تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۳۹۰۷۹
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

راه اندازی مجدد جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

۱
۰
۳۰ درصد بیماران قلب بیمارستان‌های شیراز کهگیلویه‌وبویراحمدی هستند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما مکلف بودیم بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی در استان دایر کنیم گفت: بیش از ۳۰ درصد بیماران قلب و عروق و آنژیوگرافی که به شیراز مراجعه می‌ کنند از بیماران کهگیلویه و بویراحمدی هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (25 شهریورماه 1400) حسین کلانتری در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، امروز شاهد خدمات دهی به بیماران نیازمند به بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بعد از یک وقفه چند ساله با کیفیت بهتر و مطلوب تر هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، عنوان کرد: تلاش های بسیار خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شده تا تجهیزات مورد نیاز استان را تامین کنند.
وی، خاطرنشان کرد: بیش از یکصد میلیارد تومان تجهیزات با بهترین برندهای دنیا در این مرکز مستقر است.
کلانتری همچنین با اشاره به اینکه همکاری بسیار خوبی بین تیم‌ های پزشکی یاسوج و شیراز انجام شده است، بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد بیماران قلب و عروق و آنژیوگرافی که به شیراز مراجعه می‌ کنند از بیماران کهگیلویه و بویراحمدی هستند، یعنی این درصد از بیماران طی مراجعه به سایر استان‌ ها هزینه های بسیاری را متحمل می شوند، که ما مکلف بودیم این مرکز را راه اندازی کنیم.
وی، تاکید کرد: علی ‌رغم اینکه مجموعه بهداشت و درمان درگیر بیماری کووید ۱۹ است اما راه اندازی و تجهیز بیمارستان ها و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی را فراموش نکرده ایم و به جد در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است، ما نیز در این راه همراه دانشگاه خواهیم بود.
کلانتری با اشاره به اینکه خوشبختانه شرایط مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه ایجاد شده است، عنوان کرد: طی رایزنی های انجام شده با مجموعه دانشگاه‌ علوم ‌پزشکی مقرر شد منابع مورد نیاز این مرکز تا درآمد زایی تامین و ارائه خدمات پایدار باشد.
لازم به ذکر است این بخش شامل آنژيوگرافی و آنژيو پلاستی، بخش اتاق عمل جراحی قلب و بخش icu جراحی قلب است و توسعه بخش گازهای طبی و اكسيژن ساز نیز در این مجموعه انجام خواهد گرفت .
گفتنی است کلانتری در حاشیه این برنامه همچنین از بخش در حال ساخت پزشکی هسته ‌ای این بیمارستان که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بازدید کرد.
به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان این پروژه برای تکمیل به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و دستگاه اسپکت سی تی از طریق رایزنی با هیات امنای ارزی خریداری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این چه آمار بی خود و بدون مدرکی هست جناب استاندار
جمعیت استان ما یک پنجم فارس هم نیست. چه جوریه که 30 درصد بیماران قلبی شیراز اهل استان ما هستند؟!!!! تازه اکثر بیماران قلبی استانهای هم جوار فارس مثل هرمزگان و بوشهر هم به بیمارستانهای شیراز مراجعه میکنند.
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1