تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : ۴۳۶۹۷۰
در رسانه ها مطرح شد

درخواست موحد از رئیسی

۶
۱
درخواست موحد از رئیسی
کبنا ؛نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ضمن بیان برخی مسائل پیرامون دولت جدید از انتظارات مردم کهگیلویه و بویراحمد از دولت رئیسی گفت.
سید محمد موحد گفت: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد حضور گسترده مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری بودیم، مردم استان امیدوار به تغییر شرایط پای صندوق های رأی آمدند و دست به انتخابی نو زدند تا شاید از رهگذر انتخابشان شاهد تغییرات ملموس به نفع عامه باشند.
وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد مشارکتی بیش از ۶۲ درصد در انتخابات داشتند، همه به خوبی  می‌دانیم استان در بسیاری از زمینه ها دچار محرومیت های تاریخی است اما این باعث نشد مردم نجیبش حمایتشان را از نظام دریغ کنند.
همه آمدند تا بار دیگر کفه ترازو به سمت مردم سنگین شود.این حضور قطعاً مبین این مسأله است که مردم استان همچنان به بهبود شرایط توسط نظام و دولت اعتماد دارند و با آن نیز همراهی می‌کنند.
نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس ادامه داد: آیت‌الله رئیسی چند شعار محوری دارد که به خوبی توانست مردم استان را با خود همراه کند «دولت قوی که بنایش اراده و خواست مردم است، فساد ستیزی، استفاده عادلانه از ظرفیت و توانمندی های همه اقوام و طوایف، باج ندادن به جریانات سیاسی» از مهمترین آنها به شمار می‌رود که البته مصداق آن را در عمل و اقدام او در قوه قضائیه همه به عینه دیده ایم و قطعاً همان عملگرا بودن ایشان مردم را امیدوار به اجرای شعارهای دولت جدید کرده است.
وی از خواسته های مردم از دولت سیزدهم گفت و افزود: دغدغه اشتغال، استفاده ارزشمند از منابع و ظرفیت های خدادادی استان، تعیین تکلیف پروژه های تاریخی و بهبود زیرساخت ها در حوزه بهداشت و درمان، آب، برق و مسائل اینچنینی همواره بوده است.
موحد ادامه داد: بی توجهی به نیروهای توانمند بومی این استان در سطح ملی نیز همواره محل گله‌مندی بوده، اگر مروری بر سوابق مدیران کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی داشته باشیم «پاکدستی و تعهد به خدمت صادقانه و شجاعت و تحول آفرینی» خصایص مشترک بین همه آنهاست و اگر نگوییم در مسولیت هایی که داشتند از بقیه بهتر عمل کردند قطعا دست کمی از انها نداشتند و این دقیقاً همان خصلت هایی است که آیت الله رئیسی برای مدیران دولتش تعریف کرده است.
مردم کهگیلویه و بویراحمد از دولت جدید انتظار دارند با نگاه شایسته سالاری، جوانان نخبه دیارشان که دلبسته به توسعه و آبادانی ایران اسلامی هستند، را رشد دهد.
نماینده کهگیلویه اظهار داشت: هیچکس انتظاری فراقانونی از دولت ندارد اما منصفانه است که دولت سیزدهم دولتی متشکل از افراد توانمند همه قومیت ها باشد، انتظاری که با شناختی که از رئیس جمهور منتخب داریم قطعاً سمت و سوی واقعیت به خود خواهد گرفت و به یاری خدا این بار تشکیل دولت قوی و مردمی با اتحاد همه نگاه ها، سلایق و قومیت ها را به نظاره خواهیم نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما

لر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
ضمن احترام به همه مدیران هم استانی که الحق همه کارآمد و توانمند هستند ولی با توجه به نزدیکی آقای دکتر ایروان مسعودی اصل به تیم آقای رئیسی ، کسی که میتونه برای استان آبروداری کند و همه ویژگی های (متعهد،متخصص،سابقه و رزومه دار،فساد ستیز،دیندار و مردم دار) را جهت مدیریت در سطح کلان کشور دارد، آقای دکتر ایروان مسعودی اصل می باشد. انتظار هست سیاسیون استان و نمایندگان استان و نخبگان و مردم عزیز استان ایشان را بیش از پیش حمایت کنند.
علی پ
Iran, Islamic Republic of
حضور گسترده کجا بود؟دولت بدون پشتوانه مردمی ضعیفه
دنا
Iran, Islamic Republic of
بدبختی کهگیلویه بزرگ از موحد است که فقط برای اشخاص کار میکند و کار بزرگ را نمیداند .معنای توسعه و برنامه ریزی را بلد نیست . برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت و میان مدت را نمیداند دلخوشی اش به این طایفه و آن طایفه است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خواهشا از همینجا استارت تخریلبچه های استان را نزنید جنابعال لر چه اساسی میفرمائید تنها دکتر مسعودی میتونه رشد کنه ایشون محترمند ولی دلیل نمیشه جنابعالی که نمیشناسی نطریه پردازی کنی
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد فقط دنبال کارهای شخصی افراد خاص است و گرفتن پست برای آنها هیچوقت دنبال کارهای عمومی نبوده
محسنی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم با درایت سید محمد موحد از توانمندی های نخبگان استان در سطح کلان استفاده شود
با وجود نخبگان ملی خیلی بهتر و راحت تر ، از جایگاه استان در سطح ملی حمایت خواهد شد. مشکل استان کمبود نیروهای توانمند در سطح ملی هست.. با وجود سید محمد موحد، سید ناصر حسینی و روشنفکر و دولت همسوی با این سه بزرگوار می شود به آینده ی راه امیدوار بود.
سید
عبدالمناف
محسنی
فرهنگی گجساران
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1