تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۳۹۹۹۱
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کمترین نزاع در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کشور/دلیل بزرگنمایی دعواها در استان از زبان فرمانده پلیس

۱
۰
کمترین نزاع در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کشور
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نزاع تنها وضعیت یک تا دو استان از ما بهتر است و بهترین رتبه را در سطح کشور داریم.
به گزارش کبنا، سردار کیقباد مصطفایی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شعار امسال ما چشم اندازی از اهداف نیروی انتظامی است و مسیر روشنی را در جلوی پای مجموعه و همکاران می گذارد.
وی گفت: یکی از اهداف ما در فرمایشات رهبری اشاره شده که مردم پلیس مقتدر و مهربان و هوشمند و ماهر را دوست دارند.
سردار مصطفی ادامه داد: نیروی انتظامی در چند سال گذشته گام های موثری در راستای تحقق این موضوعات برداشته در چند سال گذشته شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده ایم و امروز سامانه های مختلفی برای خدمت به مردم وجود دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنار پیشرفت تجهیزات آموزش کارکنان هم به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته پلیس در تجهیزات و نیروی انسانی گام‌های خوبی برداشته مجموعه انتظامی استان نیز همگام با این توسعه اقدامات خوبی انجام داده و مجهز به تجهیزات و امکانات شده است.
سردار مصطفایی افزود: وضعیت استان ما از نظر امنیت در کل کشور مطلوب و پایدار است بر اساس سنجش‌هایی که جمع آوری شده وضعیت مطلوبی در حوزه های مختلف آماری داشتیم و دارای رتبه های بالایی هستیم که از ۲۷ تا ۲۸ در نوسان است در سرقت رتبه ۲۷ کشور را داریم در امور امنیتی رتبه ۳۱ و در شرارت رتبه ۲۶ در جرائم مالی رتبه ۳۲ و در نزاع رتبه ۳۱ کشور را داریم که تنها یکی دو استان در نزاع وضعیت بهتری از ما دارند.
وی گفت: اما متاسفانه تصویر نامطلوبی به دلیل برخی اقدامات مثل پر کردن کلیپ ها و پخش و منتشر کردن آن وجود داشته اما در کل امنیت پایداری داریم.
این فرمانده افزود: تصادفات یکی از دغدغه های ما بوده که باید کار فرهنگی انجام دهیم و وضعیت مطلوبی نداریم آن هم به دلایل مختلف از جمله وجود بیش از حد خودروهای نامطمئن همچنین عوامل انسانی و جاده های نا ایمن است.
مصطفایی تصریح کرد: امنیت بسیار خوبی در سطح استان در طول سال گذشته داشتیم پلیس اقدامات ارزشمندی را داشته است در مدیریت بیماری کرونا کارهای بسیاری انجام شده در حوزه پلیس راه و راهور پلیس نظارت خوبی بر محدودیت های ترافیکی انجام داده است در زلزله سی سخت یکی از کارهای مهم این بود که حتی یک فقره سرقت در آن روزهای سخت نداشتیم و پلیس استان در همان دقایق اولیه در صحنه حاضر بود.
وی گفت: در پی‌جویی جرایم در حوزه کشفیات ۱۷ درصد افزایش کشفیات را نسبت به سال گذشته داشتیم ۹۰ درصد قتل ها پیگیری و به نتیجه رسید و قاتلین را به دستگاه قضا معرفی کردیم به جز یکی دو فقره، در  مبارزه با اراذل و اوباش فعالیت‌های خوبی شده گاها ارازل اوباش ناپدید و نوظهور هستند موضوعی که در بلوار امام و ۴۰ روز پیش اتفاق افتاد همکاران ما نفر آخر متواری را نیز از مخفیگاه خود بیرون کشیده و شناسایی و دستگیر کردند همکاران ما پای کار هستند.
این فرمانده ادامه داد: در جریان انتخابات زحمات زیادی کشیده شد انتخابات در استان ما متفاوت از سایر استان‌های دیگر است با همفکری همه اعضای شورای تامین و رهنمودهای نماینده ولی فقیه هیچ مشکلی نداشتیم هیچ گزارشی در حوزه امنیتی نداریم هر چند بر این باوریم که امنیت به صورت نسبی است و امنیت را مطلق نمی دانیم.
وی گفت: ۷۰ درصد افزایش کشفیات قاچاق به ارزش ریالی ۵۲ میلیارد تومان را نیز داشته‌ایم و در این راستا اقدامات موثری انجام داده‌ایم.
تقدیر نماینده رهبری از عملکرد پلیس کهگیلویه و بویراحمد/ در استان احساس ناامنی نمی‌کنیم/دستگاه‌های فرهنگی به معضل تیراندازی‌ها ورود کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد پلیس استان در ایجاد امنیت قابل تقدیر است.
دستگاه‌های فرهنگی به معضل تیراندازی‌ها ورود کنند
 آیت الله سید نصیر حسینی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی پلیس اظهار کرد: در همه جای استان برای برقراری نظم و امنیت تلاش شبانه‌روزی می‌کنید که قابل تقدیر است در هر جامعه‌ای نظم و امنیت باشد مردم به راحتی زندگی می‌کنند آمد و رفت آنها و خانواده‌هایشان راحت بوده و در آسایش خاطر به سر می‌برند.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر در جامعه نظم نباشد آرامش و آسایش نیز وجود نخواهد داشت اگر انسان احساس ناامنی کند جامعه موفق نخواهد بود.
 وی در ادامه با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم احساس ناامنی نمی‌کنند یادآور شد: با همه اشرار و اخلالگران نظم در جای جای استان برخورد شده و ادب شده‌اند.

