تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۴۲۷۱۰۹
محمد رحیم دهراب‌پور رئیس شورای شهر یاسوج می‌گوید:

فتنه و اختلاف در شورا / شهردار یاسوج چوب حراج به املاک شهر و مردم نزند / خرید املاک شهرداری خلاف قانون است / مردم از شورا و شهرداری مطالبه‌گری و پرسش کنند / چرا در جا می‌زنیم / شهردار یاسوج اگر به فکر کارگران است، ماشین زیر پایش را بفروشد

۳۶
۴
فتنه و اختلاف در شورا / شهردار یاسوج چوب حراج به املاک شهر و مردم نزند / خرید املاک شهرداری خلاف قانون است / مردم از شورا و شهرداری مطالبه‌گری و پرسش کنند / چرا در جا می‌زنیم / شهردار یاسوج اگر به فکر کارگران است، ماشین زیر پایش را بفروشد
کبنا ؛جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج عصر امروز (یکشنبه 11 آبان ماه) طبق برنامه هر هفته به ریاست محمد رحیم دهراب پور رئیس این شورا برگزار شد که به دلیل غیبت سه نفر از اعضای شورای شهر (هدایت اکبری، کیوان آشنا و فرشید احمدی‌کیش) جلسه برای سومین بار متوالی از رسمیت بیفتد.
به گزارش کبنا از یاسوج، جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج هر هفته روز یکشنبه ساعت 16 عصر در محل این شورا برگزار می‌شود که امروز (یکشنبه 11 آبان ماه 99) این جلسه به ریاست محمد رحیم دهراب پور برگزار شد که برای سومین جلسه پیاپی سه نفر از اعضای شورا (هدایت اکبری، کیوان آشنا و فرشید احمدی کیش) حضور پیدا نکردند و جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج که از رسمیت افتاد.
محمد رحیم دهراب پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه، اظهار داشت: اگر کسی باشد و دقت کند، عدم حضور سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر در سه جلسه پیاپی، توطئه و فتنه است. و مقدمه اختلاف دامنه دار است که بعضی در حال چینش آن هستند.
وی افزود: بعضی حفظ موقعیت خودشان را در گرو دامن زدن به اختلاف می‌داند. والله قسم ما به اختلاف راضی نیستیم. این سوگند من روی اجبار نیست، بلکه برای آگاهی و روشن شدن ذهن مردم شریف این شهر است.
وی با بیان اینکه بحث و تبادل نظر در شورای اسلامی طبیعی است، افزود: چرا گاهی این بحث و تبادل نظرها به اختلاف‌ها تعبیر می‌شود. ما از دستگاه‌های ناظر می‌خواهیم ورود کنند که چرا عده‌ای اختلاف در شورای شهر یاسوج را بیشتر می‌پسندند.
دهراب پور گفت: مردم مطالبه گری می‌کنند و اعضای شورای شهر بر اساس رسالتشان از شهرداری و سایر دستگاه‌ها نیز مطالبه گری می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که کار مردم به خوبی انجام گیرد، افزود: بارها به حامیان شهردار گفته‌ایم، می‌خواهیم برای پیشبرد امور و کاری‌های شهر و مردم، شهردار را حمایت کنیم. چرا که معتقدیم نباید فرصت سوزی شود و یک روز هم فرصت سوزی برای مردم و جامعه ضرر است.
وی شورای فعلی شهر یاسوج را شورای فعال و پای کار توصیف کرد و گفت: بنده حدود 14 سال در دوره‌های مختلف در شورای شهر حضور داشتم و دارم و شورای سال‌های 98 و 99 شورای تلاش، کار و مطالبه گری بود.
دهراب پور اضافه کرد: این شیوه و روش را قویاً ادامه می‌دهیم و تا روز آخر که مسئولیت بر دوشمان هست، حرف مردم را خواهیم زد و مطالبه گری می‌کنیم. وظیفه ما انتقال و پیگیری مشکلات و کاستی‌ها از سوی دستگاه‌ها و به ویژه شهرداری است.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در آینده نزدیک مصوباتی که برای حیات شهر را گذرانده‌ایم و به تصویب رسیده است را به معرض عموم می‌گذاریم. و خواهان پاسخگویی برای عدم اجرایی این مصوبات می‌شویم.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427109-2.jpg
وی اضافه کرد: ما قویاً مقابل هر گونه تخلفی ایستاده‌ایم و مصوبات باید اجرا شود. بعضی کارها در شهرداری یاسوج شکل می‌گیرد که خلاف قانون است.
