تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۳۶۷۰۷
ابتكار دادسرای عمومی و انقلاب مركز استان در برگزاری ميز خدمت

اولین میز خدمت قضایی خارج از محدوده به چیتاب رسید + تصاویر

۰
اولین میز خدمت قضایی خارج از محدوده به چیتاب رسید + تصاویر
کبنا ؛
ميز خدمتی با حضور دادستان مركز استان و معاونين دادستان کهگیلویه و بویراحمد و نيز با دعوت از قضات دادگاه كيفري و حقوقي و نيز ساير مسئولين شهر چيتاب در محل برگزاري نماز جمعه اين شهر روز جمعه ١٨ تيرماه برگزار گرديد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اين طرح پيرو تفاهم نامه منعقده في مابين دادسراي عمومي و انقلاب مركز استان و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان در بخش كبگيان به عنوان اولين محل اجراي خارج از محدوده شهري، برگزار گردید.

اين هيئت ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهداي شهر چيتاب به مقام شامخ شهدا ادای احترام و از نزديك از مراحل تكميل ساختمان اين مكان مقدس بازديد کردند.
مردم و مسئولان شهري نیز به بیان برخی مسائل مرتبط با اين مكان و نيز مشكلات مرتبط با منابع طبيعي و امرار معاش مردم منطقه را مطرح و در پايان نيز شهردار منطقه از کسری بودجه جهت تکمیل گلزار شهداء، از مسئولان قضایی تقاضاي مساعدت در اين خصوص را اعلام داشت.
دادستان عمومی و انقلاب مركز استان در ادامه ضمن پاسخگويي به درخواست هاي مردمي، در خصوص تكميل ساختمان گلزار شهدا نيز، وعده پیگیری جهت تسريع در اختصاص بودجه تکمیل پروژه گلزار شهدا را از طريق مراجع مربوطه اعلام نمودند.

در ادامه جلسه‌ای در دفتر امام جمعه بخش كبگيان با حضور اعضاي اين هيئت و مسئولان و معتمدين و متنفذين اين بخش برگزار گردید.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مركز استان هدف از اجراي اين طرح را تشریح و تأكيد کرد: تلاش براین است تا با اجرای برنامه های جهادی از اين قبيل، دستگاه قضايي استان و قضات در ميان مردم حضور يابند و مشكلات آنان را از نزدیک مشاهده و از ظرفيت هاي قانوني جهت حل اين معضلات بهره گيري نمايند.
امام جمعه شهر چيتاب نيز ضمن تقدیر از حرکت جهادی برگزاري ميز خدمت قضايي، مسائل و مشکلات را مطرح و خواستار رفع آنان شدند. در اين جلسه ۳ نفر از معتمدین و متنفذين هم مشکلات منطقه را مطرح و خواستار حل آنان شدند.
اين هيئت با حضور در مصلی نماز جمعه و برگزاري ميز خدمت قضايي و با ارائه مشاوره قضايي به اقراد متقاضي، پاسخگوی مشکلات مطروحه مردم منطقه شدند.
گلايه ها از برخي تشريفات اداري و تقاضاي اتخاذ تدبير در خصوص قطع درختان عرصه منابع طبيعي و نيز دادخواهي در خصوص فقدان ظرفيت اشتغال و همچنين ايرادات مسير مواصلاتي منطقه، از مهمترين مسائل مطرح شده در اين جلسه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1