کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پاسخی به صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد

23 آبان 1400 ساعت 8:54

آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد شعار دادن خیلی راحت است و متاسفانه توهین و تخریب هم راحت‌تر ولی آنچه جامعه ما بهش نیاز داره اشتغال و کنترل تورم است و انقلابی کسی است که بدنبال منافع مردم باشد و مردم همه اقشار و افکار و اقوام را شامل می‌گردد!


یدالله عدالت پناه در یادداشتی به صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای شورای وحدت اصولگرایان واکنش نشان داد و نوشت:  استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای که با گروهی از هم حزبی‌هایشان در هفته گذشته داشته‌اند صحبت‌هایی را مطرح نمودند که جای بسی تعجب است! ایشان فرمودند: بعضی دولت‌ها کاملاً وابسته و غرب گرا بودند و بعضی دولت‌ها نیز متشتت بودند و بینش خاصی نداشتند و این اولین باری است که دولت انقلابی شکل گرفته که دنبال فسادستیزی و عدالت محوری است و مسئولانی از جنس خود مردم می‌خواهد. به فرض این دولت‌ها غرب گرا بودند حال جای سؤال است چرا شورای نگهبان که همواره در دست شما بوده چنین افرادی را تأیید نموده است؟ آیا این دولت‌های غرب گرا هیچ اقدام مثبتی نداشته‌اند؟ دولت نهم و دهم که هم طیفی‌های جنابعالی حضور داشته‌اند آیا در ایجاد شرایط موجود بی تقصیر بوده است؟

بیشتر بخوانید:

احمدزاده: قبول دارم، تغییر مدیران به کندی انجام می‌گیرد / وسواس داریم / مدیران ستادی استانداری و فرمانداران تا هفته آینده مشخص می‌شوند

اگر تقصیر داشته‌اند چرا به جز شخص رییس دولت نهم و دهم و چند مسئول رده پایین همه در دولتتان حضور دارند؟ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دویست و اندی نفر برای استانداری بکار گرفته‌اند و همه ادارات را از نیروهای ماقبل پر کرده‌اند در استخدام‌ها از ۲۰۰ نفر ۱۰ نفر آنها هم نیروهای اصولگرا انتخاب نشده‌اند به ندرت نیروهای ارزشی را پذیرفته‌اند در دانشگاه‌ها و ادارات پر شده از این نیروها، هیئت علمی دانشگاه‌ها را نگاه کنید به ندرت می‌توان در آنها نیروی اصولگرا پیدا کرد. چند سؤال دارم: شما به عنوان استاندار نیروهای استانداری که از قضا با شناخت نسبی که دارم اکثراً تحصیل کرده و نخبه هستند را نیز مورد انتقاد قرار داده‌اید، آیا در آزمون‌های استخدامی آیا شرط استخدام اصولگرا یا اصلاح طلب بودن است؟ آیا شایستگی و دانش شخص مهم نیست؟ آیا صحبت‌های شما در ناراحتی همکارانت در استانداری تأثیر ندارد؟ کدام مدیر مجموعه تحت حاکمیتش را تخریب می‌کند؟ چرا شما به نیروهای سازمان‌ها و نهادهای دولتی توهین کرده‌اید و بر چسب بی ارزش بودن زده‌اید، در میان همین نیروها فارغ از دید سیاسی بسیاری از آنها انسان‌های شریف و بزرگواری وجود دارد؟ شما اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها را که طی یک فرایند دشوار گزینش می‌گردند و از تحصیلات عالی برخوردار بوده و همواره نخبه هستند را نیز مورد اهانت قرار داده‌اید و اینکه یک شخص بین دو تفکر ترجیح می‌دهد تفکر درست را انتخاب نماید مسئله‌ای شخصی است و شما چرا جامعه بزرگ علمی را مورد توهین قرار داده‌اید؟ آیا چون اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها اصولگرا نیستند پس افرادی بی ارزشی هستند؟ همه می‌دانند که شما با نفوذ نماینده گچساران و شخص رییس دفتر رئیس جمهور انتخاب گردیده‌اید و کمترین شناخت را نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اید و رقبای شما به نسبت کارنامه مدیریتی بهتری داشته‌اند و اینکه می‌فرمایید شایسته سالاری با صحبت‌های شما در تضاد است! استاندار باید در تنش زدایی و ایجاد همدلی بین گروه‌های سیاسی و تمامی اقوام و طایفه‌ها نقش داشته باشد ولی شما تحریک گروه‌های سیاسی را موجب می‌گردید، قبل از شما آقای دکتر کلانتری حضور داشتند و علی الرغم اصلاح طلب بودن ولی مورد تأیید اصولگرایان بوده است بطوریکه آقای حسینی نماینده گچساران از وزیر کشور درخواست نمودند از ایشان در دولت استفاده گردد. شما در همین جلسه شاهد بودید که آقای پیشوا از اصولگرایان استان صحبت‌هایی مطرح نمود و خواهان استفاده از نخبگان حتی از جریان مخالف بود که شما نتوانستید پاسخ روشنی داشته باشید. آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد شعار دادن خیلی راحت است و متاسفانه توهین و تخریب هم راحت‌تر ولی آنچه جامعه ما بهش نیاز داره اشتغال و کنترل تورم است و انقلابی کسی است که بدنبال منافع مردم باشد و مردم همه اقشار و افکار و اقوام را شامل می‌گردد!
با تشکر
عدالت پناه
مدرس دانشگاه
 


کد مطلب: 441170

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441170/پاسخی-صحبت-های-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1