کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنانیوز /

کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی مدال نقره ای جهان را به گردن آویخت

13 آبان 1400 ساعت 16:17

مهدی محسن‌نژاد کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات صربستان با شکست برابر حریفی از روسیه به مدال نقره رسید و نایب قهرمان جهان شد.


مهدی محسن‌نژاد کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات صربستان با شکست برابر حریفی از  روسیه به مدال نقره رسید و نایب قهرمان جهان شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهدی محسن‌نژاد از شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرد.
آرمان حاتمی با بیان اینکه این مسابقات در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در شهر بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار شد افزود: محسن نژاد در دور مقدماتی این وزن ابتدا با نتیجه ۸ بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد.
حاتمی با اشاره به اینکه وی در این مرحله توانست موخامدکودیر یوسوپوف از کشور ازبکستان را با همین نتیجه شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد اضافه کرد: نماینده جمهوری اسلامی در این مسابقات در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۵ بر ۳ پریدون آبولادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی فینال این مسابقات شد.
وی ادامه داد: مهدی محسن‌نژاد در دیدار پایانی این مسابقات به مصاف انورالله یاروف از روسیه قهرمان اروپایی رفت و ۷ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد و با کسب مدال نقره نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان شد.
 


کد مطلب: 440870

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440870/کشتی-گیر-کهگیلویه-بویراحمدی-مدال-نقره-جهان-گردن-آویخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1