تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۲۷۴۶۵
اخبار امروز کهگیلویه و بویراحمد؛

بازبودن همه مسیرهای ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد/ توسعه معادن کهگیلویه و بویراحمد

۰
بازبودن همه مسیرهای ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد/ توسعه معادن کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
آخرین خبرهای کهگیلویه و بویراحمد را در این بسته خبری می‌خوانید؛ دیدار مسئولان با مدیرعامل ایمیدور، سخنان شهردار یاسوج در رابطه با زمستان پیش رو، واکنش به تاخیر در اعلام نتایج آزمایش های کرونا، بازبودن همه مسیرهای ارتباطی در استان، بارش برف پاییزی در گردنه بیژن کهگیلویه و بویراحمد، دفترچه سلامت رایگان، بهره برداری از طرح آبرسانی روستاهای شهرستان لنده، کشف ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در گچساران، بازرسی از صنوف مختلف به صورت هفتگی از جمله این خبرها است.

توسعه معادن کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدبیر ایمیدور، معادن مغفول مانده این استان احیاء می‌شوند.
حشمت‌الله صمیمی‌دوست ظهر امروز با تشریح نتایج آخرین نشست وضعیت معادن کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل ایمیدرو اظهار داشت: برنامه زمان بندی تامین زیرساخت‌های فسفات چرام توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌های گاز و برق تسریع می‌یابد.
وی عنوان کرد: با هدف برطرف کردن مشکل تامین آب معدن فسفات چرام در کمترین زمان ممکن باید نشستی با حضور نماینده شرکت فسفات، آب منطقه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت و حوزه اقتصادی استاندار برگزار شود.
صمیمی‌دوست با اشاره به معدن نیترات دیشموک‌ ابراز کرد: مقرر شد برنامه زمان‌بندی فعال سازی معدن و همچنین صنایع فرآوری با حضور سرمایه گذار در شرکت تهیه و تولید مشخص و اعلام شود.
وی با بیان اینکه 35 میلیارد ریال تسهیلات با بهره کم در اختیار سرمایه‌گذار نیترات دیشموک قرار می‌گیرد، افزود: بخشی از خطوط تولید صنایع فرآوری این معدن هم اکنون در حال ساخت است.
صمیمی‌دوست بیان کرد: از تصمیم های دیگر این نشست طرح توسعه آجر دهدشت بوده که مقرر شد با حضور سرمایه گذار و بانک صنعت و معدن این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و  برنامه زمان بندی آهک هیدراته چرام توسط شرکت تهیه و تولید تهیه شود که امید است این واحد در دهه فجر آغاز به کار کند.
وی گفت: در زمینه جذب سرمایه‌گذاری برای معادن سلستین در شهرستان بهمئی، بوکسیت در سرفاریاب و گچ در گچساران مقرر شد متقاضیان سرمایه‌گذاری توسط صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران معرفی شوند.
کشف معادن نیترات و لیتیوم در ایران | ایران گلوبال
صمیمی‌دوست ادامه داد: مهم ترین مصوبات این نشست انتخاب پیمانکار جاده دسترسی به معادن آهک هیدراته تنگ ماغر بهمئی بوده که هر چه سریع تر این کار باید انجام و پیمانکار انتخاب شود و این جاده دسترسی هم توسط زیرمجموعه ایمیدرو اجرا می شود.
وی در خصوص گزارش نهایی پتانسیل‌یابی پهنه دنا که توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حال انجام است، گفت: این گزارش باید به استانداری و سازمان صمت ارسال شود تا حوزه اقتصادی استانداری و سازمان صمت اظهار نظر نهایی خود را انجام داده و این موضوع به عنوان  یک پیوست به طرح آمایش سرزمین استان اضافه شود.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با این اقدام ایمیدرو،  در بحث سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع معدنی استان گام های موثری برداشته می‌شود.
بازگشایی مسیل ها با مشارکت مردم
ضرورت مشارکت مردم برای بازگشایی مسیل‌ها
شهردار یاسوج گفت: مشارکت شهروندان برای جلوگیری از انسداد مسیل‌ها و معابر ضروری است.
 نستهن مقدم در حاشیه‌ی بازگشایی برخی کانال‌ها و جداول شهر یاسوج که بر اثر بارش‌های اخیر مسدود شده بودند گفت: گروه ها‌ی عملیات و مقابله با بحران این شهرداری از ابتدای آبان کار بازگشایی و رفع انسداد را در برخی مناطق شهر از جمله محله بختیاری‌ها آغاز کردند.
وی افزود: عملیات بازگشایی معابر توسط این گروهها با همراهی و همکاری برخی صنوف همراه نشد زیرا به دلیل رها شدن پسماندها در جدول ها و معابر توسط صاحبان این صنوف، شاهد آبگرفتگی و اختلال در تردد در برخی از این معابر بودیم.
مقدم گفت: شب و روز گذشته گروه های مقابله با بحران در شهرداری ناچار به تحمل هزینه‌های زیاد برای رفع انسدادِ برخی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی شدند.
شهردار یاسوج مردم را به مشارکت مسئولانه برای جلوگیری از چنین شرایطی دعوت کرد.
آزمایش ویروس کرونا چگونه صورت می‌گیرد؟ | آلمان و جهان | DW | 03.03.2020
واکنش به تاخیر در اعلام نتایج آزمایش های کرونا
مدیر مرکز بهداشت شهرستان دنا به گلایه هایی مبنی بر تاخیر در اعلام نتایج آزمایش های کرونایی واکنش نشان داد.
در روز های گذشته  تعدادی از شهروندان از بخش پاتاوه شهرستان دنا با ارسال گزارشاتی خواستار بررسی دلایل اعلام  نکردن تست های کرونا در این بخش شدند.
در همین رابطه  پریسایی مدیر مرکز بهداشت شهر پاتاوه گفت: افرادی که تست کرونا می دهند جواب آن ظرف دو روز به وی اعلام می شود، مثلا اگر کسی روز شنبه تست بدهد روز دوشنبه جواب تست به شخص تست دهند علام می شود.
وی افزود: در مرحله بعد افرادی که جواب تست آنها مثبت شده را به فرمانداری اعلام کردیم، فرماندار نیز به بخشدار و بخشدار به دهیار اعلام می کند، همچنین افرادی که تست آنها مثبت اعلام شده است را  به فرمانده سپاه اعلام می‌کنیم که  فرمانده سپاه نیز اسامی این افراد را به فرمانده پایگاه می‌دهد و فرمانده نیز اسامی را به نیروهای بسیجی پایگاه می‌ دهند.
پریسایی افزود: ما همچنین یک دستگاه سامانه پیامکی به مبلغ 500 هزار تومان خریداری کرده ایم، از  هر کسی که نمونه برداری و تست کرونا گرفته شود، همزمان شماره تلفن وی نیز ثبت می شود  جوابه تست برای این فرد اس ام اس خواهد شد.
مسئول علوم پزشکی شهرستان دنا در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان شهر پاتاوه نیز افزود:  بودجه و مجوز مورد نیاز این بیمارستان صادر شده است که با مشخص شدن زمین پروژه به مناقصه گذاشته می شود.

