تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۲
کد مطلب : ۴۳۶۷۷۵
در ستاد بحران گچساران مطرح شد

واکنش تند دادستان گچساران نسبت به آتش سوزی‌ها؛ مدیران کجا بودند؟

۳
۱
واکنش تند دادستان گچساران نسبت به آتش سوزی‌ها؛ مدیران کجا بودند؟
کبنا ؛دادستان گچساران از مدیران کهگیلویه و بویراحمد شدیداً انتقاد کرد و گفت: بعد از یک سال مدیران کهگیلویه و بویراحمد را در شهرستان گچساران زیارت کردیم.
به گزارش کبنا، شامگاه ( دوشنبه 21 تیرماه 1400) نشست ستاد اضطراری مدیریت ستاد بحران گچساران با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان دادستان گچساران با بیان اینکه وقتی تا کنون کاری را انجام نداده‌ایم، دیگر تقدیر و تشکر لازم نیست، اظهار داشت: آتش کوه‌های گچساران هنوز روشن است و بنده آن چیزی که لازم است را قطعاً خواهم گفت.
وی ادامه داد: این آتش سوزی علاوه بر خسارت جبران ناپذیری که دارد اما امروز موجب شده که بعد از یک سال مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را در شهرستان زیارت کنیم.
دادستان گچساران با انتقاد از عدم حضور مدیران کل در یک سال اخیر در شهرستان گچساران گفت: تا به حال این مدیران کجا بودند که اکنون آمدند.
ادیبان در ادامه عنوان کرد: شهردار باشت از رسانه‌ها انتقاد کرد که به ایشان می‌گویم اگر رسانه‌ها نبودند اکنون این افراد هم اینجا جمع نمی‌شدند.
ادیبان گچساران اذعان کرد: متاسفانه در این آتش سوزی‌ها مشاهده می‌شود که یک مدیر سوار بر خودروهای شاسی بلند و با چند نفر برای گرفتن عکس در ارتفاعات حضور می‌یابند، می‌آیند و کاری از آنها بر نمی‌آید و تنها باید بطری‌های آب معدنی که برای نیروها به ارتفاعات آورده شده در بین آنها توزیع شود و آب خوردن گیر افرادی که در دل آتش هستند، نمی‌آید.
دادستان گچساران با بیان اینکه اساسی‌ترین مشکل نبود آموزش و نیروهای آموزش دیده است، گفت: سال گذشته این بلاها سرمان آمد و قرار بود برای مقابله با بحران تعدادی نیرو آموزش ببینند اما آموزش داده نشد.
ادیبان ادامه می‌شود: پیشنهاد من این است که برای مقابله با بحران‌ها به خصوص آتش سوزی یک فرماندهی واحد تشکیل شود و فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده میدان این بحران را فرماندهی کند.
وی از نبود امکانات و تجهیزات برای مهار آتش گلایه کرد و افزود: افرادی که چهار ساعت پیاده روی کرده‌اند دیگر توانایی خاموش کردن آتش را ندارد.
دادستان گچساران ابراز کرد: یکی از دغدغه ما در شهرستان در گذشته پایین آوردن رؤسا از کوه بود اما اکنون این مدیران در این شرایط بحرانی حضور ندارند.
ادیبان خاطرنشان کرد: برای مهار آتش سوزی اگر مانند روزهای گذشته از فرماندهی واحد اطاعت نکنیم، این آتش در جاده باشت و چرام خاموش خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درختان بلوار را سر بریدند باید شهر بی صاحب را مظلومانه در آتش بسوزد
سحته برشته
Iran, Islamic Republic of
هدفش چه بی نونم، اما خدایی گپلش خوب بی
حیدر
Iran, Islamic Republic of
درود برشرف وغیرتتان که حرف دل مردم را می زنید
حرارت گرما وسینه کشی کوه توان را از هرانسانی می گیرد
وقتی که بلوط 200 ساله جلویت میسوزد ونمی توانی کاری کنی
مسئولان بی لیاقت طالب میز را خاموش کنیم خامی خودش خاموش میشود.
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1