تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۲۷۳۴۲
سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج می‌گوید

شهرداری یاسوج محلات و خیابان‌ها را گزینشی آسفالت می‌کند / این رفتار باعث سلب اعتماد مردم می‌شود / دستگاه‌های نظارتی با عاملان نفاق برخورد کنند / شهرداری نباید برای جبران ضعفش املاک شهر را بفروشد / جمعه بازار باروت زیر خاکستر

۱۸
۰
آسفالت گزینشی / حراج املاک برای جبران ناتوانی
کبنا ؛سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهردار یاسوج نباید ضعف خود را در جذب اعتبار و تأمین منابع و درآمدهای پایدار با فروش املاک شهرداری جبران کند.
مسعود خوبانی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج (یکشنبه هفته گذشته 11 آبان ماه 99) به جایگاه شورا پرداخت و اظهار داشت: شورا جایگاه و رسالت بزرگی دارد که باید با تعامل و خرد جمعی مشکلات عمومی جامعه برطرف شود.
وی در ادامه با اشاره به غیبت اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در جلسات این شورا، افزود: کاش دوستان در این جلسات حضور پیدا می‌کردند و فرصت را از دست نمی‌دادیم. عضویت در شورای اسلامی شهر، فرصتی است که مردم آنها را به ما داده‌اند و نباید این فرصت به این ارزانی از دست برود. بعضی هستند که می‌خواهند با تفرقه افکنی جایگاه شورا را زیر سئوال ببرند و به منافع خودشان برسند.
خوبانی در ادامه از دستگاه‌های نظارتی خواست که به این موضوع ورود و با عاملان نفاق و اختلاف در شورای شهر یاسوج برخورد کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج به اقدامات گزینشی در شهرداری گریزی زد و گفت: شرف آباد یاسوج یکی از محلات قدیمی مرکز استان است که کمترین خدمات را می‌گیرد، متأسفانه در ارائه خدمات به مناطق مختلف یاسوج و محلات به صورت گزینشی برخورد می‌شود.
وی افزود: چگونه است که محلات نوپا آسفالت می‌شوند، اما در محلات قدیمی هیچ گونه خدمات عمومی ارائه نمی‌شود. نباید در ارائه خدمات تبعیض صورت بگیرد. شهرداری یاسوج باید پاسخگوی این رفتار خود باشد.
خوبانی با تاکید بر اینکه برخی خیابان‌ها به صورت گزینشی آسفالت می‌شود، تصریح کرد: باید نظارت جدی بر عملکرد شهرداری یاسوج انجام بگیرد. این گونه رفتارها موجب دلسردی و سلب اعتماد مردم از نهاد مقدسی همچمون شورا و شهرداری می‌شود.
سخنگوی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: شهرداری یاسوج بعضی از اقدامات راه و شهرسازی را به خود مصادر می‌کند. بعضی از زیرساخت‌ها و آسفالت‌ها مربوط به اداره کل راه و شهرسازی و اصلاً شهرداری در انجام آنها هیچ کاره است.
 خوبانی گفت: این روزها، روزهای سیاه باید در کشور نامگذاری شود. می‌بینیم و می‌شنویم که روزانه بیش از 400 یا 450 نفر، کمتر یا بیشتر فوت می‌کنند. جمعه بازار فعلی شهر یاسوج به عنوان یک باروت زیر خاکستر است. باتوجه به کرونا، سیل و بارندگی‌هایی که در پیش داریم، باید برای این مکان چاره اندیشی شود و شهرداری یاسوج باید فکری کند. بارها مسئولان وعده ساماندهی این بازار را داده‌اند، اما خبری از آن نیست. چرا این جاهای عمومی را تعطیل نمی‌کنند. روز جمعه غوغا برپا است این به کفایتنی مسئولان را می‌رساند.
خوبانی در ادامه به آگهی فروش املاک از سوی شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: این املاک متعلق به گذشگان بود متعلق به ایندگان نیز است، نباید آنها را به حراج بگذاریم. آیندگان نباید تاوان سهل انگاری و کم کاری ماها را بدهند. قویاً با فروش املاک مخالف هستیم. دو نامه به شهرداری در خصوص فروش این املاک نوشته شده است، اما شورا آن را بررسی نکرده و پاسخ قانع کننده برای فروش این املاک ارائه نداده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌های خود، توهین به پیامبر اسلام(ص) از سوی فرانسوی ها را محکوم و وحدت مسلمانان جهان تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
خدایا خودت به داد این شهر فلک زده برس
شورا وشهرداری عملا تعطیل میباشد.
امیدوارم دستگاهها ی نظارتی ورود پیداکنند.
ای کاش شورای شهرها منحل میشد
سادات
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خوبانی
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
کاش دوتا اعضای شورا‌ مثل خوبانی‌ دلسوز وکارامد‌ بودن‌
معصوم اباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دامادمون‌ ک همیشه یاری‌مردم‌ بود
نازی
Iran, Islamic Republic of
سپاس از دکتر خوبانی .خوشحالم‌ بابت‌ رای ک بهت دادم‌ ومطمئنم‌ ک دوری بعدی‌نفراول‌ هستی
Iran, Islamic Republic of
قرآن دونم آخرش سکته ایکنیت و ایمیریت کو چی شهردار بدبخت داریت بلیت کارشه کنه
سعلابی
Iran, Islamic Republic of
کاربرد بی خاصیت شورای شهر و شهردار چیه،غیر از ردم و عدم ارائه خدمات. حتما دوباره از مردم رای میخواین......