بازبودن همه مسیرهای ارتباطی در استان بازبودن همه مسیرهای ارتباطی در استان
همه راههای ارتباطي در كهگيلويه وبويراحمد باز است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به بارش باران و برف از شبانه روز گذشته در مناطق مختلف استان گفت: بر اساس اطلاع رسانی راهدارخانه‎ها در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی اصلی استان باز و عبور و مرور به صورت عادی جریان دارد.
براساس پیش بینی هوا شناسی تا امشب بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
محمد نصیری راد درباره وضعیت راه‌های روستایی استان نیز گفت: راه ارتباطی بیست روستا مسدود است.
وی افزود: هم اکنون نیروی راهداری و ماشین آلات سبک و سنگین در راهدارخانه های ثابت و سیار مستقر هستند.
نصیری بیان کرد: با تمهیدات انجام شده پیش از آغاز فصل بارندگی امکانات لازم برای بازگشایی مناطق برفگیر در راه‌های مواصلاتی استان تامین شد.
وی اظهارکرد: لایروبی، بهسازی و ترمیم جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز بویژه در نقاط کوهستانی که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد از جمله اقدامات راهداری پیش از آغاز بارندگی‌ها است.
نصیری افزود: اکیپ‎های عملیاتی و راهداری ‎های استان برای مقابله با شرایط بحرانی و اجرای عملیات در محور‌های ارتباطی آمادگی لازم را دارند.
در محور‌های کوهستانی کهگیلویه وبویراحمد ۲۱ گردنه برفگیر و سخت گذر وجود دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به مسدود بودن گردنه بیژن در شهرستان دنا گفت: مسیر سی سخت به پادنا در گردنه بیژن تا اطلاع ثانوی مسدود و هیچگونه ترددی در این مسیر امکان پذیر نیست.
بیش از پنج هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که بیش از سه هزار کیلومتر آن در مناطق کوهستانی و برفگیر قرار دارد.

