تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۱۶۲
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور در گفت‌وگو با کبنا:

کهگیلویه و بویراحمد جز ۵ استان برتر کشور است

۱
۱
کهگیلویه و بویراحمد جز ۵ استان برتر کشور است
کبنا ؛ شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر که به همراه معاون وزیر کار به کهگیلویه سفر کرده بود به همراه عیسی کریمی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از دفاتر کارگزاری بیمه بازدید کرد.
شیرکانی در بازدید از از دفتر کارگزاری چرام در گفت وگو با کبنا در چرام بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵ کارگزار داریم که اکثر این کارگزاری‌ها مستقل هستند و این موضوع باعث شده که پیشرفت کاری این دفاتر بهتر شود.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر ایران با بیان اینکه امیدوارم که بقیه کارگزارها را هم به کارگزای مستقل سوق دهیم افزود: در دفاتر استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به ۲۰ هزار نفر بیمه شده فعال داریم
که با وضع اقتصادی و وضعیت کرونا در چند ماه اخیر کهگیلویه و بویراحمد حرکت خوبی شروع کرده و در چند ماه اخیر درجذب و تمدید شتاب رشدی داشته و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد جز ۵ استان برتر کشور هست.
شیرکانی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم همین شتاب را حفظ کنیم کهگیلویه و بویراحمد جایگاه خوبی در کشور دارد که امیدوارم با شناختی که مردم از این صندوق پیدا می‌کنند و با تلاش‌هایی که رسانه‌ها و همکاران دولتی و همکاران صندوق بیمه اجتماعی دارند، این استان، استانی است که بیس روستایی قوی دارد، از لحاظ کشاورزی مستعد هست و درک خوبی از مسائل بیمه‌ای دارد، بتواند مثل گذشته جایگاه بسیار خوبی در کشور داشته باشد.
    
شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر کشور در خصوص صندوق بیمه اجتماعی طرح جدید این صندوق برای بیمه کردن کشاورزان، روستاییان و عشایر بیان کرد: در طرحی جدید یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از کسانی که در روستا و عشایر زندگی می‌کنند و بیمه نیستند در صورتی که تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، یا قالبیاف باشند، کسانی که در صنایع دستی کار می‌کنند، زنان سرپرست خانوار و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر بصورت مجانی بیمه می‌کنیم.
شیرکانی با اشاره اینکه امروزه ۱۵ درصد حق بیمه در صندوق‌های بیمه اجتماعی کشور؛ ۱۰ درصد دولت و ۵ درصد مردم پرداخت می‌کنند اما در طرح جدید ۱۴ درصد دولت و ۱ درصد مردم پرداخت می‌کنند تا به ۵ درصد برسد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر در کنار این طرح‌ها ما مشکلی داشتیم کسانی که بیمه می‌شدند ومستمری دریافت می‌کردند مزایای کمیته و بهزیستی آنها قطع می‌شد که با همکاری خوبی که آقای بختیاری داشتند؛ مستمری آنها در کمیته و بهزیستی قطع نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من ماندم با اين همه تقدير و تشكر اين روزا از مسولين استان، چرا اينقدر وضع و احوال اينه ؟؟!!!
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1