دهراب پور در ادامه گفت: شهردار یاسوج مدعی شده که شورای شهر نامه‌ها و مکاتبات شهرداری را پاسخ نمی‌دهند و دست ما را بسته‌اند. بنده موردی را سراغ ندارم که شهردار یاسوج مکاتبه کرده باشد و پاسخ آن را نداده باشیم.
وی افزود: چند برابر نامه‌های شهردار، اعضای شورای شهر طرح ارائه داده و مصوبات انجام گرفته که به زودی مصوبات را برای اطلاع مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.
دهراب پور در ادامه گفت: شهردار یاسوج در نامه‌ای خواستار فروش چند ملک شهرداری شده، از طرفی که ما خودمان را مدافع منافع مردم و شهر می دانیم و این املاک حق و حقوق مردم و شهر است. و املاک شهرداری باید به عنوان منابع درآمد پایدار تلقی شوند. نباید چوب حرج به آنها زده شود. شهردار یاسوج دست روی دست گذاشته و کاری برای جذب اعتبار و تأمین منابع مالی شهرداری انجام نداده و الان که جیبش خالی شده و دستش دراز، می‌خواهد املاک شهرداری را که متعلق به مردم و شهر است و باید از آنها به عنوان منابع درآمد پایدار استفاده کند. به حراج و غارت بگذارد. باید همه کسانی که دل سوز این شهر هستند، مراقب باشند و شهردار را مورد پرسشگری و مطالبه گری قرار دهند. و نباید بگذاریم، بلایی که سر چشمه نباتی آمده و پارکی که قرار بود در اختیار مردم قرار بگیرد، فردی آمده بود که سرمایه گذاری کند. الان هیچ سودی که نداشته، شنیده‌ام 3 میلیارد روی دست شهرداری هم گذاشته و پرونده آن وجود دارد.
وی افزود: چرا شهرداری یاسوج به فکر جمعه بازار شهر نیست که افرادی آنجا در شرایط نامناسب در حال امرار و معاش هستند. مکانی که امنیت کافی ندارد و هر لحظه ممکن است که مشکلی همچون بازار بند دیلم پیش بیاید.
 وی به آگهی فروش املاک شهرداری گریزی زد و گفت: شهرداری یاسوج در یک کار خلاف قانون آگهی مزایده گذاشته برای فروش املاک شهرداری، که باید گفت؛ این املاک سرمایه شهر و شهروندان است و شهردار باید این توانایی را داشته باشد که اعتبار مورد نیاز شهرداری را از سایر منابع تأمین کند. نه اینکه از روی ضعف دست به حراج املاک شهرداری بزند.
دهراب پور گفت: شورای شهر به صراحت اعلام می‌کند که با فروش املاک شهرداری یاسوج مخالفت هستیم و آنهم به خاطر دفاع از حق و حقوق شهر و مردم. نباید املاک شهر زیر سایه سوء مدیریت‌ها به غارت بروند. باید به فکر آینده باشیم.
وی افزود: شهرداری تقاضای فروش این املاک کرده و شورا از او دلایل این کار را خواسته که جواب قانع کننده ارائه نداد. از مشتریان و مردم عزیز تقاضا می‌کنیم، تا زمانی که شورای شهر اعلام نکند، نمی‌توان این املاک را به فروش رساند. هر نوع معامله روی این املاک غیرقانونی است. ما به لحاظ قانونی زیر بار همچنین خلاف‌های غیرقانونی نمی‌رویم و قویاً ایستادگی می‌کنیم. حدود 15 ردیف منابع درآمدی شهرداری یاسوج دارد، اگر همه اینها فعال شوند، و در محل خودشان هزینه شوند، شهرداری با مشکل مالی روبرو نمی‌شود. شهردار یاسوج و حامیان او باید به فکر توسعه شهر باشند.
دهراب پور گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که از هر نوع همکاری با شهردار یاسوج برای پیشبرد امور جامعه و مردم دریغ نمی‌کنیم. همانطوری که قبلاً هم دریغ نکرده‌ایم. شهر یاسوج متعلق به همه مردم استان است و همه باید نسبت به مشکلات آن احساس مسئولیت کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه از مردم خواست که بیشتر مطالبه گری کنند و بیشتر سئوال کنند که چرا درجا می‌زنیم.