  
بارش برف پاییزی گردنه بیژن کهگیلویه و بویراحمد را سفیدپوش کرد
 بارش برف پاییزی گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد را سفیدپوش کرد.
 گردنه بیژن گردنه‌ای در کوه دنا است که در میان سی‌سخت از استان کهگیلویه و بویراحمد و منطقه پادنا در شهرستان سمیرم از استان اصفهان جای دارد.
میانه این گردنه جاده‌ای می‌گذرد که سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را به پادنا در استان اصفهان متصل می‌کند.
این جاده در نیمی از فصل پاییز و همه فصل زمستان به علت برف گیر بودن گردنه بسته است.

متقاضیان می توانند صاحب دفترچه سلامت رایگان شوند
کاظمی گفت: متقاضیان می توانند بدون ارزیابی وسع، صاحب دفترچه بیمه سلامت رایگان شوند.
امروز پنج شنبه (۲۲ آبان) «غلامرضا کاظمی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید در صورتی که در شهرها سکونت داشته باشند بدون درخواست ارزیابی وسع، از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار شش ماهه بهره‌ مند می‌ شوند و این گروه از بیمه شدگان از امکانات و خدمات درمانی بخش دولتی می توانند استفاده کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان، تصریح کرد: روستاییان در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می توانند تا پایان سال جاری بدون ارزیابی وسع پوشش بیمه روستایی رایگان با اعتبار شش ماهه را دریافت و یا پوشش فعلی خود را در صورت اتمام اعتبار تمدید کنند.
وی افزود: خانواده‌ هایی که متقاضی پوشش بیمه ایرانیان به منظور استفاده از خدمات بخش خصوصی را دارند می‌ توانند بر اساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل و یا با درخواست ارزیابی وسع بر اساس نتیجه آن (پرداخت ۵۰ یا ۱۰۰ درصد حق بیمه) با رعایت ضوابط مربوط به دوره انتظار می توانند دفترچه بیمه ایرانیان دریافت کنند.
کاظمی با بیان اینکه این افراد پس از اعلام نتیجه ارزیابی وسع، اعتراض به نتیجه اعلامی را ندارند؛ خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، متقاضیان پوشش بیمه می‌ توانند با مراجعه به پنل isc درخواست خود را در سامانه ثبت و پس از انتخاب به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد سطح استان مراجعه و دفترچه بیمه خانواده خود را دریافت کنند.


۹۰ درصد ضعف‌ها مدیریتی است
 محمدمهدی بانشی در جمع‌بندی نشست سه روزه ارتقاء پایش و ارزیابی مراکز بهداشت شهرستان‌های استان گفت: ارتقاء و پایش یک سیستم لازم و حیاتی است.
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حاصل این نشست سه روزه فعال شدن و دخالت بیشتر مدیران در کارها است، البته برخی مدیران پای کاراند اما دست تنها هستند که اگر همه کار نکنند کارها می‌لنگد.
وی با بیان اینکه افراد ضعیف در شبکه‌های بهداشت جایی ندارند، افزود: آنچه در عملکرد سال ۹۹ تاسف‌بار است اینکه تا حدودی از کووید ۱۹ متاثر شدیم،  برخی‌ها کارنکن‌ها پشت کووید پنهان شدند سوال اینجاست مگر چند نفر با کووید درگیر بودند که این بیماری را بهانه قرار می‌دهند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراکز مشاوره و ایدز و سایر مراکز با کووید ۱۹ درگیر نبودند، گفت: سنگین‌ترین کار مربوط به کارشناسان بهداشت محیط بود اما آنها با یک سوم توان خود کار کردند در حالی که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان کارآیی بیشتری داشت.
دکتر بانشی با بیان اینکه ۳ هزار نیرو در مراکز بهداشتی مشغول هستند، یادآور شد: هر کدام از این ۳ هزار نفر بخواهند گامی بردارند فاصله زیادی پیموده خواهد شد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیر به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، عنوان کرد: سازهای ناکوک در سیستم مانند سم است و با این افراد ناهماهنگ و ناسازگار باید برخورد شود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جزیره‌ای عمل کردن در برخی مراکز بهداشتی انتقاد کرد و گفت: روسای مراکز باید نیروها را مدیریت کنند نباید نیروی بهداشتی ما به فلان فرد زنگ بزند که بیاید واکسنش را بزند و برود بلکه نیروهای ما می‌تواند از این فرصت نهایت استفاده را برای پایش سایر اعضای خانواده آن فرد در این شرایط ببرد.
وی با بیان اینکه مدیران برای پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی و تلاش کنند، افزود: من و کارشناسان معاونت بهداشتی استان در خدمت مجموعه شهرستان‌ها هستیم تا در کنار سایر همکاران شرایط کنونی مدیریت شود.
بانشی در پایان خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد ضعف‌ها مدیریتی است لذا از مدیران تقاضا می‌کنیم پای کار بیایند ضمن اینکه سال مالی خوبی داشتیم و تا پایان سال شرایط بهتر خواهد شد.
  

