تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۳۷۵۶۷
در گفت‌وگوی برخی از اعضای شورای شهر دوگنبدان با کبنانیوز مطرح شد

آغاز اختلافات در شورای شهر دوگنبدان/ اکثریت و اقلیت شروع شد/ اعتراض شدید به انتخاب ظفری به عنوان شهردار گچساران / مرادی: «علی فرد» رتبه اول امتیازبندی‌ها را به دست آورد / ظفری کارنامه خوبی ندارد/ علی‌پور: نتیجه امتیازبندی‌ها شفاف به مردم اعلام شود / آنچه در رسانه‌ها آمده صحت ندارد

۹۰
۲
آغاز اختلافات در شورای شهر دوگنبدان/ اکثریت و اقلیت شروع شد/ اعتراض شدید به انتخاب ظفری به عنوان شهردار گچساران  / مرادی: «علی فرد» رتبه اول امتیازبندی‌ها را به دست آورد / ظفری کارنامه خوبی ندارد/  علی‌پور: نتیجه امتیازبندی‌ها شفاف به مردم اعلام شود / آنچه در رسانه‌ها آمده صحت ندارد
کبنا ؛ بازی اکثریت و اقلیت در شورای شهر دوگنبدان آغاز شد، طبق گفته برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر، 4 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان بدون توجه به فراخوان و ساز و کار شورای جدید برای انتخاب شهردار، مسعود ظفری را در جایگاهش ابقا کردند.
به گزارش کبنا، مسعود ظفری هنگامی که در انتخابات میان دوره 1400 حوزه انتخابیه گچساران و باشت، تمام تلاشش را کرد که با سید قدرت حسینی بحرینی عکس بیندازد، احتمالاً؛ فکر آینده سیاسی و اداری خویش را می‌کرد. او استخدام هیچ نهاد دولتی نیست و نامه او به رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کشور گویای این مطلب بود. در روزهای آخر مسئولیتش در دوره پنجم شورای اسلامی شهر دوگنبدان حرف و حدیث‌های زیادی در باره او به گوش می‌رسید و گفته می‌شود که دستگاه‌های نظارتی بر روی برخی تخلفات ظفری شهردار دوگنبدان دست گذاشته است.
همزمان با آغاز ششمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصور می‌شد که این شورا  طرحی «نو» دراندازد. اما اتفاقات روز کاری شورای ششم دوگنبدان نشان داد که حکایت نابودگر اکثریت و اقلیت همچنان باقی است. قطعاً بانیان وضع موجود شورا و شهرداری دوگنبدان روزی در دادگاه عدل الهی و افکار عمومی باید پاسخگو باشند.
اینگونه که مطرح می‌شود، 4 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان به طرح فراخوان پشت کردند و به روش سنتی رأی گیری مسعود ظفری را در جایگاهش ابقا کردند. حبیب الله عاملی مقدم، غلامرضا شکوهی پور، سید محمد طاهری و محمدعلی کرمی فرد نارگ موسی، 4 نفر، گروه اکثریت، من بعد، شناخته می‌شوند و محمد علی مرادی مفرد، پیمان علی پور و علی محمد آقایی نیز در گروه اقلیت قرار گرفتند.
 محمدعلی مرادی مفرد عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز ابتدا از مردم فهیم شهر دوگنبدان که به ما رأی دادند، قدردانی کرد و اظهار داشت: احساس می‌کنم که به رأی مردم خیانت شده است. بر اساس صحبت‌های که اعضای جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان با هم داشتند. اطلاعیه‌ای را تهیه کردم و فراخوان زدیم که افراد می‌توانند؛ اطلاعات و رزومه خودشان را برای بررسی، امتیاز بندی و تعیین شهردار آینده دوگنبدان تحویل شورای اسلامی این شهر قرار دهند. افرادی زیادی برای این موضوع رزومه خود را تحویل دادند.
وی گفت: قرار بود که بر اساس آن فراخوان، رزومه و سوابق افراد برای شهردار آینده گچساران تصمیم گیری شود و این تصمیمی بود که از ابتدا همه هفت نفر عضو شورای شهر دوگنبدان بر روی آن مصمم بودیم.
این عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: اینگونه تصمیم گیری شد که بعد از بررسی سوابق کاندیداهای شهرداری دوگنبدان و امتیاز بندی، 5 نفر از آنها انتخاب شوند و بعد از مصاحبه از بین این 5 نفر، نفر اول را برای طی مراحل قانونی به مراجع مربوطه برای انتخاب شهردار دوگنبدان معرفی کنیم.
 وی افزود: قرار بود که در جلسه بعد از ظهر (پنجشنبه 14 مرداد ماه 1400) پرونده افراد متقاضی مسئولیت شهرداری دوگنبدان مورد بررسی بیشتری قرار بگیرد. خوب سه نفر از افراد یعنی؛ آقایان؛ علی فرد نفر اول، اردلان زینل زاده نفر دوم و آقای مسعود ظفری با فشار و ارفاق برخی از اعضای شورای شهر به عنوان نفر سوم این ارزیابی‌ها آنهم با اختلاف فاحش انتخاب شدند و قرار بود که نفر اول را به دستگاه‌های مربوطی برای استعلام و طی مراحل قانونی معرفی کنیم. اما به یک مرتبه آقایان بر خلاف آنچه که بیان شده می‌گویند باید به شکل سنتی قبل رأی گیری شود. بنده و آقای علی‌پور جلسه را ترک کردیم و آقای آقایی هم رأی سفید داد.
