اقشار ضعیف و فقیر می‌رود و در کنار این گرانی باید برای اقشار ضعیف هم چاره اندیشی می‌کردید حال که نان را اجرا نکردید امیدوارم نان با کیفیت تحویل مردم دهید.
 امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: اگر نانوایی‌ها کار نمی‌کنند و یا تهدید به اعتصاب می‌کنند این یعنی معرکه‌گیری برای گروگانگیری حق مردم در حالیکه راه درست ایجاد رقابت و ارائه تسهیلات برای ایجاد نانوایی در مناطق مختلف تا از انحصار یک عده خارج شود اگر روح دینداری و تقوا و تعهد و ایمان و اخلاق حاکم باشند این مصائب به وجود نمی‌آید و مردم هم باید توجه کنند یکی از گناهان بزرگ اسراف نان است خدا هم برای نان زحمت می‌کشد اینکه نان را به حیوانات بدهیم ناسپاسی و عدم استفاده صحیح از این نعمت است باید بر نانوایی‌ها نظارت مستمر باشد آنهایی که تخلف می‌کنند باید برخورد شود.
 وی گفت: مردم هم باید به سمت کشاورزی و کشت گندم اقدام کنند یکی از مقدس‌ترین کارها همین کشاورزی است با عنایت و توکل به خدای متعال و توجه اولیاء الهی رحمت الهی نازل می‌شود اما مسئولان هم باید از کشاورزان حمایت کنند و هزینه‌های کشاورزی با درآمد و برداشت محصول هیچ سنخیتی با هم ندارند باید کشاورز را تشویق کرد و از او حمایت کرد.
 صلواتی عنوان کرد: در حالی که با درایت شورای حل اختلاف استان و استاندار محترم تکلیف شهرداری قلعه رئیسی مشخص شد ابتدا از زحمات و تلاشها و خدمات شورای قبل و شهردار موفق سابق تقدیر و تشکر می‌کنم ایشان جوان بود در ایالت چند خانی شهرداری کار کردن سخت طاقت فرسا همراه با درد و نامهربانی‌ها بود اما به گواه مدیران استانی و شهرستانی و مردم شهر از شهرداران موفق بود و برای برادر عزیزی که به این مسئولیت منصوب شدند آرزوی توفیق و موفقیت دارم شهر نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است خدمت به مردم این شهر یک فرصت است شهرداری این شهر نیاز به جراحی دارد.
باید به سهم‌خواهی‌ها و انتقام‌جویی‌ها و دودستگی‌ها پایان داد
 امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: اگر این عمل که همراه با درد و زحمت و صبوری است انجام نگیرد تغییری حاصل نمی‌شود باید به سهم‌خواهی‌ها و انتقام‌جویی‌ها و دودستگی‌ها پایان داد و شهردار جدید نقاط قوت و ضعف شهرداران قبل را احصاءکند به ظرفیت‌ها در این شهر توجه شود این شهرداری دارای امکانات و دستگاه‌ها و ماشین آلات سنگین و کارخانه سنگ شکن می‌باشد اگر یک مدیریت قوی و همراهی همه ارکان مدیریت شهری حاکم بود می‌توانست مصالح مثل شن و ماسه مورد نیاز جاده پاتاوه دهدشت را تأمین کند و با این درآمد زایی شهر آباد می‌شد این کارخانه سنگ شکن امروز تعطیل است و باید فعال شود.
 صلواتی بیان کرد: با این دستگاه‌ها و ماشین آلاتی که شهرداری دارند و حال که گاز در منطقه وجود دارد با ایجاد استخر شنا و پمپ گاز در این منطقه هم اشتغال زایی هم درآمدزایی کنید.
 وی با بیان اینکه باید طرح‌های نیمه تمام و ناقص در اولویت باشد و مردم هم باید همکاری کنند خاطرنشان کرد: شهر ما خانه ماست شهر را شهروندان می‌سازند و باد می‌کنند همه باید کمک کنند تا شهر آباد شود.
