کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خبر داد

موافقت وزارت بهداشت با احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت

13 ارديبهشت 1400 ساعت 20:48

حجت الاسلام سید محمد موحد گفت: در ادامه سلسه نشست‌ها و چانه زنی با وزراء و مسئولین کشوری، موافقت احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت در دیدار معاونان وزارت بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد.


توسعه بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد نامتوازن است، در این شرایط کرونایی نیاز به توسعه و نوسازی بیمارستانی در کهگیلویه بیش از هر زمانی احساس می‌شود. سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در این زمینه از موافقت اولیه احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت خبر داد و گفت: در ادامه سلسه نشست‌ها  و چانه زنی  با وزراء و مسئولین کشوری، موافقت احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت در دیدار معاونان وزارت بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد.
به گزارش کبنا، سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ، اظهار داشت: جلسه مشترکی در وزارت بهدشت با حضور دکتر تقوی نژاد و دکتر جان بابایی، استاندار  کهگیلویه و بویراحمد، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار کهگیلویه و رئیس شبکه بهداشت این شهرستان، مشاور عالی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و دیگر مسئولین وزارت بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد که مقرر شد ظرف هفته‌های آتی، تفاهم نامه احداث بیمارستان یکصد تختخوابی  دهدشت تنظیم و به امضا مسئولین دو وزارتخانه برسد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

سید محمد موحد با اشاره به سفر معاون وزیر بهداشت، گفت: پس از بحث و بررسی جدی و دفاعیات محکم و مستند اینجانب، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پرویز یزدان پناه رییس دانشگاه علوم پزشکی و کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه انجام گرفت.
وی افزود: همچنین ارائه آمار از وضعیت سرانه زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه توسط رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه و معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، سازمان تأمین اجتماعی  را به وادار به احداث و تجهیز بیمارستان یکصد تختخوابی در شهر دهدشت کرد.

موحد  در ادامه با اشاره به سانحه اخیر یک دستگاه آمبولانس بیمارستان دهدشت، گفت: در همین جلسه اعتبار لازم جهت خریداری دو دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه با قید فوریت از مسؤولان وزارت بهداشت گرفته شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس از مجموعه وزارت بهداشت و تأمین اجتماعی خصوصاً دکتر سالاری مدیر عامل تأمین اجتماعی و دکتر تقوی نژاد  و همراهی استاندار و مجموعه علوم پزشکی استان از توجه جدی آنان به حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد.


کد مطلب: 433761

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433761/موافقت-وزارت-بهداشت-احداث-بیمارستان-100-تختخوابی-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1