بهره برداری از طرح آبرسانی روستاهای شهرستان لنده
فرماندار شهرستان لنده گفت: طرح آبرسانی به ۴ روستای حومه غربی شهرستان لنده به همت بنیاد علوی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده در بازدید از طرح آبرسانی به چهار روستای بخش مرکزی گفت: طرح آبرسانی به ۴ روستای حومه غربی شهرستان لنده به همت بنیاد علوی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد و چهار روستای حومه غربی شهرستان لنده شامل روستا‌های دره بنگ، سفی خانی، نرگسی و گندم زار که تا کنون بوسیله تانکر آبرسانی می شد.
 سید خدادوست موسوی با بیان اینکه عملیات آبرسانی به این روستاها به همت بنیاد علوی آغاز شد افزود: طول این مسیر‌ها شش کیلومتر و پانصد متر با لوله ۲ اینچ از نوع پلی ایتلین و اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
او با اشاره به اینکه برای ذخیره سازی آب شرب این روستا‌ها، منبع ۵۰ متر مکعبی بتن آرمه ساخته شد گفت: پیشرفت کاری این طرح از لحاظ کیفی و کمی مطلوب است و تا دهه فجر امسال این طرح به بهره برداری می رسد.
مراد پور مسئول پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: ماموریت بنیاد علوی در شهرستان لنده محرومیت زدایی است و به همین منظور این بنیاد تا کنون در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی و بهداشت و درمان خدمات شایانی را ارایه داده است.
مراد پور افزود: این بنیاد روستاها و مناطق محروم و کمتر برخوردار را در این شهرستان شناسایی و نیازهای آنها را اولویت بندی و خدمات رسانی می کند و امیدواریم بتوانیم مشکلات این مناطق را برطرف کنیم.
کشف ۵کیلو و۸۰۰گرم تریاک از خرده فروش موادمخدر در گچساران
کشف ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از خرده فروش موادمخدر در گچساران
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری یکی از بزرگترین خرده فروشان مواد مخدر درشهرستان گچساران خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران  در پی دریافت خبر وگزارشاتی مبنی برفروش موادمخدر توسط  خرده فروش مواد دریکی ازمحلات وبررسی موضوع و تحقیقات گسترده پلیسی ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در  بازرسی از منزل فرد مورد نظر،  ماموران موفق به کشف ۵کیلو و۸۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری مجرم اصلی گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان  خاطر نشان کرد: مجرم دستگیرشده بهمراه مواد مخدر کشف شده جهت سیرمراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده ،به   مرجع قضایی معرفی  و روانه زندان گردید .                            
درپایان این مقام انتظامی ضمن هشدار به سوداگران قاچاقچیان موادمخدر، از مردم. شریف شهرستان گچساران خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

