تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۳۶۷۸۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد:

حضور 3 بالگرد بصورت همزمان در کوه خامین گچساران

۰
حضور 3 بالگرد بصورت همزمان در کوه خامین گچساران
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : از صبح امروز همزمان ۳ بالگرد در حال هلیبرن نیرو و تجهیزات به ارتفاعات هستند بخش اعظمی از آتش کنترل شده است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد،  از صبح امروز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰  همزمان با سومین روز از آتش سوزی کوه خامین ،هلیبرن نیرو و تجهیزات به ارتفاعات با سرعت بیشتری در حال انجام است .
برهمین اساس ،سید اسدالله هاشمی مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت : بخش اعظمی از آتش کنترل  شده ، تلاش ها برای اطفاء در سومین روز همچنان ادامه دارد .
براساس این گزارش؛ هاشمی که از نخستین ساعت در این  اتش سوزی  حضور داشته و همچنان حضور دارد ضمن تشکراز استاندار در تامین تجهیزات افزود : از صبح امروز همزمان یک بالگرد از وزارت دفاع یک بالگرد از ارتش و یک بالگرد از هلال احمر کار هلیبرن نیرو به ارتفاعات را انجام میدهند ضمن انکه از دو روز گذشته بالگرد سپاه و هلال احمر و ارتش چندین سورتی پرواز به ارتفاعات را نیز انجام داده است .
این مقام مسئول  تصریح کرد: مشارکت مردم  در کنار دستگاه های اجرایی قابل تقدیر و بی نظیر است .
مدیرکل حفاظت محیط زیست افزود : محیط بانان و کارشناسان ستادی و اجرایی محیط زیست ،تیپ ۴۸ فتح ،تشکل های مردم نهاد  و منابع طبیعی با پشتیبانی هلال احمر در حال مهار آتش  هستند ،بخش اعظمی از آتش کنترل شده و امید است در پایان امروز مهارو کنترل شود .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح به همراه سپاه گچساران ، مدیریت بحران استان ،فرماندار شهرستان گچساران و شرکت بهره برداری نفت و گاز  حمایت های  پشتیبانی نیروها را انجام می دهند .
هاشمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همه کسانیکه در مهار آتش نفش داشته اند افزود : امیدواریم در پایان امروز حامل خبر خوش برای مردم باشیم .
گفتنی است آتش سوزی کوه خامین عصر روز ۲۰ تیر جاری  بر اثر آتشی که از مناطق آزاد شروع شده بود دچار حریق شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1