تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۴۳۳۷۶۱
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خبر داد

موافقت وزارت بهداشت با احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت

۱
۲
موافقت وزارت بهداشت با احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت
کبنا ؛توسعه بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد نامتوازن است، در این شرایط کرونایی نیاز به توسعه و نوسازی بیمارستانی در کهگیلویه بیش از هر زمانی احساس می‌شود. سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در این زمینه از موافقت اولیه احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت خبر داد و گفت: در ادامه سلسه نشست‌ها  و چانه زنی  با وزراء و مسئولین کشوری، موافقت احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت در دیدار معاونان وزارت بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد.
به گزارش کبنا، سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ، اظهار داشت: جلسه مشترکی در وزارت بهدشت با حضور دکتر تقوی نژاد و دکتر جان بابایی، استاندار  کهگیلویه و بویراحمد، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار کهگیلویه و رئیس شبکه بهداشت این شهرستان، مشاور عالی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و دیگر مسئولین وزارت بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد که مقرر شد ظرف هفته‌های آتی، تفاهم نامه احداث بیمارستان یکصد تختخوابی  دهدشت تنظیم و به امضا مسئولین دو وزارتخانه برسد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

سید محمد موحد با اشاره به سفر معاون وزیر بهداشت، گفت: پس از بحث و بررسی جدی و دفاعیات محکم و مستند اینجانب، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پرویز یزدان پناه رییس دانشگاه علوم پزشکی و کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه انجام گرفت.
وی افزود: همچنین ارائه آمار از وضعیت سرانه زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه توسط رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه و معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، سازمان تأمین اجتماعی  را به وادار به احداث و تجهیز بیمارستان یکصد تختخوابی در شهر دهدشت کرد.

موحد  در ادامه با اشاره به سانحه اخیر یک دستگاه آمبولانس بیمارستان دهدشت، گفت: در همین جلسه اعتبار لازم جهت خریداری دو دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه با قید فوریت از مسؤولان وزارت بهداشت گرفته شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس از مجموعه وزارت بهداشت و تأمین اجتماعی خصوصاً دکتر سالاری مدیر عامل تأمین اجتماعی و دکتر تقوی نژاد  و همراهی استاندار و مجموعه علوم پزشکی استان از توجه جدی آنان به حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کروم من دلت
تن خدا
مکو ......کرو تو دورت تموم ایوابو
این طرح تموم نیابو

در زمان سردار هاشمی وتاجگردون مصوب شد
بیمارستان 120 تختخوابی برای دهدشت بزنند
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1