بازرسی از صنوف مختلف به صورت هفتگی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: بازرسی میدانی از اصناف مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به صورت هفتگی در دستور کار است.
صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، در حاشیه بازدید از واحد‌های صنفی و ادارات شهر لیکک با اشاره به اینکه، بازاریان در صورت تخلف و رعایت نکردن موارد بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی می شوند گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در استان، هر هفته از صنوف مختلف بازرسی می شود.
صفایی نیا با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد کرونا در بازارها و اماکن پرتردد شهرستان بهمئی توسط برخی صنوف و مردم افزود: متاسفانه گزارش هایی مبنی بر برگزاری جشن‌ها و مراسم خاکسپاری با جمعیت زیاد، استفاده نکردن از ماسک، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی دریافت می شود که نیاز است در این زمینه با عاملان و برگزار کنندگان چنین جلسات و جشن هایی برخورد قانونی شود.
 او با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی شهروندان خط قرمز ماست گفت: با واحد‌هایی که نتوانند پروتکل‌های بهداشتی را به نحو کامل اجرا کنند، برخورد قانونی می شود.
 صفایی افزود: در این بازدید‌های که از بازار شهر لیکک (مرکز شهرستان) بهمئی انجام گرفت، مجهز کردن صاحبان صنوف و مراجعه کنندگان به ماسک و الکل و رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا الزامی شد.
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، از بازاریان و ادارات بهمئی خواست به ارباب رجوعی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند خدمات داده نشود گفت: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها می‌توانند تخلف ها را به شماره تلفن های ۱۹۰ ( بهداشت و درمان)، ۱۳۵ (تعزیرات حکومتی)،۱۲۴ (بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت) گزارش دهند.
صفایی نیا با انتقاد از برخی ادارات که در حفظ سلامت خود و همنوعان سهل انگاری می‌کنند از برخورد جدی و تذکر به این دستگاه‌ها و نهاد‌ها خبر داد و افزود: ادارات شهرستان بهمئی و کارکنان ادارات باید در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الگوی مردم باشند این در حالی است که در بازدید امروز تعداد کمی کارکنان ادارات به سلامت شهروندان و خود اهمیت می دادند.
 او با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برگزار نکردن هرگونه مراسم و تجمع توسط شهروندان گفت: در صورت بی توجهی واحد‌های صنفی به دستورالعمل‌های بهداشتی ابتدا تذکر و در مرحله بعد پلمپ می‌شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، با بیان اینکه، بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در بهمئی کارمندان اداری این شهرستان با ۳۱ درصد، به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی هستند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مخصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
 گفتنی است، گشت‌های مشترک اداره تعزیرات و بهداشت استان تا پایان شیوع کرونا در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد ادامه دارد.


برگزاری پویش «وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی»
دیو دوست گفت: صندوق ذخیره بسیجیان اقدام به برگزاری پویش «وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی» کرده است.
«مراد دیو دوست» امروز (۲۲ آبان) به خبرنگاران، گفت: به مناسبت هزار و ۴۵۰ سالگی میلاد باسعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با توجه به هتاکی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) از جانب ایادی استکبار و مزدوران صهیونیسم بین الملل، صندوق ذخیره بسیجیان اقدام به برگزاری پویش «وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی» کرده است.
مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این پویش از ۱۱ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان ماه نیز ادامه دارد.
وی یادآور شد: اعضای صندوق ذخیره بسیجیان برای شرکت در طرح می‌توانند به صفحه شخصی خود در سامانه سحاب، بخش پویش مراجعه کنند.
دیو دوست ادامه داد: به هزار و ۴۵۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از جمله تبلت، کارت اعتباری دو میلیون ریالی، بسته اینترنت دو میلیون ریالی، بسته بهداشتی دو میلیون ریالی، بیمه عمر و حوادث دو میلیون ریالی، تسهیلات قرض الحسنه صد میلیون ریالی و تسهیلات قرض الحسنه پنجاه میلیون ریالی اهدا می‌شود.
مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرعه کشی و اهدای جوایز در هفته بسیج امسال خواهد بود، گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۱۰۱۳۰۰۰ تماس حاصل و برای ثبت نام به آدرس www.Sahabcard.ir مراجعه کنند.

بازدید رئیس دفتر فرمانده کل سپاه از طرح ها در حال ساخت
رئیس دفتر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرح های در حال ساخت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.    
در این بازدید سردار خرم دل آخرین وضعیت طرح ها و میزان برآورد هزینه آنها را تشریح کرد.
بازدید از روند ساخت مسجد حضرت فاطمه زهرا (س)، ساختمان‌های اداری سپاه فتح، سالن اجتماعات، طرح های ورزشی نظیر استخر شنا، سوله و انبار بسیج سازندگی، از دیگر برنامه های امروز رئیس دفتر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان بود.
برچسب ها :
مراد دیو دوست صندوق ذخیره بسیجیان مسئول صندوق ذخیره بسیجیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی محمد مهدی بانشی رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد کرونا ویروس کرونا بهداشت نستهن مقدم شهردار یاسوج مسیل ها بازگشایی کانال‌ها بارش برف پاییزی رئیس دفتر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان‌کهگیلویه و بویراحمد طرح های در حال ساخت سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده طرح آبرسانی شهرستان لنده سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خرده فروشان مواد مخدر مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذر صفایی نیا واحد‌های صنفی بازرسی از صنوف مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کهگیلویه و بویراحمد محمد نصیری راد مسیرهای ارتباطی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سیدحشمت‌الله صمیمی‌دوست معادن کهگیلویه و بویراحمد مدیر مرکز بهداشت شهرستان دنا نتایج آزمایش های کرونا بخش پاتاوه شهرستان دنا غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1