تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۳۲۹۷۹
در نشست مجمع نمایندگان استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مهدی روشنفکر: شایسته نیست تالار فرهنگ و‌ هنر یاسوج بعد از ۱۳ سال به حال خودش رها شود

۵
۰
مهدی روشنفکر: شایسته نیست تالار فرهنگ و‌ هنر یاسوج بعد از ۱۳ سال به حال خودش رها شود
کبنا ؛نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از طولانی شدن روند اجرایی پروژه احداث تالار فرهنگ و هنر یاسوج انتقاد کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از دفتر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، مهدی روشنفکر در نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تالار فرهنگ و‌ هنر یاسوج سال ۸۷ کلنگ زنی شد و قرار بود ۳ ساله به بهره برداری برسد ولی بعد از ۱۳ سال زیبنده نیست در کنار رود زیبای بشار یک غول آهنی را به حال خودش رها کنند.
وی عنوان کرد: به بهانه چابک سازی ساختار اداری و کوچک تر شدن دستگاه‌های دولتی، سبب شد که مهم ترین و اصلی ترین اداره مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد به تعطیلی کشانده شود تا جایی که نظارت بر کار آموزشگاه‌های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شهرستان تعطیل و به صفر رسیده که انتظار می‌رود ایجاد و راه‌اندازی این اداره در دستور کار قرار گیرد.
روشنفکر بیان کرد: استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تازه تاسیس مارگون و احداث مجتمع فرهنگی و هنری با توجه به فقر و محرومیت منطقه و همچنین شور نشاط جوانان و نوجوانان و هنرمندان این شهرستان بعنوان یکی از اولویت‌ها و نیازمندی‌های این شهرستان اجرایی شود.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظر به جمعیت بالای 30 هزار نفر شهر مادوان (حاشیه شهر یاسوج) می طلبد یک فرهنگسرا از اولویت‌های اصلی و مهم وزارت ارشاد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر باشد.
روشنفکر ادامه داد: حمایت فراگیر و تاثیرگذار از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای نشر آثار فاخر خود با توجه به عدم استطاعت و توانایی آنها برای نشر آثار ضروری است.
وی یادآور شد: حمایت بیشتر از نویسندگان استان برای تسهیل در خرید کتاب نیز از خواسته‌های هنرمندان استان از مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خداوکیلی همش حرف کو عمل
خداوکیلی همش حرف کو عمل
Romania
جناب روشنفکر در کمیسیون تلفیق چه گلی به سرمان زدی که امروز میخای با وزیر فرهنگ‌چه تاج گلی برامون‌بیاری مارا به خیر تو امیدی نیست نمک‌بر زخممان نزن . دیگه گوشمان پر شده از طمطراق های بی سود
ندای وحشت
Iran, Islamic Republic of
نخسته
مردم استان و یاسوج هم 13 ساله همین حرف رو میزنن
خب نتیجه !!!!!؟؟؟؟؟
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
فایل های مرتبط
1