کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

تجهیز روستای دلی اولادعلی مومن بویراحمد به اینترنت پرسرعت

28 بهمن 1399 ساعت 23:40

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلیه روستاهای دهستان دشتروم از تنگ کناره تا کوشک به اینترنت پرسرعت متصل شدند.


یکی از نقاطی که بر اساس شرایط ویژه اقتصادی روستا و محور یاسوج به بابامیدان در حدفاصل تنگ کناره دشت روم  از اهمیت خاصی جهت برقراری ارتباط و اینترنت پرسرعت  برخوردار بوده روستاهای دلی اولادعلی مومن  از توابع شهرستان بویراحمد است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در دی ماه ۹۹ به منظور بررسی وضعیت ارتباطی آن ، به روستای دلی اولادعلی مومن رفته و از نزدیک  روستا را از حیث پوشش آنتن دهی و اینترنت مورد بررسی قرار داد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت: با تلاش همکارانم در  ارتباطات سیار منطقه در بهمن ماه ۹۹ روستاهای دلی اولادمومن به اینترنت پرسرعت متصل و اهالی باسخاوت این روستا، می‌توانند شعار ارتباطی فراگیر را به عینه لمس کنند و با تغییر تکنولوژی این سایت، می توان گفت کلیه روستاهای دهستان دشتروم از تنگ کناره تا کوشک به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
سید محمد هادی امیری در پایان خاطر نشان کرد: طرح های بسیارخوبی در آینده نزدیک در سطح استان مورد بهره برداری قرارخواهند گرفت که نویدخوبی برای توسعه ی مخابراتی استان عزیزمان کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.


کد مطلب: 430877

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430877/تجهیز-روستای-دلی-اولادعلی-مومن-بویراحمد-اینترنت-پرسرعت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1