تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۲۸۸۷۲

نشست کاهش آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
نشست کاهش آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز، نشست مشترک موسسه خاتم و جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان با معاونت توسعه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
دکتر سید محمد حسین چاوشیان رئیس موسسه خاتم با اشاره به اهداف سفرهای سه‌گانه به استان کهگیلویه و بویراحمد و اقدامات پژوهشی و رسانه‌ای انجام شده از قبیل ضرورت ارتقای دانش خانواده و مهارت‌های اجتماعی اهمیت ایجاد کسب و کارهای خانگی و اشتغال‌زایی زنان و دختران لزوم همگرایی سازمان‌ها در جهت حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را مهم و حیاتی قلمداد کرد.
رییس مؤسسه خاتم در ادامه ضرورت توجه به سوادرسانه ای و اهمیت آن در کاهش آسیب های خانوادگی را مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها در عصر حاضر مهمترین ابزار هدایت و ضلالت جوامع می باشند که نیازمند توجه جدی خانواده ها به این پدیده مهم است.
یزدان صیادی با اشاره به اقدامات معاونت توسعه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، مساله خودسوزی و اعتیاد زنان را موردتوجه قرار داد و گفت: آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های خانوادگی و اجتماعی دارد.
وی هچنین از لزوم توجه خانواده‌ها به خطرات ناشی از فضای مجازی و تاثیر آن در مسایل تربیتی فرزندان اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از انحراف جامعه و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از فضاهای نامناسب رسانه‌ای، نیازمند فرهنگ‌سازی و آموزش سوادرسانه ای در این زمینه هستیم.
مرضیه التیامی‌جو مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: انعقاد تفاهم نامه با موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی«خاتم» در راستای اجرای طرح های مشترک در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بویژه مساله خودکشی و اعتیاد زنان و را گامی مفید در راستای پیشگیری ازآسیبهای خانواده دانست و اهمیت پرداختن به آموزش های دینی ومعنوی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی را امری ضروری عنوان نمود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1