تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۳۶۳۱۰
در قالب طرح طا‌ها؛

اجرای 1400 مورد بازرسی از بازار استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای 1400 مورد بازرسی از بازار استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛حدود هزار و چهارصد مورد بازرسی از بازار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (8 تیرماه 1400) مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان گفت: در سه ماهه اول امسال و در قالب طرح طا‌ها  حدود هزار ۴۰۰ مورد بازرسی و ۳۷ مورد نمونه برداری در بازار استان انجام شد.
بهمن رحمتی با بیان اینکه نظارت‌های استاندارد در حوزه‌های تولید و بازار موجب ارتقای کیفیت فرآورده‌ها شده و به سود تولید داخلی است، افزود: در طرح طاها، ازهمه واحد‌های صنفی عرضه کننده مواد غذایی و کشاورزی، مصالح ساختمانی و معدنی، صنایع الکترونیک، نساجی و چرم، مکانیک و همچنین واحد‌های ارائه دهنده خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بازرسی می‌شود.
رحمتی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل استاندارد استان، نظارت بر فرآورده‌ها و خدمات عرضه شده در بازار مصرف از لحاظ کیفیت و استاندارد است.
وی شناسایی واحد‌های تولیدی و کنترل کالا‌های مشمول استاندارد اجباری، ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های تولیدی در راستای تامین ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه، جمع‌آوری کالا‌های فاقد کیفیت از مراکز تولید، تمرکز، توزیع و عرضه و برخورد قانونی با واحد‌های تولیدی غیر مجاز و بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله اهداف اجرای طرح طا‌ها است.
بهمنی از مردم استان خواست در صورت خرید کالا، به نشان استاندارد و کد ده رقمی درج شده زیر علامت استاندارد توجه کرده و با ارسال این کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1