وی ادامه داد: 4 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان که با شهردار فعلی به شکل‌های مختلف؛ نمی‌دانم تعاملاتی بوده، تبانی بوده و یا هر همکاری‌های داشتند، به هر صورت معترض شدند که باید رأی گیری شود.
مرادی مفرد در ادامه افزود: اگر قرار بود که رأی گیری شود، چرا اطلاعیه دادیم و از افراد رزومه خواستیم. الان مردم و کسانی که رزومه و سوابق کاری خودشان را ارائه دادند، منتظر نتیجه ارزیابی‌ها و امتیاز بندی‌ها به صورت شفاف و روشن هستند. باید این امتیاز بندی‌ها در جلوی چشم رسانه‌ها به عنوان افکار عمومی در اختیار مردم قرار بگیرد. این شیوه انتخاب شهردار دوگنبدان که آقایان انجام دادند، ظلم به مردم و آقایانی هست که رزومه خود را ارائه دادند.
 وی افزود: آقای ظفری با رأی 4 نفر از اعضای شورای شهر در جایگاهش ابقا شد که من و برخی از همکاران به نشانه اعتراض از جلسه بیرون آمدیم و از مردم عذرخواهی می‌کنیم که اینگونه حق و حقوق آنها ضایع می‌شود.
 این عضو شورای شهر دوگنبدان در ادامه گفت: اگر ظفری کارنامه خوبی داشت، قطعاً از توانایی ایشان استفاده می‌شد. در زمان صدرات وی مسائلی پیش آمد که از نحوه کار او کارمندان راضی نیستند.
وی گفت: ما به مردم قول تغییر و تحول را دادیم. اما به رأی مردم خیانت شد. ما قرار بود بر اساس شایسته سالاری و بدون توجه به منافع سیاسی و شخصی عمل کنیم. اما نگذاشتند. حرف و حدیث‌های در خصوص پرونده شهرداری گچساران وجود دارد. باید می‌گذاشتند با همفکری و کار گروهی و شایسته سالاری فرد پاکدست و سالمی را انتخاب می‌کردیم.
مرادی مفرد گفت: راهی جزء استعفا وجود ندارد، ما قرار است که به تمام وعده و وعیدهایمان به مردم پایبند باشیم. بنده نه دنبال طمع مالی هستم، نه مسئولیت و نه منافع شخصی اگر خطایی صورت بگیرد، از طریق رسانه‌ها شفاف آن را با مردم در میان خواهم گذاشت.
 پیمان علی پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در گفت وگو با کبنا ضمن تأیید حرف‌های آقای مرادی مفرد، اظهار داشت: امتیاز بندی که آقایان به بیرون درج کرده‌اند، صحیح نیست. آقای علی فرد بیشترین امتیاز را آورده بود و بعد از ان آقای اردلان زینل زاده، متأسفانه آقایان کار خودشان را کردند.
وی افزود: آقایان نتیجه ارزیابی‌ها و امتیاز بندی‌ها را شفاف به مردم اعلام کنند و اعلام می‌کنیم باید مردم از روند امتیاز بندی‌ها به طور دقیق اطلاع داشته باشند. این امتیاز بندی که در رسانه‌ها مطرح شد، صحت ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پدرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف آقایان مرادی و ظفری. پاسخ رای اعتماد مردم این شهر این نبود.
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقایان مرادی و علیپور که مردانه عمل کردن
و حاضر به معامله نشدن
اونایی که فراخوان زدن الان جواب مردم گچساران را بدهند که اعتماد بهشون کردن و رای دادن
شما ۴نفر دبگه جایگاهی بین مردم گچساران و طایفه ها ندارد
نارگ موسی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت اقای مرادی ...
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
آفای مرادی احسن بر شما که صادق بودی و مردانه عمل کردی
اما آفایانی ;که فراخوان گذاشتن و عمل نکردن
را همیشه به یاد داریم
منتظر باشید که با ابروی مردم ورای مردم بازی کردبن
چاه تلخ
Iran, Islamic Republic of
من به پیمان عزیز افتخار میکنم که مردونگی رو با هیچی عوض نکرد.....
درود بر مرادی
Romania
اگه به جای آقای مرادی بودم فوراً استعفا میدادم. مردم باز هم قربانی تبانی شدند، باز هم باید به یک شهردار ضعیف و یک شهر عقب افتاده از لحاظ المانهای شهری عادت کنیم. استعفای مرادی و دیگر اشخاصی که حاضر به تبانی نشدند منجر به افزایش میزان محبوبیت این افراد خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
استعفا دادن چیزی رو حل نمیکنه. باید با قدرت ادامه بدهند
Romania
از ماست که بر ماست. دیگه این شهر جای ماندن نیست. همش زد و بند همش لابی گری همش منفعت شخصی را بر منافع عمومی ترجیح دادن. چه بر سر گچساران آمده؟ وقتی مردم بر اساس جیب کاندیدا و طایفه و... رای میدهند نتیجه ای بهتر از این نميشود. شهر مبارک ظفری و چهار نفر شورای همراهش و سید قدرت حسینی.
Iran, Islamic Republic of
احساس ایکنوم مرادی ویبو عزیز گچساران مثل یوزارسیف عزیز مصر
محمدنبی علی پور
Iran, Islamic Republic of
❤️ پیام شاهنامه 🌹

