تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۳۴۷۷۴
«محمد آران پور» سخنگوی شورای شهر دهدشت در گفت و گو با کبنا مطرح کرد

«حق الزحمه ام» در شورای پنجم را به امور فرهنگی و نیروهای شهرداری اهدا کردم

۰
«حق الزحمه ام» در شورای پنجم را به امور فرهنگی و نیروهای شهرداری  اهدا کردم
کبنا ؛
«هر ریالی که بابت حق الزحمه از شورای شهر دریافت نمودم، طی بازه زمانی مختلف تقدیم به نیروهای زحمت کش شهرداری یا حمایت از فعالیت های فرهنگی، ورزشی و مذهبی_ اعتقادی و نیازهای اساسی نیروها و شهروندان نمودم.» این بخشی از صحبت های«محمد آران پور» سخنگوی شورای شهر دهدشت و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دهدشت در گفت و گو با کبنا نیوز می باشد.
کبنا نیوز؛یکی از وعده های انتخاباتی شما در دوره پنجم شورای شهر دهدشت،عدم دریافت حقوق از شورای شهر دهدشت بود،آیا عملی شد؟

به نام خدا و با عرض سلام محضر رسانه محترم و اهالی هم شهری هایم؛ حقیقتا برابر عهدی که با خودم بسته بودم “هر ریالی که بابت حق الزحمه از شورای شهر دریافت نمودم، طی بازه زمانی مختلف تقدیم به نیروهای زحمت کش شهرداری یا حمایت از فعالیت های فرهنگی، ورزشی و مذهبی_ اعتقادی و نیازهای اساسی نیروها و شهروندان نمودم.”
خوشحالم که تا به اکنون کسی را نیافتیم و ادعایی نداشت که در پاکدستی تمامی عزیزانم در شورا پنجم تردیدی داشته باشد یا حرف و حدیثی در خصوص دست کجی یا خدای ناکرده خیانت در امانت برادرانم نسبت به شورای پنجم عرضه و بیان کرده باشد.
 انصافا همه دوستانم در شورای پنجم شهر دهدشت چنین عمل نمودند و هرگاه نامه ای از شهرداری جهت کمک به اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و مذهبی_اعتقادی، و اجتماعی می آمد، دوستان با در نظر گرفتن وضعیت ضعیف مالی شهرداری به صورت شخصی کمک می کردند.
جای آن دارد از این تریبون و رسانه و در این خصوص از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کرده و‌ بابت تلاش و زحمات شان کمال سپاسگزاری خود را اعلام نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1