کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگاهی به حضور علی خوان‌پایه به عنوان فرماندار گچساران؛

بود و نبود فرماندار گچساران!

18 دی 1399 ساعت 17:05

در سالهای گذشته، تاجگردون نماینده اسبق در سفرهای خود به گچساران و در جلسات گاها مدیران را بازخواست می کرد و عملکرد آنها را زیرسوال می برد ولی الان که گچساران نماینده ای ندارد آیا فرماندار شهرستان گچساران توانسته است این نبود را جبران کند؟


علی خوانپایه از مدیرکلی راه  و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به خاطر مسائل سیاسی و انتخاباتی به گچساران کشانده شد، اما از ابتدای حضور خود تاکنون بیشترین فعالیت‌ها در فرمانداری توسط معاون سیاسی وی که سالها این منصب را برعهده داشته، انجام می‌گیرد.
به گزارش کبنانیوز، طی ماه‌های اخیر بیشتر جلسات فرمانداری شهرستان گچساران با محوریت کرونا برگزار می‌شود، مصوبات خاصی در جلسات فرهنگی و اجتماعی برای رفع مشکلات دیده نمی‌شود. هیچ مدیری در حوزه‌های مختلف آنگونه که باید و شاید پاسخگوی عملکرد خود، نیست و کسی هم پاسخی از آن‌ها نمی‌خواهد. در سالهای گذشته، تاجگردون نماینده اسبق در سفرهای خود به گچساران و در جلسات گاهاً مدیران را بازخواست می‌کرد و عملکرد آنها را زیرسئوال می‌برد. ولی الان که گچساران نماینده‌ای ندارد. آیا فرماندار شهرستان گچساران توانسته است، این نبود را جبران کند؟
سالهای گذشته شاهد بوده‌ایم مدیران و مدیران کل، قبل از جلسات دستگاه‌های اجرایی بخصوص در جلسات پروژه‌های عمرانی مدیران از روز قبل با سر زدن به پروژه عمرانی مربوطه، گزارشی از روند کار و پیشرفت پروژه در جلسه ارائه می‌دادند که در همان حالت نیز مورد اقبال قرار نمی‌گرفت، ولی حالا دریغ از اینکه از یک مدیر سؤال شود!
در عوض، در جلسات  می‌بینیم که وقتی مدیری اعتراضی می‌کند، آدرس‌های اشتباه به او داده می‌شود، و اولین شخصی هم که جواب اعتراض را می‌دهد. شخص فرماندار است، مدیر فنی و حرفه‌ای در ماه‌های پیش از نبود بودجه برای خرید لوازم اعتراض می‌کند، که جواب اعتراض او چیزی بیش از «تشر و غرولند» نیست و در نهایت او را به حل مشکلاتش از طریق مدیرکل ارجاع می‌دهند، وقتی طی روزهای گذشته «یک کارشناس» به نبود نظارت بر زیرسازی چمن‌های مصنوعی اعتراض کرد، آقای فرماندار عوض بازخواست مسئول مربوطه و حساسیت داشتن بر مسائل، پاسخی بی راهه و اشتباهی به این کارشناس دادند. در واقع، با وجود اینگونه مسائل، مشخص است فرماندار گچساران هیچ حساسیتی نسبت به مسائل و مشکلات گچساران ندارند.
مدیر صنعت معدن تجارت با وجود مدیریت غیرمطلوب در توزیع کالاهای اساسی تا به حال هیچ اعتراضی به مدیریت وی نشده است، و این روزها هم گزارش‌های سازمان صمت در جلسات محدود به نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در بازار شده، تا جایی که بالا رفتن قیمت مرغ، نایاب شدن روغن، گوجه و گرانی کلی در بازار بدون هیچ حساسیتی از سوی مدیران  دنبال می‌شود، و می‌بینیم که اخیراً دادستان گچساران به موضوع توزیع روغن، گرانی گوجه و موارد دیگر ورود کرده است. (چطور مدیریت سازمان صمت در تهران یا شهرهای دیگر، با مدیریت توزیع خود، قیمت کالاهای اساسی را پایین آوردند، و در ماه اخیر دیدیم که قیمت مرغ به کمتر از 20 هزار تومان رسید! اما پاسخی که عموماً مسئولان ما می‌دهند این است که مسائل اقتصادی و بازار یک مسئله کشوری است و همین دستاویزی برای کار نکردن می‌شود! و در حال حاضر نیز کهگیلویه و بویراحمد یکی از گران‌ترین استان‌ها در کشور است، از طرفی در بهبهان که در همسایگی گچساران است قیمت اجناس بسیار پایین‌تر از گچساران به فروش می‌رسد!)

بیشتر بخوانید:

مسئولان می گویند روغن هست؛ مردم می گویند نیست! / دست دلالان در بازار روغن

مرغ کیلویی 26000 تومان در گچساران / افزایش تقاضای مردم با وجود گرانی!

ساماندهی امور جوانان؛ جلساتی که خروجی و کارآمدی ندارند


دادستان جوان و انقلابی شهرستان گچساران از بدو ورود به این شهرستان، علاوه بر فعالیت‌های انسان‌دوستانه [کلیک کنید] سایر امور را در این مدت کوتاه شناسایی و برای رفع آنها ورود کرده، و شخصاً مسائل را با حساسیت هر چه تمام‌تر دنبال می‌کند. وی توانسته جلوی سوء استفاده‌ها را در چهاربیشه گچساران بگیرد و حریم روخانه تلخاب شیرین را از چنگال منفعت طلبان آزاد کند. کاری که در این سال‌ها خوان پایه از اجرای آن قادر نبوده و هیچ گاه دیده نشد که سخنی در باره این موضوعات بیان کند.  اینکه یک کارشناس در جلسه‌ای به فرماندار گزارشی می‌دهد و خواستار نظارت مسئول مربوطه است. اینقدر بدون حساسیت و بی اهمیت در نظر فرماندار جلوه می‌کند که بی هیچ پاسخی می‌ماند!


کد مطلب: 429418

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429418/نبود-فرماندار-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1