ندانی که مردان پیمان شکن

ستوده نباشد به هر انجمن

نباید که مردم فروشی به گنج

که بر کس نماند سرای سپنج

نخستین نشان خرد آن بود

که از بد همه ساله ترسان بود

فردوسی فرزانه
✅ فردوسی بزرگ در این پند نخست از مردان پیمان شکن می گوید که ستوده انجمن نیستند. او اندرز می دهد که مردم را نباید برای بدست آوردن دارایی و ثروت بفروشی چون این گیتی بر کسی جاوید نمی ماند. پس نخستین نشانه خرد آن است که هر سال از بدی ترس داشته باشیم. هم قداست فرهنگی بودن زیر سوال برد معامله وقول پشت پرده به ایشان که قطعا محقق نخواهدشد جلوی
چشمش گرفت باعث شد به رای مردم وفراخونی که نخبگان شهر واستان دعوت کرده بود صراحتا خیانت کند وجای هیچ دفاعی ندارد
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردانگی مرادی و علی پور
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردانگی مرادی و علی پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو همه چیز رو به مردم شفاف گفتی، و خدا نگذره از کسانی که اینطور به قراری که بین خودشون بستن، خیانت میکنن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون که تاجگردون بود هم هیچ وقت نتونست یا نخواست که در کار شورای شهر دخالت کنه یا کسی رو برای شهردار معرفی کنه. ظفری چرا باید ابقا بشه. چه رزومه ای داره؟ مگه از خدا نمیترسن
Iran, Islamic Republic of
این چهار سال خیلی زود میگذره . اقای شکوهی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفیم چشمش فقط پول دید با چه قیمتی معامله کردی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای مرادی فرد
Iran, Islamic Republic of
با هر متری که حساب کنی ظفری جز 25 نفر هم نمیتونه باشه.
Iran, Islamic Republic of
محمد علی مرادی مفرد، پیمان علی پور و علی محمد آقایی مرد هستن مرد واقعی. شما ها باید باشید و به دقت کار شهردار رو زیر ذره بین بگیرید و اگر قدمی کج گذاشت مثل الان اطلاع بدید.
Iran, Islamic Republic of
اینطوریه که به هم ریخته. قرار میذارن بهترین نفر انتخاب بشه، ولی نفر مورد نظر رو از همون اول انتخاب میکنن، اون چهار نفر خودشون رو مسخره کردن یا مردم رو؟
Iran, Islamic Republic of
خنده دار ترین چیزی که توی شوراها دیدم همین بود، یعنی فکر کن 25 نفر ادم رزومه دادن اخر سر ظفری انتخاب شده. موندم چطوری اینا رو برای شورا تایید صلاحیت میکنن در حالی که این همه جوان نخبه داریم که قطعا شایستگی بیشتری از اینها دارن. نه اخلاق رو بین خودشون رعایت میکنن، نه مدیر خوبی هستن
Iran, Islamic Republic of
ظفری محصول یک انتخاب اشتباه از شورای شهر قبلی بود که خودشون هم بر سر این انتخاب بعدا دو دل شدن، حالا این اعضای جدید شورا شفاف برای مردم توضیح دهند که چطور بین این همه ادم دقیقا همین رو انتخاب کنن جز اینکه به سفارش یک نفر خارج شورا چنین کاری رو کرده باشن.
Iran, Islamic Republic of
یادتون بیاد چطور میگفتن میخواهیم عدالت بر قرار کنیم و شایسته سالاری رو حاکم کنیم. حالا ای کسانی که خیلی زود رویتان سیاه شد، یک دنیای دیگری باید پاسخگو اعمال و رفتار و پیمان شکنی هایتان باشید.
میرسی
Iran, Islamic Republic of
ما واقعا متاسفیم همیشه همینجوری بود اما ازابنکه به اقای محمد علی کرمی رای دادیم پشیمون هستیم وهرگز خودمون نمی بخشیم چون لایق شورای نبود نباید می اومد بالا اگه ظفری کارنامه خوبی داشته/ لطفا دوباره پیگیری کنید اگه کرمی واسه هنین یک بار میخواد انتخاب بشه پس بزار ادامه بد اما کور خوند که دیگه رای بیاره
Iran, Islamic Republic of
