تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب : ۴۲۷۴۹۱
با حضور مسئولان انجام گرفت؛

اهداء حکم مسئولیت ستادبازسازی عتبات عالیات کبگیان به حجت الاسلام پژمان / افتتاح چهار واحد مسکن مددجوئی در کبگیان

۱
۱
اهداء حکم مسئولیت ستادبازسازی عتبات عالیات کبگیان به حجت الاسلام پژمان / افتتاح چهار واحد مسکن مددجوئی در کبگیان
کبنا ؛سردار حکمتیان فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان و مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان، در دیدار با امام جمعه و بخشدار کبگیان حکم مسئولیت ستادبازسازی عتبات عالیات کبگیان را به حجت الاسلام پژمان امام جمعه چیتاب تقدیم کرد.
به گزارش "کبنا" از چیتاب سردار حکمتیان، با اشاره به فرهنگ‌سازی ستادبازسازی عتبات عالیات در کشور گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار بخش کبگیان در تثبیت انقلاب و جهاد جنگ تحمیلی رژیم بعث، سربازان خط مقدم صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی بودند که انشاءلله در این زمینه نیز پویا خواهندبود.
حسن حکمتیان افزود: خوی غربزدگی برخی از افراد با جبهه‌گیری نامتعارف فضای مجازی علیه طلیعه‌داران صیانت از ائمه اطهار خاصه بازسازی عتبات عالیات نه تنها باور و عقیده مردم را سست نمی‌کند بلکه غربالگری دانه‌های سست عنصر از مهره‌های انقلابی را به بار دارد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با اشاره به موقعیت فعلی جهان اسلام و کمک به عتبات عالیات هم گفت: باسنگ اندازی امروزی عده‌ای در فضای مجازی می‌توان باشفاف سازی در امر هزینه کرد گامی بلندبه سمت سوی همسان سازی کمکهای مردمی به عتبات عالیات برداشت، تاباوجودظرفیت اجتماعی اعتمادعمومی حاصل شود.
حجت الاسلام پژمان امام جمعه کبگیان هم در این جلسه بااشاره به ویژگی خاص مردم کبگیان در عِرق ولائی و دینی گفت: مردمی که باتقدیم ۷۶ شهید گلگون کفن، دارای خانواده سه شهیدی، و اولین شهید مدافع حرم استان هستند نیاز به معرفی هویت انقلابیشان ندارند.
وی تصریح کرد: مردم این دیار همانندالباقی مردم استان و کشورعزیزمان براساس اعتقادقلبی سالانه مقداری از درامدشان را به نذورات اهل بیت عصمت و طهارت تخصیص می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: امسال که در بحبوحه ویروس کرونابرنامه های عزاداری، نذورات، سفرهای زیارتی خاصه اربعین و مشهدکنسل شدند بهترین موقعیت برای تزریق نذورات به ستاد عتبات عالیات بودکه متاسفانه عده‌ای از عزیزان بدون هیچ جلسه و برنامه و تبلیغاتی صرفا با ارسال نامه‌ای خواهان تزریق نذورات به ستادشده بودندکه این امر محقق نیافت.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان هم دراین جلسه با اشاره به تلاشهای سردار حکمتیان جهت تعالی تثبیت کمک به بازسازی عتبات عالیات هم گفت: بالاترین نعمت برخورداری یک منطقه از نعمات انقلاب وجود فرزندی از آن دیار در شالکه دستگاه‌های انقلابی وخدمت رسان است که خوشبختانه امروزه مفتخریم که فرزندی از این دیار با سابقه اقتدار در خدمت جهادی وقدرت اجراء فرماندهی، بر تارک مسند فرماندهی سپاه جهادی پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد.
بخشدار کبگیان، ضمن تبریک به مسئولیت سردارحکمتیان در پذیرش بازسازی عتبات عالیات هم گفت: علاوه برمردم ریشه دار انقلابی این خطه وحوزه های متعدد سپاه در بخش درحوزه نظارتی اینجانب همکاری و همیاری باستاد بازسازی عتبات عالیات سرلوحه کار قرار خواهد گرفت زیرا خادم الحرمینی افتخاری است که شاید نصیب هرکسی نگردد.
وی پویائی نهادهای انقلابی باخدمت رسانی به محرومین در بحبوحه‌ی اوضاع تحریم و نابسامان اقتصادی را حرکتی عظیم دانست و گفت: الحق والانصاف کمیته امداد و گردان ۴۸۹ درساخت و  تکمیل منازل امدادی با فعالیت چشمگیرشان درس مسئولیت پذیری به تک تک مسئولان دستگاههای خدمت رسان در بخش دادند که از همین جا از زحمات آقای دوستی ریاست کمیته و جناب سرگرد سلیمانپور فرماندهی گردان ۴۸۹ امام رضا"ع" کبگیان تشکر کنم.
لازم به ذکراست در پایان فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان به همراه بخشدار و امام جمعه کبگیان و محمدپورذاکری نماینده کمیته امداد چهار واحد از ۴۳ منازل احداثی، مددجویان کمیته امداد بخش با همکاری سپاه فتح استان در روستای جوزار و سیلارستان را افتتاح و تحویل این ولی نعمتان دادند.
----------------
خبـرنگـار: اسماعیل رسـامـ ٫.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همای رحمت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
خسته نباشید
ان شاالله خدمت رسانی شما نامحدود باشد
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
1