تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۷۷
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

تجهیز روستای دلی اولادعلی مومن بویراحمد به اینترنت پرسرعت

۳
۰
تجهیز روستای دلی اولادعلی مومن بویراحمد به اینترنت پرسرعت
کبنا ؛
یکی از نقاطی که بر اساس شرایط ویژه اقتصادی روستا و محور یاسوج به بابامیدان در حدفاصل تنگ کناره دشت روم  از اهمیت خاصی جهت برقراری ارتباط و اینترنت پرسرعت  برخوردار بوده روستاهای دلی اولادعلی مومن  از توابع شهرستان بویراحمد است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در دی ماه ۹۹ به منظور بررسی وضعیت ارتباطی آن ، به روستای دلی اولادعلی مومن رفته و از نزدیک  روستا را از حیث پوشش آنتن دهی و اینترنت مورد بررسی قرار داد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت: با تلاش همکارانم در  ارتباطات سیار منطقه در بهمن ماه ۹۹ روستاهای دلی اولادمومن به اینترنت پرسرعت متصل و اهالی باسخاوت این روستا، می‌توانند شعار ارتباطی فراگیر را به عینه لمس کنند و با تغییر تکنولوژی این سایت، می توان گفت کلیه روستاهای دهستان دشتروم از تنگ کناره تا کوشک به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
سید محمد هادی امیری در پایان خاطر نشان کرد: طرح های بسیارخوبی در آینده نزدیک در سطح استان مورد بهره برداری قرارخواهند گرفت که نویدخوبی برای توسعه ی مخابراتی استان عزیزمان کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روستای بادنگان و چناربرم میمند روستای کتاب لما و توت نده و سرتنگ ساران در جاده یاسوج به سمیرم به پاتاوه پوشش آنتن ندارند و کل مسیر جادهدیاسوج به اصفهان دچار اختلال تلفن همراه هست لطفا پوشش آنتن مسیر یاسوج به پاتاوه به سمیرم به اصفهان را حل نمایید.
اکبری
Iran, Islamic Republic of
مشکلشون فقط اینترنت پر سرعت بود!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب مهندس امیری مدیر عامل شرکت مخابرات استان ک.ب
امیدوارم این مطلب را هم یه روزی مطالعه بفرمایید.
چرا روستای کالوس که جزء روستاهای اقماری شهر یاسوج هست، از لحاظ پوشش آنتن دهی تلفن همراه وضعیت مطلوبی ندارد،و هیچ کس هم جوابگوی ما نیست با سامانه ۱۱۱ هم تماس گرفتیم ولی خبری نشد. مااز لحاظ امکانات در شعب ابیطالب قرار گرفتیم اما متاسفانه موریانه ها این روزها شکمی پر دارند!! و ب جای اینکه کاغذ قرارداد را میل کنند، پیتزا می خورند!؟ و شکم سیر خبر از شکم گرسنه ندارد!
لطفا اگه کاری از دست عالی جناب ساخته میشه تکلیف ما را مشخص کنبد!؟
زیرا مجبوریم که به شهر مهاجرت کنیم و حاشیه نشین شهر بشیم ب دلیل نبود امکانات که فقر هم بدنبال دارد، اما بهتر از این هست ک بچه هامون هیچ گونه امکاناتی جهت آموزش نداشته باشن حتی تلویزیون!!!!!
یا با ایجاد زیر ساخت های تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه اول یا ایرانسل ..در خود روستای کالوس نه در مسیر منتهی به شهر چیتاب جهت عدم مهاجرت!به ما کمک کنید،زیرا این روستا زادگاه سردار شهید هرمز پور هست و شایسته این همه بی عدالتی نیستیم!
یا لااقل تلفن ثابت به ما واگذار کنید،دعایتان هم خواهیم نمود.
البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست
ما قبلا جناب دکتر هدایت خواه نماینده این شهر بودن می توانستن برای ما این کارا را انجام بدن ولی ایشان ب دلیل رعایت عدالت امتناع نمودند زیرا از نظر ایشان زیلایی و دلی رچ و .....مقدم بر روستای کالوس بود.اما متاسفانه ما یه عمری هست زیر بار بی عدالتی کمر خم کردیم .زیرا یک روز چوب مرحوم محمودیان خوردیم ب بهانه رای ب کاندید رقیب ، یک روز چوپ مسعودحسینی ب بهانه رای ب محمودیان ، یک روز چوب سید باقرموسوی ب بهانه رای دادن به حسینی و یک روز هم چوب عدالت خواهی هدایت خواه را خوردیم،و مورد غضب جناب زارع قرار گرفتیم. اما دیگه چند سالی هست.که کار کردن ایل و طایفه ای شده و به ما بی توجهی میشه، اما ما بر خلاف همگان اعتقاد داریم که چوب خدا صدا داره مواظب باشید.
لطفا ما را دریابید!
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
1