این کلام قران هست که می فرماید، ای کسانی که ایمان اورده اید به پیمان هایی که میبندید وفادار باشید. الان مشخصه چقدر با حرفشون فاصله دارن. اینها معمولا حرفهای قشنگی میزنن ولی مهم عمل هست، که داریم مشاهده میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
ظاهر این انتخابات تا الان جز پیک پنجم کرونا حاصلی برای مردم نداشته
Iran, Islamic Republic of
لیست تمام 25 نفر رو به ترتیب امتیازی که کسب کردند به مردم اعلام کنید. این طور نیست که بیان یه رایی از مردم بگیرن و برن و اصلا پاسخگو نباشن
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی مفرد دلیلی نداره شما استعفا بدهید. در واقع شما نیستید که زیر وعده ها زدید اگر بنا بر استعفا باشه دیگران باید استعفا بدهند. شما باید تا اخر بمونید و دست این ها رو برای مردم رو کنید. بازی هنوز تموم نشده
Iran, Islamic Republic of
چنانچه و دار و دستش برای جلب توجه اطرافیان نماینده چنین حرکت خنده داری رو انجام دادن باید عرض کنم دو سال دیگه انتخابات مجلس هست و گذاشتن همه تخم مرغ ها در سبد نماینده اشتباهی وحشتناک برای شما خواهد بود. از ما گفتن بود.
Iran, Islamic Republic of
جالبه که شورای شهر بالا تا پایین عوض شد ولی شهردار عوض نشد اون هم در دوره ای که قرار بود مثل ادم بیان و با بررسی رزومه، بهترین فرد رو انتخاب کنن. این بود بهترینتون؟ گچساران بهتر از این نداشت؟
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه باز هم با زد و بند شهردار انتخاب کردن. برخی اعضای شورای شهر شخصیت خودشان را برای مردم زود رو کردند. اینها به فکر منافع مردم نیستند. به فکر اباد کردن شهر نیستند. به فکر تقسیم قدرت هستند و سهم دهی و سهم خواهی. تا بوده چنین بوده تا باد چنین بادا
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر دوگنبدان چرا دوباره تشکیل شد..چرا دوباره رای گیری کردید و نیروی جدید .شدید. هیچ فرقی با قبلی ها نداشتید...ضعیف ترین شهرداری. همین ظفری که دوباره انتخاب کردید. پس بقیه کارهاتون هم حتما ادامه همین...بیچاره گچساران.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
. خیانت کردی به مردم گچساران. نابخشودنی...
نارگ
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی بهت رای دادیم که تحول ایجاد کنی. ...واقعا متاسفم که ملاک شهردار شدن بلد نیستید لطفا برید مطالعه کنید. با این رای دادن تون
گچ
Iran, Islamic Republic of
پس رزمه چرا جمع کردید و مردم سر کار انداختید....دیگه چرا اطلاعات جمع کردید. ضعیف ترین شهردار دوگنبدان ظفری بود .../ش برد شهرداری دیگه مگه کاری داره هنوز مونده.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای گچساران با انتخاب مسعود ظفری به شهر گچساران اولین کار اشتباه خودتون شروع کردید. ...قرار بر تحول بود. این آقا مناسب این منصب نبود آزمونش پس داده بود. چرا دوباره انتخاب کردید. پس راهتون اشتباه رفتید.
عسکر
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت گچساران
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اعضا شورای گچساران متاسفم که منافع خودتون بر منافع شهر ترجیح دادید
Iran, Islamic Republic of
و در ایا بیاد بسوزید و بسوزید
Iran, Islamic Republic of
میگم این پیمان علی پور کیه
یه همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب شکوهی به چه قیمتی رای دادی به ظفری ما که دیگه به چنین ادمای اطمینان نداریم
رجا
Iran, Islamic Republic of
ما رای مان از آقای شکوهی و کرمی فرد پس میگیریم