دهراب پور گفت: شورای پنجم شهر یاسوج به ویژه در این دو سال اخیر، پرچم دار تفکر شورایی است، آنهم بر کلام وحی الهی. ما تابع خرد جمعی هستیم. دغدغه ما این است که کار مردم به نحو احسن انجام بگیرد. باید به فکر همه باشیم، منافع عمومی و توسعه شهر برای ما اولویت دارد. ما در قلب زیبایی‌ها زندگی می‌کنیم، بنا بر این باید بهترین رفاه تأمین شود. ما باید به شهرمان ببالیم، اما چرا باید اینجوری باشد.
دهراب‌پور در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: شهردار یاسوج اگر قرار است با فروش املاک مشکلات شهرداری را برطرف کند. چرا ماشین زیر پای خود را که از گرانترین خودروها است نمی‌فروشد. در این شرایط اقتصادی چه لزومی دارد که او خودروی شاسی بلند خارجی زیر پایش باشد. سه ماشین با سه راننده در اختیار شهردار یاسوج است. چرا باید خانه ویلایی در اختیار او باشد. اگر واقعاً می‌خواهد حق و حقوق کارگران را بدهد، ماشین زیر پایش را بفروشد.
دهراب‌پور گفت: هنگام استیضاح شهردار، شهردار یاسوج می‌گوید که 75 درصد بودجه سال 98 را جذب کرده‌ است، یعنی حدود 90 میلیارد تومان پول از 120 میلیارد تومان بودجه را جذب کرده، پس این پول کجا رفته است و در چه محل‌های هزینه شده است. شهردار اینها را برای مردم توضیح دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تو مرد حق گو. اهل معامله نیستی و صیانت از حق مردم را سرلوحه کار قرار دادی احسنت
Iran, Islamic Republic of
به به جناب دهرابپور .دوباره نزدیک انتخابات شورا شما شعار سر دادید به نفع مردم
Iran, Islamic Republic of
حداقل آقای دهرابپور انسان پاکدست و سالمی هستتد
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای آقای حاج دهراب پور همه بر اساس دغدغه ای است که برای مردم دارد
Iran, Islamic Republic of
همینو کم داریم سرمایه های شهرمون رو هم بفروشن
ریحان 6
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاج دهراب پور
زمین خریداری شده جهت آبراه ریحان 6 محمودآباد که قرار بود صرفا مشکل منطقه حل شود چرا تاکنون آبراه درست نشده و ملک شهرداری را به آقای افر ... می خواستن بفروشند و......آخه تا کی آبراه درست میشه ....
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیس با خودت چند چندی
چکار شهردار داری داسونی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام عرض ادب خدمت مردم شریف استان جناب حاجی باید به عرضتان برسانیم. شما و همکاران که به عنوان نماینده مردم در شورا هستین کم در این مشکلات بی تقصیر نیستین شما و همکاران به جای همکاری با شهردار بعداز. رای نیاوردن استیضاح فقط فقط برای تخریب دیگراعضا و شهردار چوب لای چرخ گذاشتین به جای حاشیه سازی اگر به فکر مردم بودین به جای حضور در سالن ها ی ورزشی و شرکت سینره در چندین نقطه از شهر حضور پیدا میکردین واز مشکلات شهر به صورت میداتی بازدید میکردین و نکته اخر. این است شهرداری که نباید باعوارض زیاد از مردم پول همین کارمندانی که به واسطه خود این شوراها ورود پیدا میکند رو تسویه کند باید از این همه املاک که بلا استفاده است حداقل دستمزد اون رفتگری که خانوادش چشم انتظار هست رو پرداخت کنند واعضای شورای محترم یاسوج برادارن عزیزم تنها لطفی که می توانید به این مردم انجام بدید عدم حضور شما بزرگوارن جهت کاندیدای دور بعدی شورای یاسوج می باشد باتشکر از مدیریت سایت کبنا
Iran, Islamic Republic of
رفتگر بدبخت به ولله هزارتومن از پول املاک تو جیب رفتگر نمیره ضعیف ترین شهردار یاسوج
fdnn
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست این آشی بود که خودت پختی
م.ت
Iran, Islamic Republic of
شورای شهری که در زمان شیوع کرونا به جای اینکه به فکر جان مردم باشد و تفکری نوین بیندیشد جهت سلامت مردم متاسفانه با افکار قدیمی سعی در تنش بین مردم و شهرداری و شورا شده بود به درد چنین کرسی نمیخورد
به گذشته بنگرید ببینید دلیل واپس زدگی این شهر چیست؟
سنگ بنای زیر ساخت ها در زمان کدام شهردار و کدام شورا طراحی شده بود که چنین فاجعه هایی را در شهر به بار آورده.
