تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۳۵۳۸۳
کبنا از حواشی دیدار معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد با هنرمندان در کهگیلویه گزارش می دهد

وقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد حاضر نیست به کهگیلویه سفر کند/علت سکوت «کاظمی جو»چیست؟/سایه تفکر« سردسیر- گرمسیری بر مدیران فرهنگ و ارشاد!

۰
وقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد حاضر نیست به کهگیلویه سفر کند/علت سکوت «کاظمی جو»چیست؟/سایه تفکر« سردسیر- گرمسیری بر مدیران فرهنگ و ارشاد!
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان«ضعف و رکود فرهنگی دستگاه فرهنگی دولت در کهگیلویه و بویراحمد و...»در سایت خبری کبنا نیوز،مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد که حاضر نشد شهرستان کهگیلویه را به قدوم خود متبرک کند ولی معاونینش را برای دیداری نمایشی و رفع تکلیفی به کهگیلویه فرستاد تا به تعبیر خود حواشی را مدیریت کند.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت،گفته می شود دیدار معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد با هنرمندان کهگیلویه حواشی زیادی داشت و هنرمندان از قهر و بی توجهی مدیرکل ارشاد با هنرمندان سراسر استان ابراز نارضایی کردند.
هنرمندان کهگیلویه از سکوت طولانی مدت کاظمی جو رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در برابر این بی توجهی در تعجبند و می گویند:کاظمی جو که پایه ثابت نقد در تمامی حوزه ها است،حال چه شده است که در حوزه خود تبعیض قایل شده و  در این خصوص سکوت اختیار کرده است؟
در این دیدار،دکتر فلاحی عنوان کرد:در این مدت اخیر با توجه به کاستی ها و کم توجهی هایی که در حوزه هنر به ویژه در شهرستان شد،تصورم بر این بود که اصلا فرهنگ و ارشاد استان مدیرکل و یا مدیری ندارد.!
در ادامه ریس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه بیان کرد :علت اینکه هنرمندان نمایش اخیراً  به سمت حوزه هنری که وابسته به تبلیغات اسلامی است کوچ کردند چیست!؟
وی افزود:این بی توجهی ها قابل چشم پ.شی نیست و باید بگویم پشیمانیم که یک هنرمند مدیرکل شد.
سید روح اله احمدی روابط عمومی انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه هم در این دیدار گفت: متاسفانه تا داد رسانه بلند نشد و کار به وزارتخانه نکشید،دوستان بفکر برگزاری جلسه با انجمن ها نیفتادند.!
وی با اشاره به دیدار سید محمد موحد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این دیدار درخواست مهم موحد از جمله اعتبار برای شب شعر بلادشاپور، جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه و جشنواره فیلم با موضوع آسیب اجتماعی در دیشموک برای حوزه فرهنگ و هنر قابل تقدیر است.
احمدی تصریح کرد:جای تعجب است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد هیچگونه توجهی به حوزه رسانه و مطبوعات ندارد.!
گفته می شود،معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که به عنوان نماینده مدیرکل  در این جلسه حضور داشت در سخنانی که فرسنگ ها از هنر و فرهنگ به دور است گفت:ما همه گرمسیری هستیم و برای فرهنگ و هنر گرمسیر تلاش میکنیم.!
باید گفت مایه تاسف است که مسوولی آنهم در حوزه فرهنگ به تفکر شوم و ویرانگر سردسیر گرمسیری دامن زده است.!
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1