کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

مدال طلا بر گردن ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در رشته دو و میداننی

1 آذر 1400 ساعت 12:03

ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی موفق به کسب مدال طلای مسابقات دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور شد.


سامان پاکباز ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی موفق به کسب مدال طلای مسابقات دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان از کسب مقام قهرمانی و مدال طلای سامان پاکباز در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور خبر داد.
آرمان حاتمی گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.
حاتمی با بیان اینکه این رقابت‌ها از ۲۵ تا ۲۹ آبانماه برگزار شد افزود: تیم کهگیلویه و بویراحمد با ۴ نفر در این رقابت‌ها شرکت کرد.
وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها سامان پاکباز در کلاس B۱۲ و رشته پرتاب وزنه با پرتابی به طول ۱۶ متر و ۵۲ سانتیمتر به مقام اول و مدال طلا دست یافت.
حاتمی ادامه داد: در کلاس B۱۳ ماده پرتاب نیزه هادی محمد حسینی دیگر ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در این رقابت‌ها نیز با پرتابی به طول ۳۷ متر و ۵۳ سانتیمتر موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این رقابت‌ها شد.
عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور حمیدرضا پیاره ورزشکار جوان نابینا و کم بینای استان در رقابت‌های پارآسیایی بحرین خبر داد و افزود: این مسابقات ۷ آذرماه به میزبانی کشور بحرین برگزار و این ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در ماده پرتاب دیسک در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.


کد مطلب: 441552

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441552/مدال-طلا-گردن-ورزشکار-کهگیلویه-بویراحمدی-رشته-دو-میداننی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1