رای ما پس بده
این شعار تحول خواهی بود که آقای فرد بیشترین امتیاز را آورده و شما به رای ما به آن پشت کردید
رای ما پس بده
اشنا
Iran, Islamic Republic of
انتظار از دستگاه امنیتی داریم ک به این قضیه ورود کنند
ب خدا ب رای مردم پشت پا زدند
به نظر من باید انسانهای محترمی که بین مردم جایگاه خوبی دارند (آقایان مرادی. علیپور. اقایی)هر سه نفر نسبت به این مورد کوتاه نیان
متاسفانه ۹۹ درصد مردم از عملکرد ضعیف و .... بسیار ناراضی هستن

من واقعا نمیدانم اگر برای یک انسان ضعیف و بی کس میخواستن سوپیشینه بگیرن هفت جد آبادشو درمیاردن

من از مدیر کل محترم دادگستری استان. و دستگاهای امنیتی و استاندار محترم تقاضای عاجزانه دارم ک تا پرونده مثل زنجانی ها رو نشده. ورود کنند
مطمئن باشید چوب خدا صدا ندارد ما میدانیم که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که باید فساد ریشه کن بشه این چیزها هم برچیده می شود
چون رای مردم شبیه حق ناس می باشد
Iran, Islamic Republic of
بقیه چون طبق میل شما نیستن .پیش مردم محترم نیستن ..نگاهی به تعداد رای اعضای شورا بنداز تا ببینی کیا بیشتر احترام دارن
اشنا
Iran, Islamic Republic of
من تعجب میکنم ی انسان را بیارین بهش بگین زینل زاده دو دوره شهردار گچساران بود مدیر کل کار بود معاون اداره راه بود. دکتر هم داشت نیروی رسمی هم بود و بعد ...... ظفری ی دوره شهردار بود. فوق لیسانس دارد نیروی رسمی نیست

