تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۴۱۵۵۲
کبنا گزارش می دهد؛

مدال طلا بر گردن ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در رشته دو و میداننی

۰
مدال طلا بر گردن ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در رشته دو و میداننی
کبنا ؛سامان پاکباز ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی موفق به کسب مدال طلای مسابقات دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان از کسب مقام قهرمانی و مدال طلای سامان پاکباز در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور خبر داد.
آرمان حاتمی گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.
حاتمی با بیان اینکه این رقابت‌ها از ۲۵ تا ۲۹ آبانماه برگزار شد افزود: تیم کهگیلویه و بویراحمد با ۴ نفر در این رقابت‌ها شرکت کرد.
وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها سامان پاکباز در کلاس B۱۲ و رشته پرتاب وزنه با پرتابی به طول ۱۶ متر و ۵۲ سانتیمتر به مقام اول و مدال طلا دست یافت.
حاتمی ادامه داد: در کلاس B۱۳ ماده پرتاب نیزه هادی محمد حسینی دیگر ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در این رقابت‌ها نیز با پرتابی به طول ۳۷ متر و ۵۳ سانتیمتر موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این رقابت‌ها شد.
عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور حمیدرضا پیاره ورزشکار جوان نابینا و کم بینای استان در رقابت‌های پارآسیایی بحرین خبر داد و افزود: این مسابقات ۷ آذرماه به میزبانی کشور بحرین برگزار و این ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در ماده پرتاب دیسک در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1