 
به گزارش کبنا؛ خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک به شرح زیر است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا اخلاق اسلامی و برخورد اسلامی و نیکو با خانواده است.
 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هر هفته هر نماز به نام یکی از شهدای بخش دیشموک معرفی می‌شود این هفته به نام شهید علیداد پار را اریم که از روستاهای دورافتاده و محروم دیشموک است و روستای شهید علیدادپار از راه ارتباطی مناسبی برخوردار نیست.
 امام جمعه دیشموک گفت: شهید علی‌داد پار اهل روستای ده‌قاضی است که با اولین بارندگی راه این روستا قطع می‌شود و ما باید قدردان شهدا باشیم و به خاطر شهدا کار کنیم.

 وی گفت: مسوولان مشکلات آب، راه و برق روستاهای شهید داده را در جهت رفع در دستور کار خود قرار دهند تا ما شرمنده شهدا نشویم.
 حجت‌الاسلام راوند گفت: با توجه به اینکه راههای روستاهای بخش دیشموک با اولین باران قطع می‌شود از استاندار محترم و اداره راهداری خواستار نظارت بر پیمانکاران هستیم. 
برخی از مدیران آفات هستند
وی با بیان اینکه جاده‌های روستاهای دلی، چندار، ده‌قاضی و سرپر به پیمانکاران واگذار شده امام اقدام مثبتی در جهت انجام عملیات پروژه‌ها نمی‌بینیم.
 امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اینکه دولت انقلابی باید مدیران انقلابی داشته باشد عنوان کرد: متاسفانه هنوز که هنوز است تغییر در مدیران نمی‌بینیم.
 وی گفت: از استاندار محترم تقاضا می‌شود یا مدیران را وادار به کار انقلابی نمایند یا با تغییر در پست‌های مدیریتی منتظر خدمات‌رسانی بهتر در این دولت انقلابی هستیم.
 راوند گفت: برخی از مدیران آفات هستند که از استاندار خواستار روی کار آمدن مدیران انقلابی و با انگیزه هستیم.
 وی با اشاره به برخی پست 2 های مدیریتی 12 ساله اشاره کرد: چرا مدیری 12 تا 15 سال مدیر بوده و دوباره همان مدیر روی کار می‌آید.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه مدیران باید از دولت انقلابی باشد عنوان کرد: مدیران هر خلاقیتی داشته باشند ضروری است آن مدیران از جوانان انقلابی استفاده شود.
 وی با با اشاره به تودیع و معارفه شهرداران در دیشموک گفت: از تلاشهای مدیران در عرصه خدمات رسانی در هر پست و لباسی که هستند تقدیر و تشکر می‌شود اما از ویژگی‌ها و دغدغه مندی شهردار جدید تلاش برای حل مشکلات باشد که ایشان با چانه‌زنی‌ها می‌تواند مشکلات و اختلافات ملکی را برطرف کند
 راوند با اشاره به تشکیل سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 59 به دستور حضرت امام ادامه داد: این نهاد در راستای ساماندهی برنامه‌های ملی و مذهبی یا خلق حماسه بی نظیر در صحنه‌های سیاسی اجتماعی کارنامه موفقی از خود به جای گذاشت.
وی با اشاره به حکم مدیر این سازمان توسط رهبری گفت: در سایه مدیریت آیت الله جنتی خدمات ارزشمندی به کشور ارائه و پس از استعفا ایشان حجت الاسلام موسی پور منصوب شدند.
راوند افزود: در حکم رهبری به رئیس جدید از خلاقیت‌ها برای برگزاری مراسمات دینی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأکید شده است.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به مذاکرات انجام شده ادامه داد: در عرصه خارجی، ایران انقلابی آمریکا را زمین گیر گرده و بر اساس نظرسنجی‌ها، ایرانیان به آمریکایی‌ها اعتمادی ندارند.
 وی گفت: در مذاکرات صورت گرفته توسط دولت سیزدهم فاصله دیپلماسی و میدان کم شده است، که این مذاکرات برای رفع تحریم هست نه مذاکره برای مسائل هسته‌ای و تا تحریم‌ها رفع نشود هیچگونه مذاکره هسته‌ای امکان‌پذیر نیست.
 خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به شانزده آذر روز دانشجو ادامه داد: دانشجویان و روحانیون در مقاطع خاصی علیه انقلاب سفید، انجمن‌های ایالتی ولایتی، کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی فعالیت کرده‌اند.
 وی با اشاره به انتظار رهبری از جنبش‌های دانشجویی گفت: دانشجویان بدون از افراط و تفریط به دنبال عدالت خواهی باشند و از مسئولان برای پاسخگویی به مردم مطالبه گری کنند که بایستی چنین جنبش دانشجویی در بخش دیشموک فعال شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

غضنفر
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیریت د/ هنوز نغییر نکرده ایشان از نزدیکان تاجگردون بوده و الان دار به هر کسی التماس می کنه که بمونه
Romania
/ از اینکه هر دولتی سرکار بیاید باید نیروهمسوی خود را منصوب کند شکی نیست و جای گله نیست چرا خود را انقلابی و مذهبی و دیگران را غیر انقلابی انقلابی کسی است که دریک فضای برابر جهت انتخاب خود را در بوته ازمایش و انتخاب قرار دهد
Iran, Islamic Republic of
خدایی این/پاتاوه را زود بردارید این یه سالی که اومده کوچکترین کار مفید برای بخش انجام نداده
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار خودشون الحمدالله قوه ی فکری تعقل و تفکر کافی دارند نیاز به امثال آقای هدایت خواه خونه دو هکتاری جوغوره ای ندارن ایشون یه مهره سوخته است اگه میتونست خدمتی کنه همون ۸سال کرده بود ایشون در حد یه مدیر مدرسه یا یه مدیر کاروان
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه روند خیلی کنداست.ومدیرانی که رغتتسان قطعی است کاملا بی انگیزه امد وادارات فشل شده اند.
صلوات
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم تا آخر دنیا چیزی شما رو راضی میکنه😂
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تعلل در انتخاب مدیران غیر از بی انگیزگی ویاس.سو استفاده مدیران در دقیقه نود را شاهد هستیم.دیده شده مدیر دراین روزهای اخر انباراداره را خالی میکنه بنام خودرو اداری تمام قطعات ماشین خود وتعمیرات ماسثین خود را انجام میده.لطفا بجنیدد تا دیرتر نشده
یا علی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا من از استاندار متعجبم که هنوز مدیران روحانی دارن در ادارات جولان مید هند
عدالت
Iran, Islamic Republic of
حناب استاندار شما با رای همین مردم انقلابی به این سمت منصوب شدید و گرنه نه لیبرال و نه اصلاحاتی و تدبیر امید هیچ کونه چشم دیدن دولت انقلابی و حزب اللهی را ندارن من متعجبم چرا هنوز مدیران دولت قبل هنوز در مسند هستند اگه اینها کار بکن بودند چرا 8 سال مملکت را آباد نکردند و خدا میدونه بعضی هاشون چه خیانتی که نکردند ... جناب استاندار اصلا ما رای به تغییر دادیم مگه اونها وقتی به قدرت رسیدن به نیروی انقلابی رحم کردن حتی مدیر مدزسه ابتدایی را هم تغییر دادند
شاهد
Iran, Islamic Republic of
حرکت کند ولاک پشتی در تغییر مدیران صدمات جبران ناپذیری به ادارات وکارمندان وارد می کند.
لیلا
Iran, Islamic Republic of
حالا تغییر کرد بفرمایید چه معجزه ای قراره اتفاق بیفته . . . کارمندا کارآمدتر میشن یا سیستم اداری یه دفعه میره خط مقدم.میجنگه . . ..