حالا کی امتیازش بالاتر
آقای شکوهی جواب بده. حتما. ظفری
تو را خدا مردم را مسخره نکنید
این شورا را منحل کنید بابا ما نخواستیم شورا را
‌که ی جمع ضرب بلد نیستن
Iran, Islamic Republic of
پیمان علیپور چون حرف فرماندش از امتیازات بیرون نیومد این حرفا رو میزنه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقعا اقای علی پور مرادی کارشون درست حیف رای که به محمدعلی کرمی دادیم حلالش نمیکنیم یه دوره دیگه هست آشی واسه کرمی بپزیم که صد کیلو روغن روش باشه
Iran, Islamic Republic of
جناب علیپور حیف اون رآی که بهت دادیم
Iran, Islamic Republic of
حیف از طایفه بابا امیر شیخی ..ولی دید که نبافتش
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسانهای آزاده
Iran, Islamic Republic of
جناب مرادی و علیپور فرض کنید مثل فراخوان نماینده شما عمل کردن ..اگر یک نفر غیر از ظفری بود چه می گفتید
Iran, Islamic Republic of
این اقای شکوهی مجهز به یک دستگاه فوق پیشرفته شهردار یاب هست که اگر اسم تمام مردم گچساران رو هم بهش بدهید فقط اسم ظفری رو به عنوان شایسته بیرون میده. لازم به ذکر است این دستگاه، امتیاز ظفری رو در ده ضرب و امتیاز بقیه رو بر صد تقسیم و حاصل رو به خروجی ارسال میکند. حالا شما هر چقدر دوست دارید ادم لایق و با کفایت و بی کفایت به این دستگاه بده، نتیجه فرقی نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
تصمیمات گروه اقلیت / هم به تاریخ پیوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرادی و علیپور
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرادی و علیپور . باید گفت جلسه تشخیص
علی شهر گجساران را به قهقرا بردیذ
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم ظفری در دوره گذشته جه کار مثبتی برای گجساان انجام داد که آقایان طاهری و شکوهی به ایشان رای دادند . تا ابد پشیمانم از رای دادن به شما واقعا با این اقدامتان دو سال دیگر شهر گچساران را به قهقرا بردید
صادقی
Iran, Islamic Republic of
به ولا قسم اگه امتیاز ظفری ۱۰۰۰ بود باز شما اعتراض می کردین در ضمن آقای آقایی به خودشون که گزینه شهرداری بود رای داد شما هم رای سفید دادین حداقل به یکی از اون پنج نفر رای میدادین
Iran, Islamic Republic of
فعلا که امتیازش بالا نیست. قسم هم نخور. ما دلمون برای این شهر می سوزه
اکبری
خدا قوت و خسته نباشید به آقای حاج غلامرضا شکوهی انسان پاک دست نیاز به تعریف کردن ندارد
بی انصاف
Iran, Islamic Republic of
خدا نخواد/میخوای فقط خودش عکس سر شناسنامه اش
اکبری
United States
از لحاظ اصالت خانوادگی هیچ خانواده ای قابل قیاس با ایشون نیست برای شناخت یه فرد کافیه به پدر و تبار یک شخص در ۵۰ سال پیش نگاه کنید و بعد مقایسه کنید همه چیز مشخص میشه
Iran, Islamic Republic of
اصالت افراد با رفتارشون و عمل به حرفهاشون مشخص میشه
Iran, Islamic Republic of
اقای شکوهی.
شهرونده رای دهنده
Iran, Islamic Republic of
حیف رای که داده ام به این ۴ نفر خیانت به مردم شد برای نفع خودشان
پاک دست
Iran, Islamic Republic of
انسان پاک دستی شون دیدیم
طاها
Iran, Islamic Republic of
جناب شکوهی متاسفم
Iran, Islamic Republic of
حیف این شهر که کسانی مثه ظفری شکوهی کرمی نیروی کاریشون باشه حیف صد حیف
اریا
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد بحال این شورای شهر...
جعفر خان
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم واسه شکوهی که فقط به فکر خودش بود چون رئیس شورا کردن به ظفری رای داد انشاالا که روتون سباه میشه جناب شکوهی کرمی جان وطاهری
Iran, Islamic Republic of
جناب شکوهی لطفا دم از عدالت نزن/ خوش اومدی
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا تو این چند روز از بس زور زد که ظفری شهردار نشه ره بجایی نبرد
علیپور و مرادی هم از // خط میگیرن خودشون
شانس
Iran, Islamic Republic of
کم شانسترین شهرستان گچساران..اون از رد اعتبار نماینده. این از انتخاب شهردار..این از نماینده ای که بعداز رای گیری گم گور شد جواب هیچ کس نمیده........
Iran, Islamic Republic of
هیچ چیز شانسی نیست دوست من. همه چیز برنامه ریزی شده است. اگر هوشیار نباشیم بلایی بر سرتون میارن که سر خوزستان اوردن
م
Iran, Islamic Republic of
فقط‌از‌اول‌شروع‌به‌کارتون‌خودتون‌و‌ماهیتون‌برای‌مردم‌مشخص‌کردید...‌‌‌
باوی
Iran, Islamic Republic of
فراخوان
شهردار
انتخاب
پرونده
عملکرد
شورای جدید
تغییر
غیرسیاسی
همه حرف .. توهین به شعور ملت گچساران.. توهین به نخبه گان
واقعا متاسفم به حال آقایان که سیاسی شهردار انتخاب کردن

