تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۴۱۰۹۴
نشست شورای وحدت اصولگرایان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

احمدزاده: قبول دارم، تغییر مدیران به کندی انجام می‌گیرد / وسواس داریم / مدیران ستادی استانداری و فرمانداران تا هفته آینده مشخص می‌شوند

۷
۱
احمدزاده: قبول دارم، تغییر مدیران به کندی انجام می‌گیرد / وسواس داریم / مدیران ستادی استانداری و فرمانداران تا هفته آینده مشخص می‌شوند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبول دارم که تغییر مدیران به کندی انجام گرفته، اما همه چیز هم دست من نیست، فرایندی باید برای انتخاب مدیران طی شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اعضای شورای مرکزی شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد که شامگاه (سه شنبه 18 آبان ماه 1400) در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: استخوان‌بندی اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد دست شماها است و به ترکیب جمع که نگاه می‌کنیم، فکر نکنم کسی جا افتاده باشد. اسم مرا به عنوان عضو افتخاری شورای وحدت اصولگرایان هم بنویسید. [صلوات]
وی در ادامه با بیان اینکه وضع به گونه‌ای است که مردم از این دولت انتظار دارند، افزود: دوران خیلی زیادی از انقلاب اسلامی، در اختیار نیروهای انقلابی و جهادی نبود و اکثراً دولت‌هایی بودند که نگاهشان به غرب بود و همین هم مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: زمان فتنه 88 در تهران بودم، می‌دیدم و در وسط میدان بودم و درگیری‌ها تمام قد و جانانه بود. آن‌ها آمده بودند که انقلاب را به زمین بزنند. اما مردم آمدند و کار را تمام کردند.
وی تاکید کرد: بعضی دولت‌ها کاملاً وابسته و غرب گرا بودند و بعضی دولت‌ها نیز متشتت بودند و بینش خاصی نداشتند و این اولین باری است که دولت انقلابی با عدالت محوری و مملکت قدرتمند شکل گرفته که دنبال فسادستیزی و خدمت به محرومین است و مسئولانی از جنس خود مردم و وابسته به انقلاب می‌خواهد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دغدغه‌های شما واقعی است آنچه از ما خواسته شده به حق است نظر همین است که از نیروهای ارزشی ولایی انقلابی و پاک دست استفاده شود.
 وی ادامه داد: جریان انقلابی هم شاخه شاخه شده که الان به آن نمی‌پردازیم و باید به مرحله‌ای برسیم که همه نیروهای انقلابی را یکجا ببینیم مهم این است که از یک تفکر و جریان استفاده کنیم و باید یک کف را در نظر بگیریم مشکل در استان این است که کف را در نظر نمی‌گیریم.
 وی با بیان اینکه تغییرات یک اندازه دیر شده گفت: همه آن به من مربوط نمی‌شود حداقل این است که از این جمع چهار نفر را انتخاب کرده‌ام و البته ایرادی که مثلاً به این جمع است، جوان در این جا نمی‌بینم هر چند جمع استخوان خرد کرده‌ای برای انقلاب است اما در کنار شما باید جوانان باشند تا برای آینده نیروسازی شود. [پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان در اینجا گفت: به خاطر شرایط کرونا از همه دعوت نکرده‌ایم، جوانان زیادی عضو شورای وحدت اصولگرایان هستند.]
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مثالی در خصوص بکارگیری نیروی جوان در استان گفت: آمدم جوانی را انتخاب کنم اما بعضی‌ها گفتند وزن ندارد و وقتی دیدم که این جوان در حال نابودی است، آنقدر بهم فشار آمد که حد نداشت، استخوان‌های این جوان خرد می‌شود که به خاطر حفظ حرمت همان جوان دیگر جلو نرفتم. ما با یک شرایط اینگونه ای روبرو هستیم.


 
احمدزاده افزود: این استان چهار تا معاون می‌خواهد به اشخاص سهمیه نمی‌دهم بلکه به مناطق و جمعیت نگاه می‌کنم. باید توازن منطقه‌ای در انتخاب مدیران تا حدی رعایت شود. نمی‌شود از یک منطقه همه را انتخاب کرد. مردم از ما انتظار دارند. باید نیروها از همه شهرستان‌ها انتخاب شوند. به دنبال انتخاب یک معاون بانو بودم اما به شرایط نرسیدم ولی شاید در آینده انتخاب کنم. بنده معتقدم که از بانوان در مدیریت‌ها استفاده کنیم. این مسئله را هم به جد دنبال خواهیم کرد.
 احمدزاده گریزی به برخی رفتارهای نادرست زد و بیان کرد: یکی از شاخص‌ترین نیروهای اصولگرا که همه او را می‌شناسند، با یکی از افراد در حال گفت‌وگو بود و من خودم می‌شنیدم و می‌گفت احمدزاده به تمام معنا ما را له کرده در حالی که هنوز بنده یک مدیر نگذاشته بودم و انتخاب نکرده بودم!
 وی تاکید کرد: این قدر برای انتخاب یک مدیر باید وسواس به خرج بدهیم و تحمل به خرج بدهیم البته که نمی‌توانم همه را از یک منطقه بگذارم باید توازن در مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد باشد تا مردم ناامید نشوند.
استاندار افزود: تغییرات به دلیل مشکل با نمایندگان نیست بلکه در قانع کردن نیروهاست چگونه بگویم که برخی‌ها مدیریت‌ها را کسرشان می‌دانند و حتماً باید معاون استاندار باشند.
وی افزود: در خصوص نمایندگان بی انصافی نشود برای مثال وقتی خواستیم کسی را برای جایی انتخاب کنیم علی‌رغم اینکه آن فرد به نماینده رأی نداده بود و با نماینده مشکل داشت اما آقای نماینده تاکید می‌کرد که از او استفاده کنیم.



استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نشست خود با شورای وحدت گفت: پیکره استانداری و فرمانداری‌ها را تا هفته آینده تثبیت می‌کنیم و ادارات کل هم کسانی مدنظر هستند و البته به خاطر پیشینه‌ها کمی با احتیاط هستیم و اختلافاتی هم در انتخاب برخی مدیران کل وجود دارد.
وی افزود: برخی‌ها را که زیر و رو می‌کنم، نمی‌توانم برای کارها آنها را انتخاب کنم افراد کار بلد می‌خواهم از بیرون هم نمی‌توان نیرو آورد چون در میدان حضور نداشته‌اند.
استاندار گفت: بیش از 200 نفر برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته‌اند و همه ادارات را از نیروهای ماقبل پر کرده‌اند در استخدام‌ها از ۲۰۰ نفر ۱۰ نفر آنها هم نیروهای ارزشی و اصولگرا انتخاب نشده‌اند به ندرت نیروهای ارزشی را پذیرفته‌اند در دانشگاه‌ها و ادارات پر شده از این نیروها، هیئت علمی دانشگاه‌ها را نگاه کنید به ندرت می‌توان در آنها نیروی اصولگرا پیدا کرد.
وی گفت: برای این موضوع حتی در مقابل وزیر هم ایستاده‌ام چرا که می‌خواهم مجموعه را خودم انتخاب کنم برای مثال دو نفر را مد نظر قرار دادند اما من ایستادم و انتخاب نمی‌کنم چگونه فردی که دولت را قبول ندارد برای دولت کار خواهد کرد دنبال انتخاب نیروی دست پاک هستم اما زمینه فراهم نیست.
احمدزاده گفت: همین موضوع اخیر [اداره کل راهداری]، فردی را گذاشتند که با دولت هماهنگ نبوده، ما هم دخالت کردیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تغییرات دست ما نیست زودتر از این نمی‌شود مدیر انتخاب کرد وزارت اطلاعات هم درگیر استعلامات است تا این زمان هم کوتاهی نکردیم هر چند افرادی را انتخاب کردیم و منتظر استعلام آنها هستیم دنبال تنش در چینش‌ها نیستیم و دنبال تنش میان اصولگرایان و نیروهای ارزشی هم نیستیم.
احمدزاده گفت: نباید در رفتارها و گفتارهایمان بی انصافی کنیم، نمایندگان استان، آدم‌های انقلابی و ولایتی هستند و نمی‌خواهند ما و دولت آقای رئیسی را زمین بزنند. فردی در همین جمع را برای مدیریت جایی انتخاب کردیم، یکی از نمایندگان می‌گفت؛ ایشان به من رأی نداده، اما انسان متدین و شناخته شده‌ای است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
اینکه میفرمایند دخالت میکنند یعنی حتما ما باید اصولگرا بشیم تا بتونیم جایی استخدام بشیم
غضو
Romania
واقعا حق دارایی چنین مدیرانی نیست دارایی سابقا مدیران توانمدی داشته ولی حالا مدیری پر حاشیه و ضعیف دارد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
نیروهای اصولگرا سوا د ندارند که برنوند استاد دانشگاه بشن
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم تو فقط یه امضاء کننده هستی قدرت جابجایی یک نفر نداری تمامی پست ها از قبل مشخص اند.
اندیشمند دهنو
Iran, Islamic Republic of
استاندار عزیز، ارزشی و انقلابی
خدای متعال به شما عزت دهد، کمتر استانداری را دیدیم که اینگونه مدافع انقلاب وارزشهای انقلاب باشد،
وقتی همچون استاندار ولایی و ارزشی داریم وقت ان رسیده که ازتفکرات وی نهایت استفاده راببریم
زنده باد احمد زاده انقلابی، سیاسی اصولگرا
غضو
Iran, Islamic Republic of
تعین مدیریت جدید دارایی از نان شب واجبتر هست
غضو
Iran, Islamic Republic of
تعین مدیریت جدید دارایی از نان شب واجبتر هست
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1