 حسینی گفت: این احساس آرامش و امنیت محصول تلاش شبانه روزی پلیس است نیروی انتظامی در جاهای مختلف حضور دارد و این حضور امنیت بخش بوده و یک سرمایه است وقتی که مردم با این حضور احساس امنیت می‌کنند سرمایه عظیمی برای پلیس خواهد بود که باید قدر آن را بدانند.
 امام جمعه یاسوج گفت: قاطعیت و سرعت در برخورد با بی نظمی‌ها خوب بوده در بحث انتخابات که شرایط سختی در استان ما معمولاً وجود دارد و دلهره‌هایی نیز وجود دارد اما حضور نیروی انتظامی بسیار به جا و خوب بوده و پلیس اجازه نداده که مشکلی در روند انتخابات ایجاد شود و دیدیم که در سه انتخابات سنگین پلیس سربلند از میدان بیرون آمد که این کار ارزشمندی است.
 وی با تاکید بر این که عملکرد پلیس باید ارتقا داده شود افزود: آموزش پلیس موضوع بسیار مهمی است زیرا شرایط جامعه تغییر می‌کند و باید یکسری رفتارها نیز از سوی پلیس تغییر کند و این نیاز به آموزش‌های علمی و اخلاقی دارد باید مباحث اخلاقی را ارتقا داد تا عملکرد بهتری در وسط میدان داشته باشیم.
 حسینی گفت: در بحث اجرای قانون باید به طرف قانون‌گرایی و فرهنگ سازی حرکت کنیم مردم و جامعه را به قانون مداری عادت دهیم مشکل جامعه این است که عادت به اجرای قانون ندارد دیگر دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های فرهنگی باید کمک کنند و استان باید همیشه در مسیر قانونی حرکت کند.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید آموزش و پرورش در بحث قانون مداری بیشتر کار کند تا بچه‌های ما از همان ابتدا و دوران کودکی به اجرای قانون عادت کنند.
 وی ادامه داد: اشکال از کلیت دستگاه‌های فرهنگی است اگر بچه‌ها را در مدرسه تربیت کردیم دیگر این هزینه‌ها را نخواهیم داشت هر چه خطبه بخوانیم که تیراندازی نکنید و یا پلیس برخورد کند به اندازه فرهنگ‌سازی در مدرسه جواب نمی‌دهد.
 
حسینی گفت: در تشییع جنازه‌ها گاهاً ۱۰۰ تا ۲۰۰ تفنگ وارد میدان می‌شود و اتفاقات بدی رخ می‌دهد گاه فکر می‌کنیم که در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس هستیم برخی‌ها نمی‌دانند قانون حق الناس به چه معناست یا طرف بیمار دارد که این کار خلاف است.
 
نماینده رهبری در استان خاظرنشان کرد: شاخص‌ها در استان خوب است اما باز هم باید کار بیشتری شود جامعه اسلامی که به دنبال جهانی شدن است و حرف جهانی دارد نباید در آن برخی اتفاقات رخ دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام برداران خوب نیروی انتظامی سارقان احشام و گوشی و اخلالگران حوزه ی امنیت وتجاوز به حقوق دیگران را به اشد مجازات محکوم کنید رعایت قانون را سرلوحه کار ها قرار دهیم با رعایت کامل قانون امنیت و آرامش وپیشرفت حاصل می شود
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
1