شما دیگر جایی دربین طایفه خودتون ندارد
واقعا متاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
/حیف رای خودت هم میدونی جایگاهت شورانبود
دولت جدیدکه بیادوازکارگزینی برداشته بشی بخدایک ماه دیگرثبت نام کنی ۵۰۰رای نمیاری توکجاوشورا
Iran, Islamic Republic of
درود بر علیپور عزیز،جوان و کاربلد ان شا الله موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
عمر سیاسی کوتاه بود حیف از اون رای که بهت دادیم
به تاریخ پیوستی کاش از اداره اموزش و پرورش برات دستور صادر نمیکردن جوان بودی و اول راه
Iran, Islamic Republic of
در دفاع از پیمان علیپور هم هیچ توجیهی نیست که به طایفه و فامیل بخاطر مسایل ....... پشت کرد
باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای علی پور عزیز طرفدار حق و ادم خوب
Iran, Islamic Republic of
این گروه تاجی چون نتونستن به نقشه شومشون دست پیدا کنن اینقد جوسازی میکنن.وگرنه ظفری مردی بزرگ انسانی باسواد و متعهد است
Iran, Islamic Republic of
اخه گروه تاج چکار داره به ظفری ما میگیم یه شهردار خوب بیاره مهم نیست کی باسه فقط ظفری نباشه تو را خدا نگو
Iran, Islamic Republic of
این گروه تاجی چون نتونستن به نقشه شومشون دست پیدا کنن اینقد جوسازی میکنن.وگرنه ظفری مردی بزرگ انسانی باسواد و متعهد است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید ب تمام اجزا شورا باید ببینیم دراین ۴ سال چ اتفاقهای قراره بیفته ....فقط مشکل اساسی حال حاضر تاخیر در اتمام سازی نمای ساختمان هستش وهمچنین باید برای تاخیر در نخاله های ساختمانی عوارضی صادر بشه
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
جلسه شهردار شدن . دو شب قبل جلسه اصلی با حضور شکوهی وظفری که با پزو پارس سفید ساعت 21شب که همراه با شام بود در خانه .در ده برج دیل تا ساعت 12شب طول کشید
سمیه
Iran, Islamic Republic of
این آقا نگفت خودش به هر ۲۵ گزینه بجز ظفری قول شهردار شدن داده بود 🤣🤣🤣
زهرا
Iran, Islamic Republic of
چرا به مردم میگی مگر همین علی فرد رو نمیگی میخواستی انتخاب کنی و میگی نفر اول شد؟ که دوم شده بود. په چرا الان بعد از رد ظفری هر چه مردم التماست کردن گفتی رای نمیدم به علی فرد و گزینم اقاییه؟
مهسا
Iran, Islamic Republic of
این اقای مرادی از زد و بند میگه؟ خدایی هم هست
سبحان
United States
ای مرادی برا خودش با یه تماس میتونیم از شورا حذفش کنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود به جناب ظفری مرد پرتلاش و زحمت کش انشالا جایگاه بالاتری بهتون بدن مرسی از زحماتی که برای شهرمون کشیدین خسته نباشی مرد بزرگ
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1