سنگی که ادوار گذشته به عمق این چاه انداخته اند حالا حالاها به دست خیلی از افراد توانمند بیرون نمی آید جز با اصلاح و تغییر و تحول و حذف افکار پوسیده قدیمی
برید تفکرات شورای شهر را اطراف یاسوج مطالعه و بازبینی کنید بلکه آپدیت شوید و حداقل کینه ها را بردارید.
نمیدانم چرا این شورا جز اقلیت و اکثریت چیز دیگری در ذهن خود نمی پروراند.
سیاسیون هم جز نقشه و حیله جهت رسیدن به قدرت هیچی در سر خود ندارند
آقای دهراب پور
شما جهت رسیدن به قدرت به عنوان یک اصولگرایی که تا یاد دارم هیچ گاه به اصلاحات رحم نکردید و جهت رسیدن به هدفتان با یک اصلاح طلب آقای نگین تاجی هم نشین شدین گویا نمیدانی که یک قطب اصلگرا در استان بودی و هیچ گاه اصلاحات را قبول نداشتی
چطور شمشیر زدن در رکاب اصلاحات را به نفع ذهن خود و باطن خود میدانی.
این کار از پیش نبرد و کاری شده شیر پر و بال شکسته را از لانه خارج کرده و خودش بیانیه میزند.
انگار بوی اواخر انتخابات ۹۶ به مشامت رسیده و داری نقاب دیگری بر رخ میزنی تا برای ۱۴۰۰ آماده بشی.
زیاد حرص نخور آقای دهراب پور چیزی تا غروب غم بار شورای شهر شما باقی نمانده.
همین که پل زمان شما در زمان مقدم تکمیل شد مهری سکوت باید باشد بر لبان مبارکتان.
با تشکر
م.ت
کاوه
Iran, Islamic Republic of
درود خدا حاج دهرابپور . بدور از هرگونه حب و بغض عرض میکنم دهرابپور سالهاست که سلامت نفسش ثابت شده هست ایشون هیچ گاه جیبی برای اموال شهرداری ندوخت و در پاک دستیش شکی نیست و اینهمه کارشکنی دیگران هم در اثر همین است و بس .
دست خدا بالاترین دست هاست
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهراب پور
شهروند
United States
کسی حق ندارد املاک شهرداری را بفروشد
Iran, Islamic Republic of
آفرین به جناب دهراب پور
محمدی
Iran, Islamic Republic of
شهری و مردمی که جنابعالی را در چند دوره که فاقد هیچگونه کارایی و ابتکاری بودهاید انتخاب کرده بهتر از این نمی شود و اتفاقا شهردار خیلی دانا و توانمند است این شما هستید که مانع پیشرفت شهر شده اید
Iran, Islamic Republic of
احسنت به حاج داراب پور چهره مردمی و همیشه پای کار
حسنی
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال جناب دهراب پور
United Arab Emirates
سلام
ممنونم از جناب دهراب پور که به رسالت خویش واقف هست شهردار باید پاسخگو باشد چرا عده ای بدون یک ریال هزینه جهت صدور پروانه ساختمان دارن برج میسازن ولی بعضیا ب خاطر جان پناه برای ایمن ماندن از سرما باید جهت صدور پروانه میلیون ها پرداخت کنن ب عبارت دیگه پول صدور پروانه ساختمان برج سازان را از افراد بی بضاعت ک هیچ کس را در شهرداری ندارند دریافت میکن .
حق الناس بیت المال نیست خوردن نداره
برو از برج سازان و انبوه سازان پول صدور پروانه بگیر و حقوق نیروهاتون پرداخت کنید .زد و بند نکنید ک فردای قیامت پاسخگو خواهید بود .الان بین شورا بر میز ریاست و صندلی کیاست تکیه زدید .
