کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا از حواشی دیدار معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد با هنرمندان در کهگیلویه گزارش می دهد

وقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد حاضر نیست به کهگیلویه سفر کند/علت سکوت «کاظمی جو»چیست؟/سایه تفکر« سردسیر- گرمسیری بر مدیران فرهنگ و ارشاد!

21 خرداد 1400 ساعت 14:36

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد که حاضر نشد شهرستان کهگیلویه را به قدوم خود متبرک کند ولی معاونینش را برای دیداری نمایشی و رفع تکلیفی به کهگیلویه فرستاد تا به تعبیر خود حواشی را مدیریت کند.


بعد از انتشار مطلبی با عنوان«ضعف و رکود فرهنگی دستگاه فرهنگی دولت در کهگیلویه و بویراحمد و...»در سایت خبری کبنانیوز،مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد که حاضر نشد شهرستان کهگیلویه را به قدوم خود متبرک کند ولی معاونینش را برای دیداری نمایشی و رفع تکلیفی به کهگیلویه فرستاد تا به تعبیر خود حواشی را مدیریت کند.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت،گفته می شود دیدار معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد با هنرمندان کهگیلویه حواشی زیادی داشت و هنرمندان از قهر و بی توجهی مدیرکل ارشاد با هنرمندان سراسر استان ابراز نارضایی کردند.
هنرمندان کهگیلویه از سکوت طولانی مدت کاظمی جو رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در برابر این بی توجهی در تعجبند و می گویند:کاظمی جو که پایه ثابت نقد در تمامی حوزه ها است،حال چه شده است که در حوزه خود تبعیض قایل شده و  در این خصوص سکوت اختیار کرده است؟
در این دیدار،دکتر فلاحی عنوان کرد:در این مدت اخیر با توجه به کاستی ها و کم توجهی هایی که در حوزه هنر به ویژه در شهرستان شد،تصورم بر این بود که اصلا فرهنگ و ارشاد استان مدیرکل و یا مدیری ندارد.!
در ادامه ریس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه بیان کرد :علت اینکه هنرمندان نمایش اخیراً  به سمت حوزه هنری که وابسته به تبلیغات اسلامی است کوچ کردند چیست!؟
وی افزود:این بی توجهی ها قابل چشم پ.شی نیست و باید بگویم پشیمانیم که یک هنرمند مدیرکل شد.
سید روح اله احمدی روابط عمومی انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه هم در این دیدار گفت: متاسفانه تا داد رسانه بلند نشد و کار به وزارتخانه نکشید،دوستان بفکر برگزاری جلسه با انجمن ها نیفتادند.!
وی با اشاره به دیدار سید محمد موحد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این دیدار درخواست مهم موحد از جمله اعتبار برای شب شعر بلادشاپور، جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه و جشنواره فیلم با موضوع آسیب اجتماعی در دیشموک برای حوزه فرهنگ و هنر قابل تقدیر است.
احمدی تصریح کرد:جای تعجب است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد هیچگونه توجهی به حوزه رسانه و مطبوعات ندارد.!
گفته می شود،معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که به عنوان نماینده مدیرکل  در این جلسه حضور داشت در سخنانی که فرسنگ ها از هنر و فرهنگ به دور است گفت:ما همه گرمسیری هستیم و برای فرهنگ و هنر گرمسیر تلاش میکنیم.!
باید گفت مایه تاسف است که مسوولی آنهم در حوزه فرهنگ به تفکر شوم و ویرانگر سردسیر گرمسیری دامن زده است.!


کد مطلب: 435383

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435383/وقتی-مدیرکل-فرهنگ-ارشاد-حاضر-نیست-کهگیلویه-سفر-کند-علت-سکوت-کاظمی-جو-چیست-سایه-تفکر-سردسیر-گرمسیری-مدیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1