جمع کنید بساطتان را..........
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب خوبانی .
دقیقا همین طور در بلوار عدل که تمام خیابان هایش به جز عدل ۲ و ۳ که مرد در شهرداری نداشتن آسفالت شدن
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو چطور شورا شدی بره یه فکری وه حال خوت کن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب خوبانی شما و یکی دو نفر از اعضا شورای خواهش میکنم هر سه نفر حتما جهت درمان پزشک(بیمارستان شهید رجایی دکتر هاشمی) مراجعه کنید.از مردم عزیز و شریف شهر یاسوج هم تقاضا دارم اگه می‌خواهند شهر سالم و پویا داشته باشند در انتخاب شورای شهر با وسواس و دقت عمل کنند.
جناب آقای کمایی خواهشا درج کنید. با تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین بلا و آفت در مجموعه شورای شهر یاسوج سیاسی کاریه ، شورای شهر باید جای افرادی باشد که روحیه کار جمعی داشته باشند.این بزرگترین ضعف اعضای شورا هست که میگویند مثلا با فلانی نمیشود کار کرد. کسی که وارد شورا میشه باید بفهمد این یک پست دولتی نیست که تعدادی کلرمند داشته باشی و هر طوری خواستی حکم رانی کنی.عضو شورای شهری که روحیه کار جمعی ندارد باید شورا را ببوسه بره کنار
United Arab Emirates
درود خوبانی عزیز
مردان پور
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما خودت و همکارانت نهاد ناظر بر شهرداری هستی اونوقت خودتون افاضه می فرمایید باید نظارت صورت گیرد!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی باید نظارت کند؟ پس شما که از شورا و عوارض پرداختی مردم بدبخت حقوق می گیرید چکاره اید؟
شرف اباد
Iran, Islamic Republic of
خوانندگان عزیز،سلام-خدمت شما عرض کنم 4سال پیش که انتخابات شورا بود فرعی های خیابان جانبازان شرف آباد زیر سازی شد تا از این طریق مردم را فریب دهند و رای مردم را جذب کنند که موفق هم شدند.الان بعداز ۴سال زیرسازی در حال از بین رفتن هست و هیچ کسی سراغ آسفالت آن نیامد.اهالی نامه هآی زیادی دادند.پیگیری کردند.نماینده قبلی مجلس تمام مسئولان مربوطه را احضار کرد و قول دادند که در اسرع وقت آسفالت انجام شود اما باز دروغ گفتند.برای آخرین بار به شورای شهر رفتیم گفتند شهردار سهمیه آسفالت شما را در سالم آباد خرج کرده که باید به حال شهردار تاسف خورد که انصاف و عدالت ندارد.حال از شورا وشهردار تقاضا داریم برای جلوگیری از سیاه تر شدن کارنامه سیاهشان در این4سال تا دیرنشده کار آسفالت فرعی2و3را آنجام دهید.باشد که برای اعاده حیثیت هرچه زودتر این کار را انجام دهید.
Iran, Islamic Republic of
خدايي نميدونم اين اقاي خوباني چه كساني فرستادند شورا؟؟؟اون از رياست مفتضحانه ش واين سخنگوييش😂😂 بابا حداقل به حرف هات فكر كن اصلا من كاري به شهردار هم ندارم ودفاع نميكنم فقط ادم بايد در سطح جايگاه ش باش
عععع
Iran, Islamic Republic of
خوبانی چنان صحبت میکنند انگار وظایف شورای شهر رو نمی‌دونه چنان حرف میزنم انگار یه روزنامه نگار هست مستر شما برو قوانین شوراها و شهرداران رو بخون تا بدونی شورا باید بر شهردار نظارت کند نه اینکه صرفا منتقد باشد آقای خوبانی شما باید پاسخگو باشید نه انتقاد کنید شما شهردار انتخاب کردی نظارت کن
ناطق
Iran, Islamic Republic of
شما اگر ایده داری برای درآمد شهرداری بفرما.
وقتی صاحب هیچ فکر و ایده ای نیستید پس بهتره ساکت باشید.مگر کارگران نون زن و بچه شون را از کجا بیارن.
یاسوجی....
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر ....... خدایی اقای خوبانی در طول این سه سال و شش ماه چه کار مفیدی انجام دادین..حتما برای دور بعد هم امید دارن شما هفت عضو فعلی شورا به گفته خودتون با قدرت وارد انتخابات بشین....ولی بدونین حنای شماها دیگه پیش مردم رنگی ندارد.... کارگرای شهرداری وحوزه های زیر مجموعه شما 5 الی 8 ماه هستن حقوقی دریافت نکردن... شهر نابود شده ...فضای سبز ی برای شهر نمانده ...اقای ترامپ با اون همه کب کبه و رپ رپه رفتن شما که دیگه ....مطمعا باشید خواهید رفت این مردم هستند که میمانند وشهر شون...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1