کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور مطرح شد

استقرار پایگاه دائمی بالگرد دو هفته دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

31 تير 1400 ساعت 0:17

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور دیدار کرد.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور دیدار کرد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این دیدار از توجه ویژه جمعیت هلال احمر کشور به استان تشکر کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در همه حوادث و اتفاقات پیشگام است و باید از آنان تقدیر کرد.
به گفته روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد، ابتدا روند همکاری‌های جمعیت هلال احمر درخصوص زلزله سی سخت اعم از امدادرسانی، اسکان موقت، برپایی چادرهای امدادی و دیگر کمک‌ها در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت نیروهای جمعیت هلال احمر در اطفای حریق جنگلها و مهار آتش سوزی‌ها و کمک به سیل زدگان در سیل اخیر استان که به برخی از مناطق از جمله باغات و مناطق روستایی و عشایری را دچار آسیب و خسارت کرد قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای هلال احمر از جمله نخستین نیروهایی هستند که در مواقع اضطراری و بحران در هر منطقه‌ای حاضر می‌شوند و این نیروها در حوادث کمک‌های مؤثر و ارزشمندی داشت.



کریم همتی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور در این دیدار از تخصیص و ارسال امکانات و تجهیزات بیشتر براساس نیاز و مطالباتی که از سوی استاندار کهگیلویه و بیراحمد در این دیدار بیان شد، موافقت کرد.
همتی گفت: باتوجه به اینکه با درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استقرار پایگاه دائمی بالگردی در استان که موافقت مقامات مسئول را هم اخذ نموده اظهارد اشت: استقرار بالگرد حداکثر تا دو هفته آینده در استان عملی می‌گردد و در این خصوص نیز هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.
وی از اقدامات استان کهگیلویه و بویراحمد برای احداث آشیانه بالگردی دراستان قدردانی کرد.
 


کد مطلب: 437039

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437039/استقرار-پایگاه-دائمی-بالگرد-دو-هفته-دیگر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1