تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۲۹۳۹۶
نگاهی به عملکرد سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛

جهاد کشاورزی؛ مدیریت آرام و کارآمد

۱
۰
جهاد کشاورزی؛ مدیریت آرام و کارآمد
کبنا ؛ الیاس تاج‌الدینی در دوران مدیریتش در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، بیش از آنکه حرف بزند و تریبون به دست بگیرد، کار کرده و خودش و بخش تحت مدیریتش را از حاشیه دور کرده است.
 به گزارش کبنا از یاسوج، بهنام کریمی در گزارشی به تحلیل عملکرد الیاس تاج‌الدینی در دوران مدیریتش بر جهاد کشاورزی پرداخته و نوشته است که آقای تاج‌الدینی یکی از موفق‌ترین مدیران دولت تدبیر و امید بوده است.
او نوشته تاج‌الدینی نشان داده است که مدیری آرام است و در سکوت کار می‌کند و تاکنون به خوبی توانسته است حواشی متعدد این سازمان را که بر عملکرد کلی بخش کشاورزی اثر منفی داشته است، کنترل کند و جو متشنج و پرحاشیه این بخش را آرام کند.
 او برای علمی شدن کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد و گذار از دوران سنتی به مدرن تلاش‌های زیادی کرده و در این راه نیز دستاوردهای خوبی داشته است.
 جهاد کشاورزی در همه افتتاحیه‌ها، با دست پر رفته و در این مدت پروژه‌های مهمی با قیچی آقای تاج‌الدینی افتتاح شدند.
 تکمیل پروژه‌های زخمی و نیمه‌تمام، بخش دیگری از کارنامه موفق تاج‌الدینی است به طوری که در دو سال اخیر طرح‌های قابل توجهی تحویل مردم داده شده و سرعت پیشرفت بسیاری از پروژه‌ها در نقاط مختلف این استان قابل توجه بوده است.
 طرح‌های لیشتر، باباکلان، کاکان، خان‌احمد، سد ایلی‌آباد و چندین پروژه دیگر از این جمله‌اند.
 ظرفیت سردخانه‌ها در این مدت بالا رفته و صنایع تبدیلی و تکمیلی به طور محسوسی مورد توجه قرار گرفتند و طرح‌های خوبی در این دو حوزه در دستور کار قرار گرفت. 
تاج‌الدینی در بحران‌های متعددی از جمله سیل‌های گذشته و حمله گسترده ملخ صحرایی به مزارع نشان داد که مدیریت حساب‌شده‌ای در کنترل بحران دارد و در این آزمون هم موفق بیرون آمد.

   

 او همچنین هماهنگی بسیار خوبی بین ادارات مهم زیرمجموعه جهاد کشاورزی از جمله منابع طبیعی، دامپزشکی، تعاون روستایی، امورعشایر و مدیران مستقل جهاد برقرار کرد تا بدون حاشیه و زیر چتر جهاد خدمات بهتری به مردم داشته باشند.
 نحوه ارتباط تاج‌الدینی با نمایندگان مجلس هم متعادل بود و نه همانند برخی مدیران کاملاً گوش به دهن آن‌ها بود و نه هم مثل برخی دیگر بود که به پشتوانه‌هایی در مقابل نمایندگان می‌ایستند و فرصت خدمت و تعامل با نمایندگان مردم را می‌سوزانند؛ او تعادل خوبی دارد و در این حوزه هم بی‌حاشیه و اهل تعامل بود. 
تاج‌الدینی اما از آنجا که در داشتن رسانه و تریبون ضعیف بود، مخالفانش حتی نقاط قوتش را در افکار عمومی وارونه و به عنوان یک ضعف مطرح می‌کردند تا بلکه از این راه به اهداف خود برسند.
او اگرچه تسلط خوبی در بیان عملکرد و دغدغه‌های بخش کشاورزی داشت اما کمتر اهل رسانه‌ای کردن کارهایش و بزرگ کردن آنها در رسانه‌ها بود؛ موضوعی که برخی از آن بهره‌برداری‌های خاص خودشان را کردند.
 در جمع‌بندی شاخص‌های مختلف و بررسی کارنامه مدیر ارشد جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، یک نتیجه طلایی نشان می‌دهد که در سرجمع تاج‌الدینی موفق عمل کرده است؛ آن شاخص طلایی افزایش قابل توجه تولیدات کشاورزی در بخش‌ها و زیربخش‌های زراعت، باغ، شیلات، دام، عسل و... است که کارنامه این مدیر را تکمیل می‌کند. 
در فرصت‌های بعدی به بررسی جزئی‌تر کارنامه تاج‌الدینی در جهاد کشاورزی خواهیم پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

نقاد
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیامت فکر کنم اشتباه گرفتید
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
1