تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۴۱۱۹۸
دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

بازداشت عاملان تيراندازی شب گذشته در یاسوج

۰
بازداشت عاملان تيراندازی شب گذشته در یاسوج
کبنا ؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تيراندازي عصر جمعه گذشته در خيابان شصت متري ياسوج، در كمتر از پنج ساعت خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، امروز شنبه (22 آبان ماه 1400) دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، به مخلان در نظم و امنيت عمومي هشدار داد و تأکید کرد: ايجاد درگيري و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محكوميت به مجازات هاي سنگين را در پي خواهد داشت.
سید علی ملک حسینی با اعلام اينكه با بررسی اوليه در اين اقدام اختلاف سابق يكي از بستگان دو متهم مسلح موتورسوار احراز شده و لذا انگيزه انتقام جويي شخصي مطرح بوده، ايشان در ادامه اظهار داشت:دادستاني با چنين اقداماتي شديدترين برخورد قانوني را خواهد داشت، لذا در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور كار ويژه حوزه دادستاني قرار گرفت و دستورات قضايي جهت سرعت در شناسايي و بازداشت متهمين با ورود به منزل و مخفيگاه صادر شد و با تلاش و جديت مامورين انتظامي پليس اطلاعات استان كمتر از شش ساعت دستگير و بازپرس با تفهيم اتهام هر دو متهم را با شديدترين قرار تامين كيفري به زندان اعزام نمود.

بیشتر بخوانید:

فیلم| حمله مسلحانه در یاسوج

حمله مسلحانه به مالک یک تعویض روغنی در یاسوج


وی افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون سه مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.
در اجراي اين طرح ها مقادير زيادي سلاح گرم و سرد و مهمات سلاح گرم و مشروبات الكلي كشف گرديده و گروهي از اراذل و اوباش دستگير شده اند
سيد علي ملك حسيني دادستان مركز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسيار خوب مردم فهيم و متدين استان با اين مجموعه قضايي و پليس، جهت برخورد با عاملين نزاع و حاملين سلاح گرم و سرد در جامعه، اذعان داشت: با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی با جدیت و قاطعیت، با اينگونه هنجارشكنان به شدت و با جديت برخورد می‌نمايد. چنين متهماني تا پايان مهلت قانوني در بازداشت خواهند ماند.
شهروندان ارزشمند استان كهگيلويه و بويراحمد مي توانند از طريق خط ارتباطي سامد ك.ب با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را جهت بررسي از طريق پيام رسان هاي مطرح بصورت محرمانه جهت ارسال نمايند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1