تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۴۰۸۷۰
کبنانیوز /

کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی مدال نقره ای جهان را به گردن آویخت

۰
کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی مدال نقره ای جهان را به گردن آویخت
کبنا ؛
مهدی محسن‌نژاد کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات صربستان با شکست برابر حریفی از  روسیه به مدال نقره رسید و نایب قهرمان جهان شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهدی محسن‌نژاد از شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرد.
آرمان حاتمی با بیان اینکه این مسابقات در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در شهر بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار شد افزود: محسن نژاد در دور مقدماتی این وزن ابتدا با نتیجه ۸ بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد.
حاتمی با اشاره به اینکه وی در این مرحله توانست موخامدکودیر یوسوپوف از کشور ازبکستان را با همین نتیجه شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد اضافه کرد: نماینده جمهوری اسلامی در این مسابقات در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۵ بر ۳ پریدون آبولادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی فینال این مسابقات شد.
وی ادامه داد: مهدی محسن‌نژاد در دیدار پایانی این مسابقات به مصاف انورالله یاروف از روسیه قهرمان اروپایی رفت و ۷ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد و با کسب مدال نقره نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1