فردای قیامت زبانت،دست و پا و ... هم علیه شما شکایت می دهند
Iran, Islamic Republic of
وای خدا یعنی این اقا خسته نمیشه از این رفتارها و کارهاش . بابا این دیگه چه حوصله ای داره . تو خودت دوره های قبل بودی چه گلی به سر این شهر زدی . چه جلسه ای جلسه ای که همه اعضا شورا نیستن . بابا برو خونت بنشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا سوآل به یک کسی مثل حاج دهراب پور نیاز داره که جلو سوء استفاده ها رو بگیره
Iran, Islamic Republic of
سلامت نفس آقای حاج دهراب پور قابل تقدیر است
خداوند پشت و پناهت باشد
Iran, Islamic Republic of
ایستادگی حرف آخر را میزند.اگر در برابر دیوار خانه را بلند نسازیم ومراقبت نکنیم حتی دزدان آماتور هم خانه را می برند.درود بر شما آقای دهرابپور که نشان داده ایدواقعا دلسوز مردم هستید و نگهبان ارزشهای مردم.خلافکاران همیشه باید بترسند که اگر کسانی مانند شما در برابر آنها نباشید .بدون ترس وباچراغ روشن میکنند.کاری که برای مردم انجام نمی دهند هیچ همیشه هم طلبکارند .البته به پشتیبانی عده ای که شاید از سرچشمه نشات گرفته اند .درود بر شیرپاکی که خورده ای آقای دهرابپور.شیر مادرت حلالت باد وخدا پشت وپناهت.
Iran, Islamic Republic of
وقتی که شورا و خود شهرداری که بر اساس قومیت گرایی و منافع شخصی انتخاب میشه چه انتظاری می توان داشت
ولمون کن با این شهر
شهر و همه اموال
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور لیست ۱۴ نفره بستگانت را که اخیرا قصد داشتی بکارگیری نمائید در اختیار داریم اگر به فکر کارگران هستی خودرو شاسی بلند شورا هم که زیر پای رئیس هست باید بفروش برسد خودرو اس ال ایکس که در اختیار خانوادگی شما هست هم باید بفروش برسد
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها با ماشین دولتی هرروز به جنگل وکوه می‌روند حاج دهراب پور کار اداری انجوم میده این یه چیز عادیه ضمنا لیست خانوادگی رو رو کن ببینم کیه بنده خدا تو خانواده وطایفه حاج دهراب پور بیشتر جونای بیکار لیسانس وفوق لیسانس به چشم میخوره اینقد الکی حرف مفت نزنید
احمد
Iran, Islamic Republic of
چراسه نفرعضو احترام به رای که مردم بهشون دادن درجلسات شرکت نمی کنند....پشیمان هستم که بهتون رای دادیم
Romania
سلام یه کم انصاف داشته داشته باشیم و تحقیق کنیم هر دوره که دهراب پور در شورا بوده دو دستگی و اختلاف بوده باعث بانی این دو دستگی از اول خود دهراب پور بود باید به دوست خوبم جناب دکتر خوبانی و استاد خودم دکتر نگین تاجی بگویم که با ریسمان پوسیده ایشان به چاه نروند . و یک نصیحت جناب دهراب پور لطفا دیگه باز نشسته بشید و میدان را به جوانهای فامیل مثل دکتر نگین تاجی و..... بدهید
Romania
حاجی عزیز در همان کسوت فرهنگی دیگه خودتان را باز نشته کنید خواهش میکنم. عامل چهل سال .در این استان خود شمایید
Romania
شما قضاوت کنید چه در شورا و چه در انتخابات مجلس زمانی طرفدار حاج حسینی بعد از پیروزی دشمنش شد و زمانی طرفدار دکتر هدایت خواه بعد از پیروزی دشمنش و زمانی طرفدار حاج زارع بعد از پیروزی دشمنش حالا در اینده خواهیم دید اگر ایشان از دکتر روشنفکر و دکتر منتظریان و دکتر بهرامی حمایت کند در نهایت دشمنش میشود پس نیجه بگیرید که مقصر این همه اختلاف خود اقای دهراب پور است
Iran, Islamic Republic of
ما که از شهردار یاسوچ چیزی ندیده ایم
شهر وند
Iran, Islamic Republic of
واقعا دل آدم برای مردم شهر یاسوج میسوزه ..
مردم این شهر تشنه کار و خدمتند .
این شهر به اندازه یک شهر درجه 2و3 مانند برازجان در استان همسایه مثل بوشهر امکانات نداره.
وقتی وارد شهر میشوید اوج بی برنامگی و بهم ریختگی مشهود است.
نمی دانم مردم تا کی باید تاوان این بی برنامگی ها را بدهند.
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور عامل اختلاف می باشد
مسلم
Iran, Islamic Republic of
کو قانون کو عدالت الان نزدیک به ۲۰ . ۳۰ ساله که اداره شهرداری زمینهای ما رو جاده کرده هنوز هم. یه یه ریالی به ما نداده
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
وای این اقای دهراب پور هم از اولش تا الان فقط اه و ناله میکنه بابا وایسا کار کن یعنی چه همش جنگ و بحث
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسان بی ریا
حاج محمدرحیم دهراب پور
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
فایل های مرتبط
1