تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۲۸۳۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

فوتی‌های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 350 نفر رسید

۰
فوتی‌های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 350 نفر رسید
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان استان به 350 نفر رسید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ پرویز یزدان پناه افزود: در هفدهمین روز از آذر ماه، 309 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 119 نفر مبتلای قطعی می‌باشند.
وی با اشاره به اینکه 28 بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 17 هزار و 962 مورد گزارش شده است.
یزدان پناه اظهار داشت: از 338 جواب دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین درصد و موارد مربوط به شهرستان‌های بویراحمد (32 درصد)، کهگیلویه (27 درصد)، دنا (8 درصد) و باشت (6 درصد) و مابقی در سایر شهرستان‌های استان بوده‌اند.

   https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428308-2.jpg

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، شست و شوی مرتب دست‌ها، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و مسافرت به شهرها و استانهای مجاور نداشته باشند.
وی عنوان کرد: همچنین از مردم عزیز استان تقاضا داریم که برای ملاقات با بیماران، به هیچ‌وجه در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها حضور پیدا نکنند و با پیامک و تلفن جویای سلامتی عزیزان خود باشند.
یزدان پناه یادآور شد: خوشبختانه سیر شیوع بیماری طی روزهای گذشته نزولی بوده و امیدواریم با همکاری همه مردم بتوانیم به کنترل بیماری دست یابیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
فایل های مرتبط
1