تاریخ انتشار
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۹۶۸
یادداشت| وحید محمدعلی‌پور

فوتبال نفت و گاز گچساران به کجا می‌رود؟

۴
۰
فوتبال نفت و گاز گچساران به کجا می‌رود؟
کبنا ؛نفت و گاز گچساران با قدمت بالا در فوتبال ایران و استعدادهای ناب و درخشان که مهره‌های ارزشمندی را تقدیم باشگاه‌های مختلف کشور از جمله تیم‌های لیگ برتری کرده؛ طی سال‌های اخیر بخصوص آغاز نیم فصل اول لیگ دسته دوم هر چند استارت خوبی زد اما در ادامه راه باخت‌های پیاپی در زمین حریفان و هم در زمین خود را تجربه نموده که بی‌سابقه بوده است.
علیرغم فراز و نشیب‌های فراوان طی سال گذشته و بخصوص امسال تیم نفت و گاز سعی در بکارگیری بازیکنان بومی با عنایت به تخصیص بودجه ناچیز به تنها نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد خود جای بسی تامل دارد. روی سخنم به مسئولین ورزش شهرستان و شرکت نفت و استان می‌باشد. مسئولینی که توجهی به ورزش استان و شهرستان‌ها نداشته؛ با کدام هدف پشت میز اداره ورزش نشسته‌اید و روز خود را به کدام امید سپری می‌کنید و بازخورد کارتان چیست؟
در عجبم از این همه بی‌خیالی مسئولین ورزش، شما را چه می‌شود؟ فوتبال نفت و گاز نبود که مدعی صعود به لیگ برتر را داشت و همان تیم نبود که تمامی تیم‌ها آرزوی تساوی در شهر گچساران را داشتند؟ البته مسئولین شهرستان و استان نشان دادند که همیشه در بحث شعار بی‌عمل اول هستند. همانگونه که سال‌های گذشته تیم شهرداری یاسوج را زمین زدند. مثل اینکه دستی توی کار هست و می‌خواهند تیم‌های ورزشی گچساران و استان کمر راست نکنند. حتی در دوره هشت ساله نماینده گچساران شاهد کم‌توجهی به فوتبال و عدم تخصیص اعتبار لازم بودیم باتوجه به نفوذی که در مجلس داشتند و متاسفانه نفت و گاز گچساران امروز غریب و مظلوم واقع شده است.
عده‌ای از آقایان مسئول ورزش نفت مدعی کم‌توجهی و عدم تخصیص اعتبار از سوی مرکز به گچساران هستند. سوال اینجاست مگر نفت و گاز زیرپای ما استخراج نمی‌شود، چرا برای نفت مسجدسلیمان بودجه تخصیص می‌دهند اما برای گچساران اختصاص ندادند! اگر بخواهیم مقایسه انجام دهیم نفت امیدیه نیز مانند گچساران در لیگ دو و در گروه دو بازی می‌کند اما حال و روز بد گچساران را ندارد؟ روی سخنم از سرمربی گرفته تا بازیکن و مسئولین و متولیان امر و فرماندار جدید و استاندار محترم است که به نوعی درگیر ورزش نفت و گاز گچساران هستند تا دیر نشده برای این تیم فکری اساسی شود تنها دل مشغولی جوانان را از آنان نگیرید.

============
وحید محمدعلی‌پور
کارشناس ارشد حقوق بین الملل
نام شما

آدرس ايميل شما

عادل .م
Iran, Islamic Republic of
درود برجناب آقای محمدعلی پور که همواره دلسوز ورزش گچساران بوده اند به چه چیزی شکایت کنیم وقتی که آدم های غیرفوتبالی وجناحی بالای سرورزش باشند ازاین بدترهم سرمان می آید. خدایا خودت به دادمان برس.
Iran, Islamic Republic of
بایدمردم ومسئولین و ورزشکاران دست دردست هم ومتحد وهمدل شوند ونگذارند نتایج بدنفت وگاز تکرارشود.همه از فرازمند حمایت کنند.
محمدفاتحی
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا بابا بخدا مردم دیگه از دست خودشون هم خسته شده اند تاچه رسدبه فوتبال و ای جور چیزها
Iran, Islamic Republic of
به شترگفتند کج راه میری گفت کجام راسته حالا حکایت ورزش گچساران وفوتبال نفت و مسئولین سفارشی ونالایق هست.
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1