Iran, Islamic Republic of
تغیر مدیران در اختیار استاندار جدید هست و انتخاب فرد مورد نظر و یا ابقائ هم دست خودشان هست البته بعضی از مدیران که تخصصی ترند و تغیر انان زمان میبرد تا فرد جدید با وظایف تخصصی ان دستگاه اشنا شود عملا از دست دادن زمان هست مانند سازمان مدیریت و اداره کل امور اقتصادی و دارایی و صنعت و معدن و تجارت چرا که اگاهی به قوانین و مقررات مختلف از وظایفشان هست بنابراین اگر این دست مدیران مدیران خوبی باشند باید شایسته سالاری جایگزینسایر موارد شود تا وقت و زمان از دست نرود ضمن اینکه استانداری موفق خواهد بود که مدیر جایگزین را از بدنه همان دستگاه بگذارد نه از بیرون بیاورد
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
مدیران عسلی،گردویی وانتخاباتی...ای بو منفجروابیوم وخنده😁😁😁🤤
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام. ضرب الامثلی هست که میگه مرگ خوب است اما برای همسایه:
مگه همین آقای هدایت خواه در دوران نمایندگی در عزل و نصب ها دخالت نمی کرد که حالا مدعی است نماینده نباید در عزل و نصب ها دخالت کنه؟؟؟
پرده دری و بی پروایی را درست نمی دانم و الا دهها نفر را اسم می بردم و دهها مورد را ذکر می کردم که ایشان در عزل و نصب ها دخالت کرد و یا به عزل و نصبی انتقاد داشت و یا اصرار!!!
به تصویر همین خبر نگاه کنید،مگه همه شون روزی به توصیه همین آقای هدایت خواه مدیر نبودند؟
آقای خلقی پور چند دور معاون استاندار بودند؟؟ حتما خواهید گفت به دلیل نبوغشان بود ،نه بنا به توصیه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مدیر/ هر روز داره با نمایندگان برای ماندن معامله میکنه بررسی کنید نیروهای بدون ضابطه ای که در شرکت خدماتی جهت حمایت نمایندگان از ایشان به کار گرفته .منافع اداری را فدای منافع شخصی و حفظ صندلی مدیریت کرده .لطفا بررسی شود درصوتکه فقط 10درصد پرسنل از عملکرد ایشان راضی بود نگهش دارید .متاسفانه هیچگونه محبوبیتی نه در اداره نه درسطح وزارتخانه ندارد .مدیری که کارش فقط التماس کردن به نمایندگان شده .
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
وجدانن محیط زیست داره نابود میشه بر اثر سو ئ مدیریت
Iran, Islamic Republic of
دولت دامادها
Romania
حرف مفت فایده ندارد شورای به اصطلاح وحدت خودش را بگوید که با عجله رفتن و از استاندار خواستند که مدیران رو عوض کند آخه چطور به شما ربط داره ویرایش باند خودتون دارین پست دست و پا میکنید و به نماینده‌ی مجلس که نماینده قانونی مردمه ربطی نداره؟
Iran, Islamic Republic of
دولت رییسی خیال میکند همیشگی هست تا چشم بر هم بزنی سری بعد البته اگه تا اون موقع اتفاق خاصی نیافته!!!اگه این مدیران خوب بودن این وضعیت اسفبار رو نداشتیم زودتر حتی اگه چوب خشک بذارین به مراتب خسارت کمتری از این مدیران دارن
خداکرم
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر خودش میدونه که چیکار کنه نیاز به ائتلاف هدایت خواه نداره ایشان دنبال پیدا کردن یک روزنه ای برا احیای محبوبیت از دست رفته با دوستان خود هستش اگه آقای روشنفکر اجازه بده ما دوره آینده بهش نشون میدیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تنها مدیر ضعیف در گچساران مدیر جهاد کشاورزی هستند اگر ایشون عوض شوند مشکلات بخش کشاورزی حل خواهد شد
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
انشالله یک فکری به حال کتابخانه های استان بشه که باالای 15 سال در دست یک فامیل هست کتابدار
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر که همه را نابود کرد و مسیر برای رشد غیر بویراحمدیها فراهم کرده تا یادم نرفته این فرماندار مارگون/ خدایی فکری به حال این منطقه محروم بکنید حیف
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1