کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد:

حضور 3 بالگرد بصورت همزمان در کوه خامین گچساران

22 تير 1400 ساعت 11:26

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : از صبح امروز همزمان ۳ بالگرد در حال هلیبرن نیرو و تجهیزات به ارتفاعات هستند بخش اعظمی از آتش کنترل شده است.


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : از صبح امروز همزمان ۳ بالگرد در حال هلیبرن نیرو و تجهیزات به ارتفاعات هستند بخش اعظمی از آتش کنترل شده است.
به گزارش کبنانیوز به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد،  از صبح امروز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰  همزمان با سومین روز از آتش سوزی کوه خامین ،هلیبرن نیرو و تجهیزات به ارتفاعات با سرعت بیشتری در حال انجام است .
برهمین اساس ،سید اسدالله هاشمی مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت : بخش اعظمی از آتش کنترل  شده ، تلاش ها برای اطفاء در سومین روز همچنان ادامه دارد .
براساس این گزارش؛ هاشمی که از نخستین ساعت در این  اتش سوزی  حضور داشته و همچنان حضور دارد ضمن تشکراز استاندار در تامین تجهیزات افزود : از صبح امروز همزمان یک بالگرد از وزارت دفاع یک بالگرد از ارتش و یک بالگرد از هلال احمر کار هلیبرن نیرو به ارتفاعات را انجام میدهند ضمن انکه از دو روز گذشته بالگرد سپاه و هلال احمر و ارتش چندین سورتی پرواز به ارتفاعات را نیز انجام داده است .
این مقام مسئول  تصریح کرد: مشارکت مردم  در کنار دستگاه های اجرایی قابل تقدیر و بی نظیر است .
مدیرکل حفاظت محیط زیست افزود : محیط بانان و کارشناسان ستادی و اجرایی محیط زیست ،تیپ ۴۸ فتح ،تشکل های مردم نهاد  و منابع طبیعی با پشتیبانی هلال احمر در حال مهار آتش  هستند ،بخش اعظمی از آتش کنترل شده و امید است در پایان امروز مهارو کنترل شود .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح به همراه سپاه گچساران ، مدیریت بحران استان ،فرماندار شهرستان گچساران و شرکت بهره برداری نفت و گاز  حمایت های  پشتیبانی نیروها را انجام می دهند .
هاشمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همه کسانیکه در مهار آتش نفش داشته اند افزود : امیدواریم در پایان امروز حامل خبر خوش برای مردم باشیم .
گفتنی است آتش سوزی کوه خامین عصر روز ۲۰ تیر جاری  بر اثر آتشی که از مناطق آزاد شروع شده بود دچار حریق شد.

 


کد مطلب: 436781

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436781/حضور-3-بالگرد-بصورت-همزمان-کوه-خامین-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1